Η ΑΑΔΕ απάντησε σε 7.000 ερωτήματα φορολογουμένων τον Σεπτέμβριο

aade_p

Πλησιάζουν τα 2.000.000 τα αιτήματα εξυπηρέτησης προς το ΚΕΦ την τριετία 2016-2019

Σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης ανταποκρίθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από το Μάιο έως τις 6/10/2019.

Μόνο το Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.

ΚΕΦ


Από το σύνολο των αιτημάτων εξυπηρέτησης, που έχει δεχθεί το ΚΕΦ από την αρχή της χρονιάς στη θεματική κατηγορία των Ρυθμίσεων (25.529 αιτήματα), το 80,47% προέρχονται από το Τηλεφωνικό Κέντρο.

Από αυτά, μόλις το 2,50% χρειάστηκε να προωθηθεί στο 3ο επίπεδο, δηλαδή στην ειδική ομάδα προγραμματιστών και εφοριακών, για περαιτέρω διευκρινίσεις.

ΚΕΦ2


Δείτε εδώ τα στατιστικά στοιχεία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης