Πώς η GenerationY αλλάζει τα δεδομένα στα e-supermarkets
Πώς η GenerationY αλλάζει τα δεδομένα στα e-supermarkets
Μέχρι σήμερα οι online πωλησεις δεν αποτελούσαν ούτε αποτελούν ακόμα το βασικό κανάλι λιανικής πώλησης τροφίμων, ποτών και άλλων ειδών μπακαλικής ή σούπερ -μάρκετ που προτιμούν οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Αλλωστε, είναι μια πραγματικότητα ότι ακόμη και στις πιό προηγμένες τεχνολογικά χώρες η συνήθεια της επίσκεψης στο σούπερ – μάρκετ είναι κάτι που δεν έχει αλλάξει με τον χρόνο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα