«Όμηροι» του ΥΠΟΙΚ οι ιδιοκτήτες ΙΧ που περιμένουν τα «τέλη με το μήνα»

telikykloforias

Αν και το μέτρο είχε εξαγγελθεί ότι θα ισχύσει από το Πάσχα, η τύχη του αγνοείται – Ασαφές παραμένει πότε θα νομοθετηθεί

Σε φιάσκο εξελίσσεται η υπόθεση της πληρωμής των τελών κυκλοφορίας με το μήνα. Παρότι η υφυπουργός Οικονομικών κυρία Αικατερίνη Παπανάτσιου είχε εξαγγείλει από 26 Ιανουαρίου ήδη επισήμως ότι το μέτρο πληρωμής των τελών κυκλοφορίας θα ισχύσει «από το Πάσχα ή κοντά στο Πάσχα», το σχέδιο παραμένει στο συρτάρι ή, ακόμα χειρότερα, αγνοείται η τύχη του.

Αν και το σχέδιο της διάταξης είναι ήδη έτοιμο (ουσιαστικά επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο το ίδιο αλλάζοντας μόνο το έτος που αφορά) αρμόδιες πηγές δήλωναν άγνοια για το πότε θα νομοθετηθεί. Δεν απέκλειαν πάντως, όταν ρωτήθηκαν από το newmoney.gr, το ενδεχόμενο να κατατεθεί σαν τροπολογία στο νομοσχέδιο των 140 άρθρων που έχει καταθέσει από την περασμένη Τετάρτη στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών.

Το σίγουρο είναι όμως πως έτσι χιλιάδες ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει πινακίδες για να γλιτώσουν τα ετήσια τέλη, δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν το ΙΧ τους για να ταξιδέψουν το Πάσχα, αφού θα έπρεπε να τα πληρώσουν στο διπλάσιο. Και όσο παραμένει ασαφές πότε θα νομοθετηθεί τελικά, δεν μπορούν να γνωρίζουν και να προγραμματίσουν αν θα το χρησιμοποιήσουν πχ την Πρωτομαγιά ή του Αγίου Πνεύματος ή τον Δεκαπενταύγουστο.

Ωστόσο είχαν ακούσει και γνώριζαν ότι από τις 26 Ιανουαρίου η κυρία Παπανάτσιου είχε προαναγγείλει μιλώντας στην ΕΡΤ ότι «σίγουρα θα βγάλουμε να έχουν την δυνατότητα να έχουν τέλη κυκλοφορίας κάθε μήνα. Αυτό θα ισχύσει σίγουρα και εφέτος. Ακόμη δεν έχουμε κάνει κάτι, συνήθως γίνεται κοντά στο Πάσχα ή μέσα στο καλοκαίρι, σε αυτό το διάστημα».

Όσο οι αποφάσεις καθυστερούν όμως, χάνει έσοδα και το δημόσιο, από όσους θα ενδιαφέρονταν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους πληρώνοντας τέλη με το μήνα -αλλά και ειδικούς φόρους κατανάλωσης για καύσιμα κλπ.

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Μπάλάδόφάτσά

Έχω την αίσθηση πως το ρεπορταζ σας δεν είναι πλήρες. Για ψάξτε παρακαλώ αν η επιστροφή πινακίδων είναι αναλογική του χρόνου, που πιθανώς δεν είναι. Δηλαδή, για τον ένα μήνα επιστροφής των πινακίδων, μήπως το τίμημα δεν είναι για ένά μήνα, αλλά δίπλάσίό; Ψάξτε και ενημερώστε μας.

Παναγιώτης

Ευκαιρία να γλυτώσω τα 307 ευρώ, ας πάρει λιγότερες υπερωρίες ο Καρανικας. Εδώ μείωσα το ψωμί, το αυτοκίνητο θα σκεφτώ?

Kostis

ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ 307€ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΕΠΙ Η ΚΑΜΙΑ ΚΑΓΚΟΥΡΙΑ!!!

G

Audi A6 moultitronic sline, 70.000km.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

revit-desfa

Σύμφωνα με τις μελέτες του ΔΕΣΦΑ, μετά την αναβάθμιση η ετήσια δυναμικότητα του σταθμού θα αυξηθεί στα 7 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα το χρόνο από τα οποία - σύμφωνα με τις σχετικές εκτιμήσεις - τα 5 δισ. μπορούν να προωθηθούν για εξαγωγές, στις χώρες των Βαλκανίων

afthereta-new-il

Τον μηχανισμό του δειγματοληπτικού ελέγχου των αυθαιρέτων για χιλιάδες νομιμοποιημένα κτίσματα σε όλη τη χώρα ενεργοποιεί από τις αρχές του χρόνου η κυβέρνηση

2