Ενδιαφέρον Σέρβων επιχειρηματιών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Ενδιαφέρον Σέρβων επιχειρηματιών για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Άνοιγμα προς τη Σερβία πραγματοποιεί η ΟΛΘ ΑΕ. Στόχος ήταν η
διερεύνηση των δυνατοτήτων της αγοράς της Σερβίας, που στην ουσία
παραμένει μέχρι σήμερα αναξιοποίητη από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης....
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Άνοιγμα προς τη Σερβία πραγματοποιεί η ΟΛΘ ΑΕ. Στόχος ήταν η διερεύνηση των δυνατοτήτων της αγοράς της Σερβίας, που στην ουσία παραμένει μέχρι σήμερα αναξιοποίητη από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Στις επαφές του στην πρωτεύουσα της Σερβίας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Στέλιος Αγγελούδης τόνισε ότι «η Θεσσαλονίκη μπορεί να εξελιχθεί σε ένα βασικό λιμάνι της χώρας, ιδιαίτερα των νοτιότερων περιοχών».
Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ΟΛΘ ΑΕ, όπως είναι η μείωση των τιμολογίων της για τα in transit εμπορευματοκιβώτια –μείωση 20% στο κόστος εναπόθεσης και παραλαβής από το Σ.ΕΜΠΟ και αύξηση 50% στην αποθηκευτική ατέλεια.
«Οι ρυθμίσεις αυτές καθιστούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης άκρως ανταγωνιστικό, έναντι των υπολοίπων θαλασσίων εισόδων που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν την αγορά της Σερβίας, δηλαδή του Μπαρ στο Μαυροβούνιο και του Κόπερ στη Σλοβενία» επεσήμανε ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ.
Επίσης, ο Στ. Αγγελούδης ανέπτυξε το σχεδιασμό της διοίκησης για την ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης προς όφελος των πελατών του.
Ειδικότερα, σημείωσε ότι ο διεθνής διαγωνισμός για την επέκταση της 6ης προβλήτας έχει ήδη προκηρυχθεί, το έργο θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2011 και θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2015, οπότε η δυναμικότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων θα αυξηθεί στα 1,2 εκατομμύρια TEUs το χρόνο, ενώ στο λιμάνι θα «πιάνουν» και μεγαλύτερα πλοία.
Στις επαφές του στην πρωτεύουσα της Σερβίας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Στέλιος Αγγελούδης τόνισε ότι «η Θεσσαλονίκη μπορεί να εξελιχθεί σε ένα βασικό λιμάνι της χώρας, ιδιαίτερα των νοτιότερων περιοχών».
Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η ΟΛΘ ΑΕ, όπως είναι η μείωση των τιμολογίων της για τα in transit εμπορευματοκιβώτια –μείωση 20% στο κόστος εναπόθεσης και παραλαβής από το Σ.ΕΜΠΟ και αύξηση 50% στην αποθηκευτική ατέλεια.
«Οι ρυθμίσεις αυτές καθιστούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης άκρως ανταγωνιστικό, έναντι των υπολοίπων θαλασσίων εισόδων που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν την αγορά της Σερβίας, δηλαδή του Μπαρ στο Μαυροβούνιο και του Κόπερ στη Σλοβενία» επεσήμανε ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ.
Επίσης, ο Στ. Αγγελούδης ανέπτυξε το σχεδιασμό της διοίκησης για την ανάπτυξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης προς όφελος των πελατών του.
Ειδικότερα, σημείωσε ότι ο διεθνής διαγωνισμός για την επέκταση της 6ης προβλήτας έχει ήδη προκηρυχθεί, το έργο θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο του 2011 και θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2015, οπότε η δυναμικότητα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων θα αυξηθεί στα 1,2 εκατομμύρια TEUs το χρόνο, ενώ στο λιμάνι θα «πιάνουν» και μεγαλύτερα πλοία.
«Αυτή η εξέλιξη, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της απευθείας σύνδεσης του λιμανιού με την Εγνατία οδό, τη βελτίωση της παροχής των σιδηροδρομικών υπηρεσιών και την αναβάθμιση των τελωνειακών και ελεγκτικών διαδικασιών στα υπό διαμετακόμιση transit φορτία θα καταστήσουν τη Θεσσαλονίκη ιδανική πύλη για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της Σερβίας» τόνισε ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ.
Από σερβικής πλευράς το ενδιαφέρον υπήρξε μεγάλο και κατεγράφη από τις δεκάδες διευκρινιστικές ερωτήσεις που δέχθηκαν τα στελέχη της ΟΛΘ, ενώ ο πρόεδρος του επιμελητηρίου του Νις θα επισκεφθεί σύντομα της Θεσσαλονίκη για να επεκτείνει τις επαφές του και να ενημερωθεί επί τόπου για τα θέματα του λιμανιού.
Κατά τη διάρκεια του διημέρου η αντιπροσωπεία της ΟΛΘ συναντήθηκε με το Σύνδεσμο Διαμεταφορέων & Logistics Σερβίας, το Σύνδεσμο Οδικών Μεταφορών και το Εμπορικό Επιμελητήριο Σερβίας. Επίσης, πραγματοποιήθηκε ημερίδα με τη συμμετοχή 150 Σέρβων επιχειρηματιών κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκαν τα πλεονεκτήματα και οι δυνατότητες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Από σερβικής πλευράς το ενδιαφέρον υπήρξε μεγάλο και κατεγράφη από τις δεκάδες διευκρινιστικές ερωτήσεις που δέχθηκαν τα στελέχη της ΟΛΘ, ενώ ο πρόεδρος του επιμελητηρίου του Νις θα επισκεφθεί σύντομα της Θεσσαλονίκη για να επεκτείνει τις επαφές του και να ενημερωθεί επί τόπου για τα θέματα του λιμανιού.
Κατά τη διάρκεια του διημέρου η αντιπροσωπεία της ΟΛΘ συναντήθηκε με το Σύνδεσμο Διαμεταφορέων & Logistics Σερβίας, το Σύνδεσμο Οδικών Μεταφορών και το Εμπορικό Επιμελητήριο Σερβίας. Επίσης, πραγματοποιήθηκε ημερίδα με τη συμμετοχή 150 Σέρβων επιχειρηματιών κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκαν τα πλεονεκτήματα και οι δυνατότητες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα