Oμιλος Ρέστη: Σχεδιάζει το πρώτο δεξαμενόπλοιο με πυρηνική ενέργεια
Oμιλος Ρέστη: Σχεδιάζει το πρώτο δεξαμενόπλοιο με πυρηνική ενέργεια
Σε κοινοπραξία που ως αντικείμενό της θα έχει την έρευνα, τον σχεδιασμό και τη ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων που θα κινείται με πυρηνική ενέργεια συμμετέχει ο ναυτιλιακός Όμιλος Ρέστη.
UPD:
Σε κοινοπραξία που ως αντικείμενό της θα έχει την έρευνα, τον σχεδιασμό και τη ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων που θα κινείται με πυρηνική ενέργεια συμμετέχει ο ναυτιλιακός Όμιλος Ρέστη.
Πιο συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη εταιρεία του Ομίλου, η Enterprises Shipping and Trading, ο Lloyds Register, η Hyperion Power Generation και την BMT υπέγραψαν συμφωνία για τη δημιουργία κοινοπραξίας η οποία θα ασχοληθεί με την έρευνα, το σχεδιασμό και τελικά την κατασκευή δύο δεξαμενοπλοίων τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο πυρηνική ενέργεια.
Η συμφωνία προβλέπει την έρευνα για δύο χρόνια, για το σχεδιασμό δύο πυρηνοκίνητων πλοίων. Ακολούθως, η κοινοπραξία θα απευθυνθεί και σε άλλους προκειμένου να αρχίσει η ναυπήγησή τους.
Η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται σήμερα μόνο σε πολεμικά πλοία και κυρίως στα υποβρύχια και σε ορισμένα ρώσικα εμπορικά πλοία τα οποία κινούνται μόνο στα ρωσικά χωρικά ύδατα.
Είναι όμως φθηνότερη, ασφαλέστερη και πιο φιλική προς το περιβάλλον.
"Στο βαθμό που η αξιοποίηση της πυρηνικής ενέργειας στην κίνηση των πλοίων καταστεί τεχνικά εφικτή θα δώσει τη δυνατότητα στην παγκόσμια εμπορική ναυτιλία να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τονίζεται σε ανακοίνωσή του ο Lloyd΄s Register.
Πιο συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη εταιρεία του Ομίλου, η Enterprises Shipping and Trading, ο Lloyds Register, η Hyperion Power Generation και την BMT υπέγραψαν συμφωνία για τη δημιουργία κοινοπραξίας η οποία θα ασχοληθεί με την έρευνα, το σχεδιασμό και τελικά την κατασκευή δύο δεξαμενοπλοίων τα οποία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο πυρηνική ενέργεια.
Η συμφωνία προβλέπει την έρευνα για δύο χρόνια, για το σχεδιασμό δύο πυρηνοκίνητων πλοίων. Ακολούθως, η κοινοπραξία θα απευθυνθεί και σε άλλους προκειμένου να αρχίσει η ναυπήγησή τους.
Η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται σήμερα μόνο σε πολεμικά πλοία και κυρίως στα υποβρύχια και σε ορισμένα ρώσικα εμπορικά πλοία τα οποία κινούνται μόνο στα ρωσικά χωρικά ύδατα.
Είναι όμως φθηνότερη, ασφαλέστερη και πιο φιλική προς το περιβάλλον.
"Στο βαθμό που η αξιοποίηση της πυρηνικής ενέργειας στην κίνηση των πλοίων καταστεί τεχνικά εφικτή θα δώσει τη δυνατότητα στην παγκόσμια εμπορική ναυτιλία να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τονίζεται σε ανακοίνωσή του ο Lloyd΄s Register.
Από την πλευρά του, ο Βίκτωρ Ρέστης τόνισε: "παρά το γεγονός ότι η εμπορική ναυτιλίας «συνεισφέρει» τις λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από όλους τους άλλους τρόπους μεταφοράς και τις βιομηχανίες εν τούτοις πιστεύουμε ότι οι προσπάθειες για ένα καλύτερο κόσμο δεν πρέπει να σταματήσουν. Αισθανόμαστε πολύ υπερήφανοι σε αυτή την κοινοπραξία σε αυτό το ιστορικό βήμα καθώς πιστεύουμε ότι η εναλλακτική ενέργεια είναι η απάντηση στη θαλάσσια μεταφορά φορτίων".
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα