Eγνατία: Πάνε για νέο διαγωνισμό διαχείρισης σταθμών διοδίων
Eγνατία: Πάνε για νέο διαγωνισμό διαχείρισης σταθμών διοδίων
Τα τελευταία χρόνια η Εγνατία, ανανεώνει την σύμβαση με τους ιδιώτες για τα διόδια, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες στην πρόσληψη προσωπικού για την λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου
Σε νέο διαγωνισμό για την διαχείριση των σταθμών διοδίων προσανατολίζεται σύμφωνα με πληροφορίες η Εγνατία Οδός, δύο μήνες πριν την εκπνοή του συμβολαίου με τις Αττικές Διαδρομές. Την ίδια στιγμή παράταση έως το Γενάρη, έδωσε το ΤΑΙΠΕΔ για την υποβολή σχολίων και παρατηρήσεων από τους υποψήφιους για την σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου.
Τα τελευταία χρόνια η Εγνατία, ανανεώνει την σύμβαση με τους ιδιώτες για τα διόδια, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες στην πρόσληψη προσωπικού για την λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου. Έκπληξη προκαλεί πάντως η πληροφορία ότι το νέο συμβόλαιο συζητείται να είναι διάρκειας 1,5 έτους, περίοδος που φαίνεται να επαληθεύει πόσο μακριά βρίσκονται οι προβλέψεις σχετικά με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Ο προηγούμενος διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί το 2014 και τον είχαν κερδίσει οι “Αττικές Διαδρομές”, η εταιρεία που διαχειρίζεται και λειτουργεί την Αττική Οδό, η οποία ελέγχεται από τους ομίλους ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&P ΑΒΑΞ και μειοψηφικά από την γαλλική Egis Road.
Στην επίμαχη σύμβαση προβλεπόταν ο όρος ότι η συνεργασία λύεται, σε περίπτωση που ο αυτοκινητόδρομος ιδιωτικοποιηθεί. Τελικά όχι μόνο δεν χρειάστηκε να λυθεί η σύμβαση αλλά η Εγνατία προσανατολίζεται σε νέο διαγωνισμό καθώς η συνεργασία με τις Αττικές Διαδρομές εκπνέει τέλη Δεκεμβρίου παρά την μικρή παράταση που μπορεί να δοθεί κατά 2 μήνες. Υπενθυμίζεται ότι το τρέχων συμβόλαιο είναι συνολικής αξίας 48 εκατομμυρίων ευρώ.
Οι Αττικές Διαδρομές προβάλλουν ως φαβορί και στο νέο διαγωνισμό δεδομένου ότι με βάση τα τεύχη δημοπράτησης της τελευταίας διαγωνιστικής διαδικασίας, ο υποψήφιος πρέπει να διαθέτει εμπειρία σε υπηρεσίες διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων με συγκεκριμένα κριτήρια και ικανοποιητικό κύκλο εργασιών.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Τα τελευταία χρόνια η Εγνατία, ανανεώνει την σύμβαση με τους ιδιώτες για τα διόδια, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες στην πρόσληψη προσωπικού για την λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου. Έκπληξη προκαλεί πάντως η πληροφορία ότι το νέο συμβόλαιο συζητείται να είναι διάρκειας 1,5 έτους, περίοδος που φαίνεται να επαληθεύει πόσο μακριά βρίσκονται οι προβλέψεις σχετικά με την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Ο προηγούμενος διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί το 2014 και τον είχαν κερδίσει οι “Αττικές Διαδρομές”, η εταιρεία που διαχειρίζεται και λειτουργεί την Αττική Οδό, η οποία ελέγχεται από τους ομίλους ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&P ΑΒΑΞ και μειοψηφικά από την γαλλική Egis Road.
Στην επίμαχη σύμβαση προβλεπόταν ο όρος ότι η συνεργασία λύεται, σε περίπτωση που ο αυτοκινητόδρομος ιδιωτικοποιηθεί. Τελικά όχι μόνο δεν χρειάστηκε να λυθεί η σύμβαση αλλά η Εγνατία προσανατολίζεται σε νέο διαγωνισμό καθώς η συνεργασία με τις Αττικές Διαδρομές εκπνέει τέλη Δεκεμβρίου παρά την μικρή παράταση που μπορεί να δοθεί κατά 2 μήνες. Υπενθυμίζεται ότι το τρέχων συμβόλαιο είναι συνολικής αξίας 48 εκατομμυρίων ευρώ.
Οι Αττικές Διαδρομές προβάλλουν ως φαβορί και στο νέο διαγωνισμό δεδομένου ότι με βάση τα τεύχη δημοπράτησης της τελευταίας διαγωνιστικής διαδικασίας, ο υποψήφιος πρέπει να διαθέτει εμπειρία σε υπηρεσίες διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων με συγκεκριμένα κριτήρια και ικανοποιητικό κύκλο εργασιών.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα