Αποχώρησαν ΑΝΕΚ και HSW από την ΕΕΝ
Αποχώρησαν ΑΝΕΚ και HSW από την ΕΕΝ
Ραγδαίες αναμένονται οι εξελίξεις στην Ελληνική Ακτοπλοϊα. Η αποχώρηση από την Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, της ΑΝΕΚ και της Hellenic Seaways σηματοδοτεί αλλαγές. Και αυτό γιατί οι δύο εταιρείες ήταν οι βασικοί πυλώνες στήριξης της συγκεκριμένης Ένωσης που έχει πρόεδρο τον Απόστολο Βεντούρη ...
Ραγδαίες αναμένονται οι εξελίξεις στην Ελληνική Ακτοπλοϊα. Η αποχώρηση από την Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, της ΑΝΕΚ και της Hellenic Seaways σηματοδοτεί αλλαγές. Και αυτό γιατί οι δύο εταιρείες ήταν οι βασικοί πυλώνες στήριξης της συγκεκριμένης Ένωσης που έχει πρόεδρο τον Απόστολο Βεντούρη.
Η ΕΕΝ ήταν το αντίπαλο δέος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) όπου κυριαρχεί η Attica με τις θυγατρικές, τη Superfast Ferries και τη Blue Star Ferries, ενώ μέλος είναι οι Μινωικές του ομίλου Γκριμάλντι και η Aegean του ομίλου Ευγενίδη.
Μετά την αποχώρηση της ΑΝΕΚ και της HSW από την ΕΕΝ , ισχυρός πόλος εμφανίζεται ο ΣΕΕΝ χωρίς να γνωρίζει τι θα κάνουν οι δύο εταιρείες όπου είναι μεγαλομέτοχος η Sea
Πρόσφατα σε συνέντευξη τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της Attica, Πέτρος Βέττας, είχε υπογραμμίσει ότι είναι υπέρ της δημιουργίας μίας Ένωσης για την εκπροσώπηση της επιβατηγού Ναυτιλίας.
Μάλιστα είχε αποκαλύψει ότι σε συνάντηση που είχε με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη, ισχυρό άνδρα του Ομίλου της ΑΝΕΚ, του είχε προτείνει τη συγχώνευση ΣΕΕΝ-ΕΕΝ με την προϋπόθεση ότι θα αποχωρούσε ο Απόστολος Βεντούρης.
Ο Ι.Βαρδινογιάννης δεν του έδωσε απάντηση.
Η ΕΕΝ ήταν το αντίπαλο δέος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) όπου κυριαρχεί η Attica με τις θυγατρικές, τη Superfast Ferries και τη Blue Star Ferries, ενώ μέλος είναι οι Μινωικές του ομίλου Γκριμάλντι και η Aegean του ομίλου Ευγενίδη.
Μετά την αποχώρηση της ΑΝΕΚ και της HSW από την ΕΕΝ , ισχυρός πόλος εμφανίζεται ο ΣΕΕΝ χωρίς να γνωρίζει τι θα κάνουν οι δύο εταιρείες όπου είναι μεγαλομέτοχος η Sea
Πρόσφατα σε συνέντευξη τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της Attica, Πέτρος Βέττας, είχε υπογραμμίσει ότι είναι υπέρ της δημιουργίας μίας Ένωσης για την εκπροσώπηση της επιβατηγού Ναυτιλίας.
Μάλιστα είχε αποκαλύψει ότι σε συνάντηση που είχε με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη, ισχυρό άνδρα του Ομίλου της ΑΝΕΚ, του είχε προτείνει τη συγχώνευση ΣΕΕΝ-ΕΕΝ με την προϋπόθεση ότι θα αποχωρούσε ο Απόστολος Βεντούρης.
Ο Ι.Βαρδινογιάννης δεν του έδωσε απάντηση.
Μέχρι που ήρθε η περασμένη Παρασκευή και ο Αντώνης Αγαπητός και ο Μανώλης Γαλανάκης των HSW και ΑΝΕΚ υπέβαλαν την παραίτησή τους από την ΕΕΝ.
Κύκλοι της ακτοπλοϊας δεν αποκλείουν το σενάριο να υπάρξουν συζητήσεις μεταξύ των Ομίλων ΑΝΕΚ και Attica σε μία πρώτη φάση προσέγγισης για το κοινό καλό της ακτοπλοϊας και ό,τι ήθελε προκύψει.
Οι εξελίξεις θα είναι ταχύτατες σε έναν χώρο με χρέη που φθάνουν τα 250 εκ. ευρώ.
Κύκλοι της ακτοπλοϊας δεν αποκλείουν το σενάριο να υπάρξουν συζητήσεις μεταξύ των Ομίλων ΑΝΕΚ και Attica σε μία πρώτη φάση προσέγγισης για το κοινό καλό της ακτοπλοϊας και ό,τι ήθελε προκύψει.
Οι εξελίξεις θα είναι ταχύτατες σε έναν χώρο με χρέη που φθάνουν τα 250 εκ. ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα