Επενδύσεις με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής θέσης και τις εξαγωγές από τη ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε
Επενδύσεις με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής θέσης και τις εξαγωγές από τη ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε
Με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στον κλάδο εμφιαλωμένου νερού αλλά και την αύξηση των εξαγωγών της, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου ανάπτυξης ύψους 5 εκατ. ευρώ, το οποίο στηρίζεται σε ίδια κεφάλαια.
Η εταιρεία σημειώνει ισχυρή ανάπτυξη μεγεθών, ενώ έχει ενισχύσει σημαντικά τις πωλήσεις της ως αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί, των προωθητικών ενεργειών και των σημαντικών συνεργασιών που επιτυγχάνει σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Το επενδυτικό πλάνο αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, στη δημιουργία νέων προϊόντων υψηλής ποιότητας με κύριο συστατικό το ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό, καθώς και στη δημιουργία νέων συσκευασιών Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ. Εξάλλου, κάθε νέο προϊόν της εταιρείας είναι αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας και δοκιμών στα εργαστήριά της, κάτι που εγγυάται και την ποιότητά τους.
Η εταιρεία έχει ήδη λανσάρει γυάλινη φιάλη 500 ml ΖΑΓΟΡΙ, επιτυγχάνοντας σημαντικές συνεργασίες με τα καλύτερα ξενοδοχεία και εστιατόρια της χώρας, καθώς και τη μικρότερη φιάλη 330 ml PET ΖΑΓΟΡΙ για ειδικές αγορές. Αυτό το διάστημα παρουσιάζει τη νέα σειρά Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, εμπλουτίζοντας την γκάμα του ανθρακούχου. Συγκεκριμένα, λανσάρει τη σειρά ΖΑΓΟΡΙ Sparkling σε τρεις 100% φυσικές επιλογές: regular, με φυσικό άρωμα λεμόνι και με φυσικό άρωμα πράσινο μήλο.
Επίσης, φέτος η εταιρεία προχωράει στην ανανέωση της παιδικής συσκευασίας ΖΑΓΟΡΑΚΙ 330 ml. Τα νέα ΖΑΓΟΡΑΚΙΑ θα έχουν πολύχρωμες φιάλες, χρωματιστά καπάκια και θα επικοινωνούν με τους μικρούς φίλους στη γλώσσα των emoji.
Την ίδια ώρα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ συνεχίζει την έντονη εξαγωγική της δραστηριότητα, καταγράφοντας αύξηση των μεριδίων της και προσθέτοντας νέες σημαντικές αγορές όπως αυτή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Επίσης, φέτος θα συμμετάσχει, για δεύτερη φορά, στην Anuga, τη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών παγκοσμίως, που γίνεται στην Κολονία, παρουσιάζοντας την εξαγωγική σειρά προϊόντων ZAGORI Natural Mineral Water. Στόχος της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι η προώθηση των εξαγωγών του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά. Σήμερα το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται σε περισσότερες από 26 χώρες, ταξιδεύοντας από την Ευρώπη έως την Αυστραλία και από τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τον Παναμά μέχρι τη Ρωσία, την Αφρική και την Κίνα.
Ολα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας. «Στο σύνολο της χρονιάς εκτιμούμε ότι θα έχουμε θετικό πρόσημο στην αύξηση πωλήσεων και στα μερίδια αγοράς, παρά το γεγονός ότι αυτή συνολικά κατά το πρώτο πεντάμηνο κινήθηκε ελαφρώς πτωτικά», λέει ο κ. Νίκος Χήτος, πρόεδρος της εταιρείας. Σημειώνεται ότι το 2018 ο τζίρος ανήλθε στα 52,15 εκατ. ευρώ και τα EBITDA στα 7,81 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι έχουν ξεπεράσει τους 350, από 274 που ήταν πριν από δύο χρόνια, ενώ μαζί με τους εξωτερικούς συνεργάτες, όπως οι οδηγοί των φορτηγών που διακινούν τα προϊόντα, ο αριθμός φτάνει τους 1.200. «Η εταιρεία σέβεται και επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της. Εμπρακτη απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι καθ’ όλη την περίοδο της κρίσης η εταιρεία δεν προέβη σε μειώσεις - τόσο στις αποδοχές όσο και στον αριθμό των εργαζομένων της. Αντιθέτως έχουμε κάνει νέες προσλήψεις», λέει ο κ. Χήτος.
Οπως τονίζει ο ίδιος, «στην περίοδο που διανύουμε η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ επιλέγει να πορεύεται με υπευθυνότητα και συνέπεια, δημιουργώντας αξία για τους εργαζόμενούς της, τους καταναλωτές, τους προμηθευτές, τους επιχειρηματικούς της εταίρους, ενώ στόχος της είναι να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα, συνδέοντας τη δραστηριότητα και το έργο της με την πρόοδο και την εξέλιξη».
Το επενδυτικό πλάνο αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, στη δημιουργία νέων προϊόντων υψηλής ποιότητας με κύριο συστατικό το ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό, καθώς και στη δημιουργία νέων συσκευασιών Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ. Εξάλλου, κάθε νέο προϊόν της εταιρείας είναι αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας και δοκιμών στα εργαστήριά της, κάτι που εγγυάται και την ποιότητά τους.
Η εταιρεία έχει ήδη λανσάρει γυάλινη φιάλη 500 ml ΖΑΓΟΡΙ, επιτυγχάνοντας σημαντικές συνεργασίες με τα καλύτερα ξενοδοχεία και εστιατόρια της χώρας, καθώς και τη μικρότερη φιάλη 330 ml PET ΖΑΓΟΡΙ για ειδικές αγορές. Αυτό το διάστημα παρουσιάζει τη νέα σειρά Ανθρακούχο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, εμπλουτίζοντας την γκάμα του ανθρακούχου. Συγκεκριμένα, λανσάρει τη σειρά ΖΑΓΟΡΙ Sparkling σε τρεις 100% φυσικές επιλογές: regular, με φυσικό άρωμα λεμόνι και με φυσικό άρωμα πράσινο μήλο.
Επίσης, φέτος η εταιρεία προχωράει στην ανανέωση της παιδικής συσκευασίας ΖΑΓΟΡΑΚΙ 330 ml. Τα νέα ΖΑΓΟΡΑΚΙΑ θα έχουν πολύχρωμες φιάλες, χρωματιστά καπάκια και θα επικοινωνούν με τους μικρούς φίλους στη γλώσσα των emoji.
Την ίδια ώρα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ συνεχίζει την έντονη εξαγωγική της δραστηριότητα, καταγράφοντας αύξηση των μεριδίων της και προσθέτοντας νέες σημαντικές αγορές όπως αυτή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Επίσης, φέτος θα συμμετάσχει, για δεύτερη φορά, στην Anuga, τη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών παγκοσμίως, που γίνεται στην Κολονία, παρουσιάζοντας την εξαγωγική σειρά προϊόντων ZAGORI Natural Mineral Water. Στόχος της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι η προώθηση των εξαγωγών του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά. Σήμερα το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται σε περισσότερες από 26 χώρες, ταξιδεύοντας από την Ευρώπη έως την Αυστραλία και από τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τον Παναμά μέχρι τη Ρωσία, την Αφρική και την Κίνα.
Ολα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας. «Στο σύνολο της χρονιάς εκτιμούμε ότι θα έχουμε θετικό πρόσημο στην αύξηση πωλήσεων και στα μερίδια αγοράς, παρά το γεγονός ότι αυτή συνολικά κατά το πρώτο πεντάμηνο κινήθηκε ελαφρώς πτωτικά», λέει ο κ. Νίκος Χήτος, πρόεδρος της εταιρείας. Σημειώνεται ότι το 2018 ο τζίρος ανήλθε στα 52,15 εκατ. ευρώ και τα EBITDA στα 7,81 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι έχουν ξεπεράσει τους 350, από 274 που ήταν πριν από δύο χρόνια, ενώ μαζί με τους εξωτερικούς συνεργάτες, όπως οι οδηγοί των φορτηγών που διακινούν τα προϊόντα, ο αριθμός φτάνει τους 1.200. «Η εταιρεία σέβεται και επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της. Εμπρακτη απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι καθ’ όλη την περίοδο της κρίσης η εταιρεία δεν προέβη σε μειώσεις - τόσο στις αποδοχές όσο και στον αριθμό των εργαζομένων της. Αντιθέτως έχουμε κάνει νέες προσλήψεις», λέει ο κ. Χήτος.
Οπως τονίζει ο ίδιος, «στην περίοδο που διανύουμε η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ επιλέγει να πορεύεται με υπευθυνότητα και συνέπεια, δημιουργώντας αξία για τους εργαζόμενούς της, τους καταναλωτές, τους προμηθευτές, τους επιχειρηματικούς της εταίρους, ενώ στόχος της είναι να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα, συνδέοντας τη δραστηριότητα και το έργο της με την πρόοδο και την εξέλιξη».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα