Με βίντεο του κοινού η μάχη κατά της φοροδιαφυγής

Με βίντεο του κοινού η μάχη κατά της φοροδιαφυγής

Για ακόμα μια φορά το υπουργείο Οικονομικών ζητάει από τους πολίτες τη βοήθεια τους για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Αυτή τη φορά όχι με φόροεισπρακτικά μέτρα, αλλά με τις ιδέες  και το ταλέντο ιδιαιτέρα των νέων.

Με βίντεο του κοινού η μάχη κατά της φοροδιαφυγής
Για ακόμα μια φορά το υπουργείο Οικονομικών ζητάει από τους πολίτες τη βοήθεια τους για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Αυτή τη φορά όχι με φόροεισπρακτικά μέτρα, αλλά με τις ιδέες  και το ταλέντο ιδιαιτέρα των νέων. Το υπουργείο καλεί τους ενδιαφερόμενους να φτιάξουν βίντεο μέχρι 60 δευτερόλεπτα, στα οποία θα παρουσιάζουν ένα θέμα, μία ιστορία ή ένα μήνυμα που μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση της φορολογικής συνείδησης και την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής.

Το κάθε video θα μπορεί να παρουσιάζει το πρόβλημα της φοροδιαφυγής, να επιχειρεί να πείσει τους πολίτες για την ανάγκη αντιμετώπισής του, να κινητοποιεί την κοινωνία για τη δημιουργία φορολογικής συνείδησης, να επιβραβεύει την ορθή φορολογική συμπεριφορά και να οδηγεί σε αλλαγή νοοτροπίας απέναντι στις φορολογικές υποχρεώσεις.

Ενδεικτικές θεματικές ενότητες είναι:
• η ειλικρινής και ακριβής δήλωση των εισοδημάτων
• η έγκαιρη πληρωμή φόρων, η έκδοση και συλλογή αποδείξεων
• η αποθάρρυνση αντιλήψεων που οδηγούν σε επιβράβευση της φοροδιαφυγής
• η φοροδιαφυγή σε συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες
Κλείσιμο
• η φοροδιαφυγή σε πολίτες με υψηλά εισοδήματα και μεγάλη περιουσία
• τα φορολογικά έσοδα ως μέσο χρηματοδότησης κάθε αγαθού και υπηρεσίας που παρέχεται από το κράτος.

Το μήνυμα μπορεί να απευθύνεται σε όλους τους πολίτες ή σε ομάδες στόχους που θα επιλέξουν οι ίδιοι οι δημιουργοί. Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να συμμετάσχει με ένα ή και περισσότερα του ενός video, μέχρι το όριο των πέντε.

Οι συμμετοχές θα υποβάλλονται μέσω διαδικτύου σε ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα από την Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010 έως την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010. Οι συμμετοχές θα αναρτώνται άμεσα στην ιστοσελίδα.

Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας των πολιτών θα ληφθούν υπόψη κατά την αξιολόγηση των συμμετοχών από ειδική επιτροπή αξιολόγησης, η οποία θα αποτελείται από στελέχη του υπουργείου Οικονομικών και από έγκυρους ειδικούς και αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου της επικοινωνίας και της διαφήμισης.

Οι 10 καλύτερες συμμετοχές θα βραβευθούν και θα λάβουν χρηματικό έπαθλο, το οποίο ανέρχεται σε 5.000 ευρώ για την πρώτη, σε 3.000 ευρώ για τη δεύτερη και σε 2.000 ευρώ για την τρίτη και για κάθε μία από τις υπόλοιπες επτά σε 1.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης