Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB: Η σταθερή αξία που ασφαλίζει ότι έχει αξία για σένα

eurolife_ar

Όταν ακούτε να γίνεται λόγος για τον ασφαλιστικό Όμιλο Eurolife ERB ή παρακολουθείτε μια διαφημιστική καμπάνια του, ποια εικόνα σας έρχεται στο μυαλό;

Η εικόνα των περισσότερων καταναλωτών είναι ότι πρόκειται για έναν ασφαλιστικό όμιλο σύγχρονο, ευέλικτο, σταθερό και φιλικό ο οποίος αφουγκράζεται τις νέες προκλήσεις και διαρκώς ανανεώνει τα προϊόντα του για να καλύπτουν διαφορετικούς ανθρώπους με διαφορετικές ανάγκες. Παράλληλα σίγουρα θα έχουν τραβήξει την προσοχή σας οι ποικίλες δράσεις εταιρικής ευθύνης του Ομίλου που αφήνουν σημαντικό αποτύπωμα στην ποιότητα ζωής, τον πολιτισμό, την παιδεία και την επιχειρηματικότητα.

Eπίσης όσοι αγαπούν την τροφή για σκέψη, θα έχουν εμπνευστεί από την καμπάνια της Eurolife ERB «Τι έχει αξία για σένα;».


Γιατί είναι ωραίο, κάποιοι να σου υπενθυμίζουν, όταν το έχεις ξεχάσει, ποιές είναι οι ουσιαστικές αξίες και επιδιώξεις που πρέπει να σε παρακινούν. Είναι παρήγορο και ενθαρρυντικό στο τέλος της ημέρας «να κάνεις ταμείο», να ξεσκαρτάρεις, να αποδεσμεύεσαι από όσα ορίζουν την καθημερινότητά σου και να σκέφτεσαι πάντα αυτά που πραγματικά έχουν αξία για τη ζωή σου. Η έννοια της αξίας είναι διαφορετική για τον κάθε άνθρωπο. Το ίδιο και οι στόχοι, τα όνειρα και οι ανάγκες του. Όλοι μας όμως, θέλουμε να αισθανόμαστε ασφάλεια και σιγουριά για όσα έχουν αξία για εμάς και κυρίως, να μπορούμε να ατενίζουμε το αύριο με περισσότερη αισιοδοξία και λιγότερο άγχος.

Αυτό επιδιώκει λοιπόν μέσω της τελευταίας καμπάνια του ο Όμιλος Eurolife ERB καλώντας μας να αναρωτηθούμε τι αξίζει να ασφαλίσουμε στη ζωή μας! Ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ζουν τη ζωή που επιθυμούν με αισιοδοξία, θετική διάθεση και όραμα να κάνουν πραγματικότητα κάθε επιδίωξή τους. Μέσα από μια φρέσκια, ανθρώπινη ματιά, η καμπάνια «επικοινωνεί» το σκοπό του Ομίλου Eurolife ERB, ο οποίος ασφαλίζει όλα αυτά που έχουν αξία για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά.


Η καμπάνια αποδεικνύει ότι μια ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να βρει διαύλους επικοινωνίας για να «περάσει» την αισιοδοξία, την ικανοποίηση, την προσδοκία για όλα αυτά που επιδιώκει κανείς για το μέλλον του.

Αξίζει λοιπόν να γνωρίσουμε καλύτερα το υπόβαθρο, την πορεία, τα οικονομικά μεγέθη και τα μελλοντικά σχέδια ενός ασφαλιστικού Ομίλου που μας ενθαρρύνει να γίνουμε καλύτεροι και να αισιοδοξούμε.


eurolife1




Όμιλος Εurolife ERB


Ο σύγχρονος άνθρωπος αλλάζει με ταχείς ρυθμούς με αποτέλεσμα να αλλάζουν και οι ανάγκες του. Ο Όμιλος Eurolife ERB και μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, σχεδιάζει, διαθέτει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Με την κληρονομιά της πολυετούς εμπειρίας του και τις σταθερές θεμελιώδεις αρχές του βρέθηκε στο επίκεντρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, κατακτώντας ηγετική θέση στον κλάδο.

Ο Όμιλος επιτυγχάνει σταθερά ισχυρή κερδοφορία, διαθέτει υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια που υπερκαλύπτει τις ευρωπαϊκές εποπτικές απαιτήσεις με σκοπό να είναι κάθε στιγμή σε θέση να εκπληρώνει άμεσα τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους του. Αυτό αποδεικνύεται και από τα οικονομικά μεγέθη. O Όμιλος Eurolife ERB είναι πρώτος σε κερδοφορία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με €21,3 εκατ. λειτουργικά κέρδη προ φόρων και €198,3 εκατ. συνολικά κέρδη προ φόρων (2018). Παράλληλα κατέχει τη δεύτερη θέση σε παραγωγή με €436 εκατ. εγγεγραμμένα ασφάλιστρα (2018). Το σύνολο του ενεργητικού του ανέρχεται σε €2,8 δις. σύνολο ενεργητικού ενώ το συνολικό ποσό αποζημιώσεων που καταβλήθηκε το 2018 φθάνει τα €194 εκατ.

Με σταθερότητα επενδύει σε έργα υποδομών. Το 2018 οι επενδύσεις του ανήλθαν σε €2,5 εκ.

Όμως το έμψυχο υλικό είναι η μεγαλύτερη επένδυσή του. Απασχολεί πάνω από 350 άτομα προσωπικό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ το δίκτυο των ασφαλιστικών συνεργατών σε ολόκληρη την Ελλάδα αποτελείται από 1200 συμβεβλημένους ασφαλιστικούς συμβούλους.

Συμπερασματικά, με την ώθηση της Fairfax και τη συνεργασία του με τη Eurobank ο όμιλος επιτυγχάνει οικονομική ευρωστία και υπερκαλύπτει με άνεση τους απαιτούμενους δείκτες φερεγγυότητας.

Όλα αυτά έχουν βαρύνουσα σημασία αν αναλογιστεί κανείς ότι πολλές φορές οι ενδιαφερόμενοι να ασφαλιστούν εκδηλώνουν την ανησυχία τους γύρω από το ενδεχόμενο «κατάρρευσης» των ασφαλιστικών εταιριών, ενθυμούμενοι πληγές του παρελθόντος. Βεβαίως τα πράγματα έχουν αλλάξει για το σύνολο του ασφαλιστικού κλάδου. Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί και η εποπτεία είναι αυστηρές και παρέχουν όλες τις εγγυήσεις προς τους ασφαλισμένους. Ενας λόγος παραπάνω , όταν πρόκειται για έναν όμιλο όπως η Eurolife ERB που όπως φαίνεται από τους αριθμούς είναι γερά «θωρακισμένη» με δυναμική προοπτική για το μέλλον.



Eurolife ERB και ψηφιακή εποχή

Ένα ακόμα θεμελιώδες χαρακτηριστικό του Ομίλου είναι η άμεση προσαρμογή του στην ψηφιακή εποχή. Επενδύει συστηματικά και με συνέπεια στην τεχνολογία και την καινοτομία, υλοποιώντας έργα για τον ψηφιακό του εκσυγχρονισμό. Ανανεώνει τις υποδομές του, αξιοποιώντας τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας ώστε να προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες του μια πολυδιάστατη και προσωποποιημένη εμπειρία ασφάλισης.

Ας αναφέρουμε ορισμένα από τα έργα του ψηφιακού του εκσυγχρονισμού τα οποία «ταξιδεύουν» στη νέα εποχή τόσο τους συνεργάτες όσο και τους πελάτες του Ομίλου.

Μέσω του portal Eurolife Partners όλοι οι συνεργάτες μπορούν, εύκολα και γρήγορα, να ετοιμάσουν προσφορές, να εκδώσουν και να παρακολουθούν συμβόλαια και να προχωρούν σε τιμολογήσεις, για όλες τις ροές του Ομίλου Eurolife ERB. Επίσης μπαίνοντας στην πλατφόρμα Eurolife Connect κάθε πελάτης μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού προφίλ του στον Όμιλο, αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες όπως συμβόλαια, αιτήματα αποζημιώσεων και πληρωμή ασφαλίστρων. Ένα ακόμα πρωτοποριακό και σύγχρονο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών είναι η πλατφόρμα Salesforce CRM που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Salesforce, την κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης συστημάτων CRM παγκοσμίως. Με την πλατφόρμα αυτή, τα στελέχη του Ομίλου μπορούν να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τα αιτήματα των πελατών τους, δίνοντάς τους πλήρη εικόνα για τα προγράμματα, τα αιτήματα και τις συναλλαγές κάθε πελάτη, προσφέροντας μια αποτελεσματική, σύγχρονη και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Η τεχνητή νοημοσύνη κυριαρχεί πλέον στη ζωή μας. Ενας σύγχρονος Όμιλος όπως η Eurolife ERB δεν θα μπορούσε παρά να εντάξει τη νέα τεχνολογία στις λειτουργίες του. To κορυφαίο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη DataRobot, μια πρωτοποριακή εταιρεία που ασχολείται με το ΑΙ και τις εφαρμογές του, χρησιμοποιεί μοντέλα αυτοματοποιημένης γνώσης (machine learning), δίνοντας πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό αλγορίθμων. Με ανάλυση δεδομένων, επιτρέπει αυτοματοποιημένη μάθηση για τάσεις, ζημιές, ακυρώσεις συμβολαίων κ.λπ.


Οι μελλοντικοί στόχοι και το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του Ομίλου

Οι προκλήσεις της νέας εποχής παίζουν καθοριστικό ρόλο στο στρατηγικό πλάνο του Ομίλου. Βεβαίως προτεραιότητα παραμένει η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών, ο σχεδιασμός και η προώθηση νέων προϊόντων, η αξιοποίηση των assets του και η ανάπτυξη νέων έργων και υποδομών τεχνολογίας. Την ίδια ώρα στόχος του είναι να γίνει ένας employer of choice για νέους επαγγελματίες, από όποιο αντικείμενο κι αν προέρχονται. Ο Όμιλος Eurolife ERB ήδη στελεχώνει τις διάφορες διευθύνσεις του με ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων (από αναλογιστές και συμβούλους πωλήσεων, μέχρι marketing, data scientists και developers).

Η εκπαίδευση του στελεχιακού του δυναμικού αποτελεί προϋπόθεση για την υλοποίηση του οράματος του Ομίλου. Επιλέγοντας ευέλικτες εκπαιδευτικές δραστηριότητες παρέχει στο δίκτυο των συνεργατών του επαγγελματική πιστοποίηση, επανεκπαίδευση & επαναπιστοποίηση διαμεσολαβητών, εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων, καθώς και το ΠΜΣ Advanced Program in Management for Insurance Executives, το οποίο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά.

Το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, δηλαδή ο τρόπος που «επιστρέφει» κάθε χρόνο στην κοινωνία μέρος της κερδοφορίας του, είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του ομίλου.

Το πρόγραμμα σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένες δράσεις σε 3 βασικούς πυλώνες (ποιότητα ζωής, παιδεία / πολιτισμός, επιχειρηματικότητα).

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συνεργασία του Ομίλου με τη HOPEgenesis για την αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα, μέσω εκπόνησης σχετικών ερευνών και την υλοποίηση οδοιπορικών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την υπογεννητικότητα σε απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές της χώρας. Μέσω των ερευνών, διερευνώνται οι παράγοντες του προβλήματος της υπογεννητικότητας καθώς και τις προεκτάσεις του στην κοινωνία και την οικονομία με στόχο να σχεδιαστούν οι κατάλληλες λύσεις. Με τα οδοιπορικά η ομάδα παρέχει ενημέρωση σε γυναίκες που είτε είναι ήδη έγκυες είτε επιθυμούν να γίνουν, για τις υπηρεσίες φροντίδας και υποστήριξης που μπορεί να τους προσφέρει η HOPEgenesis κατά τη διάρκεια της κύησης και του τοκετού.

Πολύπλευρη με πρωτότυπες δράσεις είναι και η συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με σκοπό την προώθηση του πολιτισμού και της γνώσης. Ο Όμιλος υποστηρίζει όλες τις δράσεις του ΜΚΤ, όπως τον ετήσιο Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, τα εκπαιδευτικά Summer Camps για παιδιά, τα interactive Workshops Σαββατοκύριακου για παιδιά και οικογένειες, το event Cycladic Late Night για νέους ενήλικες και τις εκπαιδευτικές Μουσειοσκευές που ταξιδεύουν σε σχολεία ολόκληρης της χώρας.

Στηρίζοντας την τέχνη που μας χαρίζει στιγμές έμπνευσης και απόλαυσης, ο Όμιλος συνεργάζεται με την Εθνική Λυρική Σκηνή με σκοπό την προώθηση των δραστηριοτήτων της. Είναι Πάγιος Χορηγός του καλλιτεχνικού προγράμματος της Κεντρικής Σκηνής και υποστηρίζει τα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματά της, με πιο πρόσφατη την περιοδεία της όπερας κουκλοθέατρου El retablo de maese Pedro σε εννέα πόλεις Β. Ελλάδας.

Ο εθελοντισμός αποτελεί προτεραιότητα για έναν Όμιλο που θέλει να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων. Σε συνεργασία με την ethelon, αναπτύσσει πρωτοβουλίες εθελοντικής δράσης με πιο πρόσφατο παράδειγμα την υλοποίηση της Εβδομάδας Εθελοντισμού του Ομίλου, κατά την οποία οι εργαζόμενοι πρόσφεραν βοήθεια σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες. Επίσης, σε συνεργασία με την ethelon, ο Όμιλος συμμετέχει και στην υλοποίηση επιμέρους δράσεων για την υποστήριξη φορέων, παρέχοντάς τους τον εξοπλισμό και τα υλικά που χρειάζονται, ώστε να συνεχίζουν απρόσκοπτα το έργο τους.

Αν ήθελε κανείς να σκιαγραφήσει με λίγες λέξεις – κλειδιά το προφίλ του Ομίλου Eurolife ERB θα αναδείκνυε πρωτίστως την ειλικρινή συνεργασία, την αμοιβαία εμπιστοσύνη, και την συνέπεια. Επιπλέον θα τόνιζε τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό , το υψηλό επίπεδο των συνεργατών και το σημαντικό αποτύπωμα που αφήνει ο ασφαλιστικός όμιλος στην κοινωνία. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι όλα αυτά εξελίσσονται μέσα σε ένα σταθερό πλαίσιο οικονομικής ευρωστίας με προοπτικές ανάπτυξης.

Αυτά θα πρέπει να είναι και τα κριτήρια επιλογής του ανθρώπου που αναζητά μέσα από την ασφάλιση να αισθανθεί σιγουριά για το μέλλον.

Σε μια εποχή που οι απαιτήσεις γύρω μας πολλαπλασιάζονται και κανείς δεν μπορεί να αποφύγει τα απρόοπτα, βλέπουμε στο περιβάλλον μας πολύ περισσότερους ανθρώπους σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια να επιζητούν προστασία μέσω των προγραμμάτων ασφάλισης. Και τι πιο αυθεντικό και ανθρώπινο, να επιθυμεί κάποιος να ασφαλίσει όλα όσα έχουν αξία για τη ζωή του όπως τονίζει και η καμπάνια του Ομίλου! «Τι έχει αξία για σένα», λοιπόν;
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης