LIVE

Κορωνοϊός

Στα κόκκινα λόγω Κίνας η ναυλαγορά

Νέα τάση η επαγγελματική  διαχείριση πλοίων στην κρίση

Τα κόκκινα άγγιξε η ναυλαγορά ξηρού φορτίου προκαλώντας καραμπόλες. Αιτία είναι η μείωση της ζήτησης  ποσοτήτων χάλυβα προς κατανάλωση...

Τα κόκκινα άγγιξε η ναυλαγορά ξηρού φορτίου προκαλώντας καραμπόλες. Αιτία είναι η μείωση της ζήτησης  ποσοτήτων χάλυβα προς κατανάλωση. Η μειωμένη ζήτηση είχε ως αποτέλεσμα  «φρενάρει» μεγάλο μέρος από τις εισαγωγές πρώτης ύλης στα σιδηρομεταλλεύματα και αυτή η πτώση στις παραγγελίες έχει δώσει πολύ λιγότερα φορτία για τα Capes.

 «Οι Εγγλέζοι το ονομάζουν «breather», δηλαδή μια ανάσα! και αυτό είμαστε της γνώμης ότι βιώνουμε. Μια διόρθωση έχουμε και πιθανά ο Σεπτέμβριος που είναι παραδοσιακά μήνας με μεγάλη εποχική κινητικότητα είναι λογικό ότι θα προσπαθήσει να ανακάμψει πολύ σύντομα πιθανά πριν μπει ο Οκτώβριος» επισημαίνει ο ναυλομεσίτης Γιάννης Ν.Κοτζιάς:  

« Τα δύο μεγάλα μεγέθη πλοίων  σίγουρα δεν βοηθήθηκαν αρκετά από τα αναμενόμενα φορτία που πιθανά θα έρθουν όπως αισιοδοξούμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Αν και καλό είναι να είμαστε και λίγο επιφυλακτικοί γιατί οι παραδόσεις νέων πλοίων που υπολείπονται για το υπόλοιπο του 2010 και ακόμα
χειρότερα για το 2011, είναι άκρως ανησυχητικές» και καταλήγει:  

«Ο  BCI έχει ανακτήσει το 112% από το χαμηλότερο της 15ης Ιουλίου όπου «πάτωσε» στις 1.640 μονάδες και ο δείκτης των BPI 51% από το χαμηλότερο της 12ης Ιουλίου, όπου βρήκε πάτο στις 1.941 μονάδες ενώ ο γενικός δείκτης BDI από το επίσης χαμηλότερο της 15ης Ιουλίου 1.700 μονάδες έχει αυξηθεί κατά 57%.» 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης