Ετοιμάζουν την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του κόσμου

Ετοιμάζουν την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του κόσμου

Τη συγχώνευση των αεροπορικών εταιρειών United και Continental ενέκριναν οι ομοσπονδιακές αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ...

Οι ομοσπονδιακές αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ ενέκριναν χθες Παρασκευή τη συγχώνευση των αεροπορικών εταιρειών United και Continental, αίροντας ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια για το σχηματισμό της μεγαλύτερης εταιρείας αερομεταφορών στον κόσμο.

Οι δύο εταιρείες μεταφέρουν 144 εκατ. επιβάτες το χρόνο σε 370 προορισμούς σε 59 χώρες με ελάχιστες αλληλοεπικαλύψεις. Η Γιουνάιτεντ, με έδρα το Σικάγο, έχει ισχυρότερη παρουσία στις ΗΠΑ και στις χώρες του Ειρηνικού, ενώ η Κοντινένταλ, με έδρα το Χιούστον, επικεντρώνεται περισσότερη στις βορειοανατολικές πολιτείες, στην Ευρώπη και στη Λατινική Αμερική.

Η αντιμονοπωλιακή υπηρεσία του υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι δε θα αντιταχθεί στη συγχώνευση μετά από «εξαντλητική έρευνα» για το θέμα, κρίνοντας ότι οι δύο εταιρείες έχουν «κατά κύριο λόγο αλληλοσυμπληρούμενα δίκτυα» που αλληλεπικαλύπτονται κυρίως σε στο αεροδρόμιο Νιούαρκ του Νιου Τζέρσι. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να αναλάβει άλλη εταιρεία, η Southwest, τις πτήσεις τους προς Νιούαρκ για να καθησυχάσουν τις αντιμονοπωλιακές αρχές.

Μετά τη συγχώνευση οι μέτοχοι της Γιουνάιτεντ θα έχουν το 55% της νέας εταιρίας και εκείνοι της Κοντινένταλ το 45%, με μια μετοχική κίνηση που θα ανέλθει σε 3 δις δολάρια. Η νέα εταιρεία θα ονομάζεται United και θα έχει το λογότυπο της Continental.

Οι αντιμονοπωλιακές υπηρεσίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκριναν τη συγχώνευση τον περασμένο μήνα.

Για να προχωρήσει η συμφωνία πρέπει να την υπερψηφίσουν οι μέτοχοι των δύο αεροπορικών εταιρειών.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

moodys

Επικαλούμενος το έλλειμμα της χώρας - Ο οίκος αναφέρει ότι το χρέος θα αυξηθεί περαιτέρω, καθώς η οικονομία της Ιταλίας θα συνεχίσει να ακολουθεί αδύναμη πορεία - Ως δεύτερη αιτία,  επικαλείται τις αρνητικές επιπτώσεις στη μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη από τη διακοπή των διαρθρωτικών και φορολογικών μεταρρυθμίσεων

18