Ολοκληρώθηκε η πώληση του ΟΛΘ

 Ολοκληρώθηκε η πώληση του ΟΛΘ

Ο Ιβάν Σαββίδης κατέχει το 20% των μετοχών της κοινοπραξίας που πήρε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Αύριο η μεταβίβαση των μετοχών και η συγκρότηση του νέου ΔΣ

Με την κατάθεση σήμερα του τιμήματος 231,926 εκατ. ευρώ από την κοινοπραξία SEGT ολοκληρώθηκε η πώληση του 67% της ΟΛΘ Α.Ε.

Αύριο θα μεταβιβαστεί το πακέτο των μετοχών μέσω του Χρηματιστηρίου και θα συγκροτηθεί το νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος θα είναι ο Σωτήρης Θεοφάνης, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στη λιμενική βιομηχανία. Ήταν εκείνος που επί θητείας του εισήλθε ο ΟΛΠ στο Χρηματιστήριο.

Αναπληρωτής πρόεδρος θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Terminal Link, Boris Wenzel.
Η κοινοπραξία SEGT συνίσταται από το γερμανικό επενδυτικό κεφάλαια Deutsche Invest Equity Partners (47%), την Terminal Link, που είναι θυγατρική του γαλλικού ναυτιλιακού κολοσσού CMA CGM (33%), και την Belterra Investments, συμφερόντων Ι. Σαββίδη (20%).

Στόχος της κοινοπραξίας είναι η ανάδειξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως του μεγαλύτερου της νοτιοανατολικής Ευρώπης, με δημιουργία εμπορευματικών κέντρων στις γειτονικές χώρες και κυρίως στα Σκόπια και στη Βουλγαρία.

Αυτό έχουν επισημάνει κατά καιρούς ο Boris Wenzel, διευθύνων σύμβουλος της Terminal Link SAS που είναι θυγατρική του γαλλικού κολοσσού CMA CGM και ο Alexander von Mellenthin εκπρόσωπος του γερμανικού fund «Deutsche Invest Equity Partners GmbH» που μαζί με την «Belterra Investments Ltd.», συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη αποτελούν την κοινοπραξία.

Το σημεία κλειδιά στις τοποθετήσεις και στελεχών είναι:

- θα γίνουν γρήγορα οι επενδύσεις στο λιμάνι

- θα δημιουργηθεί ένα logistics center

- η κοινοπραξία θα επενδύσει στο ανθρώπινο δυναμικό, στην τεχνογνωσία που ήδη υπάρχει και στις νέες τεχνολογίες

- στόχος είναι οι κινήσεις φορτίων από τις 350.000 που είναι σήμερα να φθάσουν σύντομα στις 500.000, σε πρώτη φάση

- θα αντικατασταθούν άμεσα οι δύο από τις τέσσερις υπάρχουσες γερανογέφυρες

- η εκβάθυνση του λιμανιού από τα 12 μέτρα που είναι σήμερα στα 16,5 μέτρα ώστε να μπορεί να δέχεται μεγάλης χωρητικότητας πλοία τα λεγόμενα mother ships. Στα επόμενα τέσσερα χρόνια το λιμάνι θα μπορεί να εξυπηρετεί πλοία μεταφορικής ικανότητας 14.000 εμπορευματοκιβωτίων

- σε πρώτη φάση η κοινοπραξία θέλει να κάνει έργα ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί πλοία τύπου new Panamax τα οποία είναι κατασκευασμένα για διαπλέουν τη νέα διώρυγα του Παναμά και έχουν μεταφορική ικανότητα 10.000-12.000 «κουτιών».

- η Τerminal που θα έχει και τη διαχείριση του ΟΛΘ έχει εμπειρία από εμπορικά λιμάνια αλλά όχι από κρουαζιέρα και επιβατηγό ναυτιλία. Για την κρουαζιέρα υπάρχουν σχέδια για την ανάπτυξή της αλλά θα χρειαστούν συνέργιες

- ο ΟΛΘ είναι καθαρός στόχος για επένδυση. Από την αρχή διαπιστώσαμε ότι ήταν μία επενδυτική ευκαιρία. Είναι ένα κερδοφόρο asset.

- τα δύσκολα είναι μπροστά μας

- Θέλουμε να βελτιώσουμε την κερδοφορία του λιμανιού

- έχουμε ήδη τα κεφάλαια για τις επενδύσεις που πρέπει να γίνουν

- στο fund υπάρχουν περισσότεροι από 450 επενδυτές

Ο Σωτήρης Θεοφάνης είχε επισημάνει παλαιότερα: «Πρέπει να κοιτάς και έξω από τα ο λιμάνι. Τι κάνεις και έξω από αυτό. Αν μείνουμε μέσα στο λιμάνι δεν έχεις μέλλον. Πρέπει να έχεις εμπορευματικά κέντρα, καλό σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο πυκνό service στη χερσαία αγορά. Πρέπει να το βλέπεις ως ένα δίκτυο και όχι μόνο ως λιμάνι».

ΣΧΟΛΙΑ (12)

Επιτέλους να γίνει κάτι και στη Θεσσαλονίκη

Ένα απλό παράδειγμα: Όλα τα κτίρια απέναντι από το λιμάνι αποκτούν αξία. Πολυώροφα κτίσματα - σκελετοί έχουν ήδη γίνει στόχος από ναυτιλιακές, ναυλομεσιτικές εταιρείες και πάει λέγοντας. Δυστυχώς, ο Νεοέλληνας -τίποτε έχει άποψη για όλα. Η Θεσσαλονίκη θα πάρει δουλειές.

@@

Και οι συνδικαΛΗΣΤΕΣ ,που ήταν η μαφία εκεί πέρα τι έγιναν ??

Σπύρος

Άλλη μια κερδοφόρα στρατηγική βασική υποδομή αφελληνίζεται και περνά στα χέρια Γερμανών, Γάλλων (και Κινέζων) και Ρώσων. Να δούμε πότε θα σταματήσει ο κατήφορος της Ελλάδας!

Καπετάν Γιάννης

Αγαπητέ Σπύρο αυτό το λιμάνι όπως είναι σήμερα γέρασε και απαξιώθηκε επειδή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της διακίνησης των εμπορευμάτων. ...... Είναι κυριολεκτικά απαρχαιωμένο τόσο σε τεχνολογικό εξοπλισμό , οσο και σε και σε terminals. Με άλλα λόγια είναι ένα λιμάνι με προδιαγραφές του 1960. ...... Βάλε και τις νοσηρές νοοτροπίες των εργαζομένων εκει και γενικα των όσων εμπλέκονται με αυτό, επίσης και με διορισμένη διοίκηση της εκάστοτε κυβέρνησης , δεν τραβάει άλλο η κατάσταση. ........ Για να γίνει σύγχρονο λιμάνι όπως το απαιτούν οι καιροί απαιτούνται κάποια έως αρκετά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώπουλα. ..... Και τέτοια δυνατότητα χρηματοδότησης αλλά ούτε και τεχνογνωσία στις σύγχρονες απαιτήσεις στην διακίνηση των εμπορευμάτων υπάρχει μέσα από την Ελλάδα. ...... Και μόνο κερδοφόρο δεν είναι το λιμάνι αυτό σήμερα. ....... Και οι πρώτες προσπάθειες και κρούσεις για την πώλησή του έγιναν επι εποχής Σαμαρά μαζί με το λιμάνι του Πειραιά.

@@@

Στόχος της κοινοπραξίας είναι η ανάδειξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ως του μεγαλύτερου της νοτιοανατολικής Ευρώπης, με δημιουργία εμπορευματικών κέντρων στις γειτονικές χώρες και κυρίως στα Σκόπια και στη Βουλγαρία Να γιατί καίγονται στην ΕΕ και ΝΑΤΟ να λυθεί το σκοπιανο όσο ποιο γρήγορα γίνεται... Για το συμφέρον των μεγάλων κεφαλαίων!!!Εσείς τσακωθειτε για τον ΠΑΟΚ, ΑΈΚ. ..ολυμπιακό και κάθε τέτοια μακακια...

Γιώργος

Και τις μανάδες τους θα πουλήσουν σε λίγο όλα τα πολιτικά λαμογια.

medikios

Θαυμάστε κύριοι αριστερούς που έκραζαν τους προηγούμενους ως Τσολάκογλου.. Ποιος έχει το 47% των μετοχών του ΟΛΘ; Διαβάστε το ξανά γιατί μόνο το Σαββίδη αναφέρει ο τίτλος: Deutsche Invest Equity Partners GmbH. DEUTSCHE κύριοι.. Αυτά για να θυμάστε και ποιοι ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ "ξεπούλησαν" τη χώρα αφού πούλησαν στο πόπολο σανό για ξέσκισμα μνημονίων και ηθικά πλεονεκτήματα. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι καλά έκαναν και το πούλησαν μπας και δει άσπρη μέρα το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Χρήστος

Ο Ιβάν είναι γάτα. Πήρε τον ΠΑΟΚ για να γίνει αρεστός και μετά πήρε το λιμάνι χωρίς σχεδόν καμία αντίδραση.

βας βας

Δώρο στον Πούτιν για τα συγχαρίκια

Κώστας

Δώσε πόνο στα λαμόγια Ιβαν

kostasv

Μ' αρέσει που βγάζουν γλώσσα τα εσωτερικά διαπλεκόμενα μπατιρέ γατάκια για τον Ιβάν. Ο άνθρωπος είναι φορτωμένος και αγοράζει. Από εσωτερικούς τζαμπατζήδες ...χορτάσαμε.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

diamerismata_oikonomia

«Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει», λέει η λαϊκή παροιμία. Πιθανότατα το ίδιο θα συμβεί και εάν δεν το συντηρήσεις ή το ανακαινίσεις, ειδικά σε μία χώρα, όπως η Ελλάδα, όπου η πλειονότητα των σπιτιών μετρά μια ηλικία περί τα 30 έτη.

enetika_teixi_arthro

Καταγγελία από τον Σύλλογο Αρχαιολόγων για τα 10.119 δημόσια κτήρια που δόθηκαν προς αξιοποίηση από το υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων - Κάνουν λόγο για ύστατο σημείο συνταγματικής εκτροπής - Τη λίστα είχε φέρει στη δημοσιότητα το ΘΕΜΑ

54