Uber Ηellas: 100.000 χρήστες χρησιμοποιούν την εφαρμογή της στην Ελλάδα

Uber Ηellas: 100.000 χρήστες χρησιμοποιούν την εφαρμογή της στην Ελλάδα

Ποιες διατάξεις του νομοσχεδίου ζητά να απαλειφθούν - Τι λέει το υπόμνημα που κατέθεσαν στη Βουλή Uber και Beat για φόρους, οδηγούς και θέσεις εργασίας

Σε κλείσιμο 200 μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων και 1.300 εργαζομένων στην ανεργία εκτιμά ότι θα οδηγήσει η εφαρμογή του νομοσχεδίου για τις εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί, η διοίκηση της Uber Hellas.

Σε υπόμνημα που κατέθεσε στην βουλή, στο πλαίσιο της συζήτησης του επίμαχου νομοσχεδίου για τις Μεταφορές, το οποίο υπογράφει ο Γενικός Διευθυντής Μανόλης Μανασάκης, η εταιρεία περιγράφει με μελανά χρώματα τις επιπτώσεις του νέου θεσμικού πλαισίου για τον κλάδο, υποστηρίζοντας ότι τις αποκλείει από την αγορά και καταδικάζει την λειτουργία τους. Ο κ. Μανασάκης για πρώτη φορά δίνει στοιχεία και για τους χρήστες της εφαρμογής της Uber στην Ελλάδα, που όπως αναφέρει χρησιμοποιούν 100.000 πολίτες, ως επί το πλείστον νέοι. Υπολογίζει δε ότι το 95% των χρηστών που έρχονται στην χώρα μας έχουν την εφαρμογή της στα κινητά τους.

Η διοίκηση της Uber Hellas η οποία κατηγορείται από τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές για εκτεταμένη φοροδιαφυγή, δίνει έμμεσα στοιχεία και για τους φόρους.

Όπως αναφέρει τα έσοδα του δημοσίου από την δραστηριότητα της Uber και των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων για φέτος μαζί με τις ασφαλιστικές εισφορές θα ανέλθουν σε 20 εκατ. ευρώ. Στα τέλη του 2019 προβλέπει ότι τα έσοδα αυτά θα πολλαπλασιαστούν και θα φτάσουν τα 110 εκατ. ευρώ.

Στο υπόμνημά της η Uber Hellas απαριθμεί μία σειρά από λόγους που υπάγουν τις υπηρεσίες διαμεσολάβησης σε ένα "εξαιρετικά βαρύ ρυθμιζόμενο πλαίσιο και τις καθιστούν τελικά μη ελκυστικές".

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία ζητά να γίνει σαφής διαχωρισμός μεταξύ παρόχων μεταφορικών υπηρεσιών και υπηρεσιών διαμεσολάβησης και να μπουν νέα κριτήρια (π.χ αν μια εταιρεία διαμορφώνει τους όρους της σύμβασης μεταξύ χρήστη και παρόχου υπηρεσίας, αν διαθέτει τα οχήματα, το προσωπικό και τους οδηγούς κ.α) καθώς αναφέρει, ότι τα κριτήρια του νόμου όπως παρουσιάζονται είναι απόλυτα συνδεδεμένα με την πρόσφατη νομολογία του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου. «Η απόφαση όμως αυτή εκδόθηκε επί τη βάσει άλλων πραγματικών περιστατικών και άλλου μοντέλου παροχής υπηρεσίας όπου οι οδηγοί δεν υπάγονταν σε καμία αδειοδοτική διαδικασία...» σημειώνει. Ενστάσεις προβάλλει η Uber και στον διορισμό αντικλήτου από τους παρόχους της υπηρεσίας διαμεσολάβησης ταξί αλλά και για το ύψος των προστίμων και κυρώσεων για τους παραβάτες που ζητά να αναθεωρηθούν. Επισημαίνει δε ότι στο σχέδιο νόμου υπάρχουν διατάξεις που παραβιάζουν προσωπικά δεδομένα, με την πρόβλεψη καταχώρησης στο Μητρώο όλων των στοιχείων των οδηγών, των φορέων που παρέχουν υπηρεσίες και των σχετικών συμβάσεων αλλά και των στοιχείων κυκλοφορίας των συμβεβλημένων αυτοκινήτων.

Η μίσθωση σε εταιρείες ενοικίασης ΙΧ

Η Uber τοποθετείται και στο σημείο του νομοσχεδίου που την θίγει άμεσα που είναι η πρόσβαση που δίνει στην εφαρμογή της σε εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτου με οδηγό. Όπως σημειώνει, οι εταιρείες αυτές στο σύνολό τους είναι αδειοδοτημένες και απασχολούν 1.300 εργαζόμενους. "Αντί η ρύθμιση να καθορίζει με αποτελεσματικότερο και δικαιότερο τρόπο το νομοθετικό πλαίσιο, ο νομοθέτης διατηρεί χρονικό περιορισμό στην παροχή της υπηρεσίας (μία μετακίνηση ανά όχημα ανά 3 ώρες) με παρακολούθηση οχημάτων σε πραγματικό χρόνο. Πέραν του ανέφικτου για τεχνικούς λόγους και του προφανούς κωλύματος της εφαρμογής είναι σαφές ότι ο νομοθέτης δεν επιθυμεί την παροχή της υπηρεσίας...", τονίζει ο κ. Μανασάκης.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (19)

Παπαϊωάννου Λεωνίδας

Σε όλους εσάς που στηρίζετε την uber. Το ότι οι << ταρίφες>> έχουν δώσει μια μικρή περιουσία για να δουλεύουν νόμιμα με ένα σωρό ελέγχους δε σας νοιάζει. Ότι η uber δουλεύει παράνομα με το ισχύον νομικό πλαίσιο δε σας νοιάζει. Ότι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε ότι πρέπει να εναρμονιστεί με το καθεστώς κάθε χώρας δε σας νοιάζει. Ότι συστηματικά φοροδιαφεύγει και η Ελλάδα χάνει πολλά χρήματα κάθε μέρα ούτε αυτό. Ότι οδηγεί στην ανεργία πανω απο 40.000 Έλληνες φορολογούμενους με ελληνικό αφμ και 60% τουλάχιστον φορολόγηση ούτε που ιδρωνετε αφού είναι<>. Οτι χρησιμοποιεί αθέμιτο ανταγωνισμό επειδή το ταξί έχει πλαφόν τιμοκατάλογο χωρίς περιθώρια διαπραγμάτευσης με τον πελάτη δεν σας νοιάζει. Ότι είναι άλλη μια πολυεθνική που προσπαθεί με αθέμιτα μέσα και πολιτική και μιντιακη στήριξη να καρπωθεί το μεταφορικό έργο της χώρας ούτε αυτό. Τα κακώς κείμενα του ταξί ειναι συγκεκριμένα και λύνονται εύκολα. Υπάρχει ειδικός αριθμός καταγγελιών αποκλειστικά για τα ταξί. Αν σας τύχει κάτι με την uber θα τηλεφωνήσετε στην Καλιφόρνια; Δεν μπορεί για μερικά ευρώ σήμερα που αύριο θα σας τα πάρουν με τόκο να διαλύσουμε έναν κλάδο και να οδηγήσουμε χιλιάδες κόσμου στην απόγνωση. Και μην ξεχνάτε ότι χωρίς να σας γνωστοποιηθεί οι πελάτες γίνεστε συνένοχοι σε παράνομες πράξεις. Εμείς οι επαγγελματίες και νόμιμοι αυτοκινητιστές θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας να διαφυλάξουμε την εργασία μας και να προστατέψουμε και την υπηρεσία της μεταφοράς.

Μανολιός

Το ποσό που πληρώνεις για την άδεια ταξί λέγεται μαύρο χρήμα. Και εκτός του οτι φοροδιαφεύγεις ΔΕΝ ελέγχεται και η προέλευση του ποσού. Η Uber καταστρατηγεί ένα απαρχαιωμένο πλαίσιο που θέλει τα ενοικιαζόμενα να λειτουργούν σε καθεστώς ομηρίας από τον πελάτη κι εκεί βασίζεσαι εσύ. Το Ευρωπαικό δικαστήριο αποφάσισε για το Uber-Pop και όχι για το Uber-X. Αλλά κι αυτό το έμαθες στην πιάτσα. Οι συνεργάτες και εργαζόμενοι με την Uber φορολογούνται και αποδίδουν ΦΠΑ κανονικά στο κράτος. Μάλλον θα έπρεπε να αναρωτηθείς εσύ πόσο ΦΠΑ πλήρωσες το τελευταίο τρίμηνο και μη ξεχνάς τα τσουτσούνια τους αναπτήρες και τα κοντά είναι θέλετε απόδειξη. Υπάρχουν εκτός από τα 14.000 ταξί στην Αθήνα και πάνω από 1.000.000 άνεργοι. Και οι αλλοδαποί οδηγοί ταξί Ελληνικό ΑΦΜ έχουν. Το ταξί έχει πλαφόν τιμοκατάλογο και όλοι οι ταρίφες δεν τον εφαρμόζουν. Και παίζει πολύυυ διαπραγμάτευση με τον πελάτη και αυτό το βαρεθήκαμε. Σε αντίθεση με την Uber που σε χρεώνει αυτό που είναι και με απόδειξη. Το μόνο που θα καρπωθούν εταιρείες σαν την Uber θα είναι ο απαράδεκτος επαγγελματίας ταξί που βρωμάει και ζέχνει και σπάει αυτοκίνητα στο δρόμο. Σε απόγνωση βρίσκονται ήδη πολλοί άνεργοι που θα έβρισκαν ένα μεροκάματο σαν οδηγοί Uber-X. Επίσης, παράνομοι δεν είναι οι πελάτες της Uber αλλά εσείς (και ξέρεις πολύ καλά σε τι αναφέρομαι). Και τέλος δεν θα κάνετε ΤΙΠΟΤΑ γιατί επιτέλους υπάρχει και νόμος. Και να εφαρμοσθεί. Γιατί δηλαδή επειδή πουλάνε την άδεια ταξί όσο θέλουν παράνομα, θα πρέπει να πλακώσετε στο ξύλο και όποιον τολμήσει να μπεί στον κλάδο μεταφορών;;;;;; Όχι φιλαράκο, δεν τα έχεις σκεφτεί σωστά.

Ελλάδα Ευρώπη πρόοδος

Ξύπνα φίλε, τα πάντα αλλάζουν άρα νομοτελειακά θα έλθουν και εδώ οι αλλαγές. Τις επενδύσεις των 300 χιλιάδων για κάθε άδεια πως τις κάνατε με μέσο ετήσιο εισόδημα 5.000ευρώ ? Αν ξέρεις αγγλικά βρες του συναδέλφους σου στην Λεόν Ισπανίας και ρώτησε τους για το σύστημα που ανάπτυξαν μαζι με όλους τους φορείς των μεταφορών, ακόμη και με ιδιώτες και με όλες τις διεθνείς πλατφόρμες. Διακριτά, καθαρά, με κέρδος τα μηδέν άσκοπα χιλιόμετρα και τη μεγιστοποίηση του ώφελους των επιβατών. Δεν χρειάζεται να κανιβαλιζει κανείς την πελατεία του άλλου, δεν χρειάζεται να ταλαιπωρούν τους επιβάτες.

Kokorakiaz

Τι μας νοιαζουν 200 μικρομεσαιες επειχηρησεις και 1200 εργαζομενοι οταν εχουμε εξασφαλισει 40000 ψηφαλακια ταριφαιων(που ψηφιζαν νδ)...Το ΤΑΞΟΚ ειναι ενωμενο δυνατο

ε κατι λινατσες σαν κι εσενα

πανε απο Αθηνα αεροδρομιο με τους πειρατες και τα κουβαδακια τους!! βαζουν τις βαλιτσες στι καθισμα και καθονται πανω για να γλιτωσουν 6€!!

Jet lee

Παρε χαμπαρι οτι η αγορα εχει ανοιξει και καθεις απο μας εχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ να επιλεγει οτι γουσταρει.Αφου δεν νοιαζει εμενα το κουβαδακι εσυ τι κοπτεσαι;;;;Οσο για το πειρατες συνεχισε να το λες....τους κανει ακομα πιο συμπαθεις στα ματια μας

Μανος

Επιτέλους γίνε Ευρωπαίος!Με απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου γίνονται όλα αυτά!Οσο για την πειρατια...αυτό να το πεις στην αστυνομία,γιατι αυτή ειναι η κατηγορία που τους βαραινει

Jet lee

Οταν λες ευρωπαιος εννοεις σαν εκεινα τα ορκ που σπαγαν ξενες περιουσιες τις προαλλες;;;

Ε Λ Ε Ο Σ

Κατηγορούν άλλους για φοροδιαφυγή οι κατεξοχήν και κατά συρροήν φοροδιαφεύγοντες. Ποιος ταρίφας δίνει απόδειξη; Όποιος θαρραλέος πελάτης τολμήσει να ζητήσει, ακούει πρώτα μερικά γαλλικά και κατόπιν παίρνει μια της προηγούμενης εβδομάδας που έχει ο ταρίφας φυλαγμένη στο ντουλαπάκι.

Καραγκιοζακο........

400.000.000 εκατ το χρόνο ΜΟΝΟ από τα καύσιμα .....χωρια τα άλλα κερατιατικα......μαθε πρώτα και μετά άνοιξε το στόμα σου να μιλήσεις .......

ΚΛΕΦΤΗ!!!!

Είπε και μας ενημέρωσε ο έγκριτος κλέφτης Ανδρέας .......!!!!!

Περίπτερο-φαρμακειο κλπ κλπ

Έχω μια ιδέα σήμερα να βάλω ένα τραπεζάκι δίπλα σε ένα περίπτερο και να βάλω πάνω σοκολατιτσες , τσιγαρακια , γαριδάκια ....λίγο οινόπνευμα μπαμπακακια και πολλά καλουδια ....και από κάτω σπέσιαλ μερικά ζευγάρια παπούτσια....ούτε άδειες ούτε εφορία ούτε τίποτα λογαριασμό σε κανέναν ούτε το όνομα μου δεν θα δίνω και τα χρήματα κάθε μέρα θα τα στέλνω στο θείο μου στο εξωτερικό ....και για όλα θα μου φταίει η συντεχνία των περιπτεραδων των φαρμακοποιών και όλων των άλλων κλάδων..... Που θα έχουν πρόβλημα μαζί μου..... Συνήθως οι συντεχνίες έχουν μέσο όρο ζωής μερικά χρονακια πως αυτή η συντεχνία έχει μια ιστορία σε όλον τον κόσμο χιλιάδων χρόνων..... μάλλον θα είναι πολύ δυνατή συντεχνία...........

@@&&

Παρόλο που είμαι υπέρ της Beat & uber και μάλιστα χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες της πρώτης, απο την παρακολούθηση των όσων είπαν στην επιτροπή της Βουλης οι εκπρόσωποι της κάτι μου φαινεται δεν πάει καλά. Π.χ. 1) ισχυρίσθηκε ο εκπρόσωπος της beat οτι δεν παρέχει εκπτώσεις αλλα επιστρέφει ως επιδότηση ενα ποσό στους χρήστες. Δλδ αυτη η επιδότηση τι ειναι πως φορολογείται (προκειται απο όσα ειπε για μερικά εκατομμύρια). Ειναι δωρέα, ειναι παροχή τι ειναι;;; δεν μας εξήγησε. 2) ο εκπρόσωπος της Uber λέει οτι παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα όταν πρεπει να αναφερει τα στοιχεία των οδηγών, των φορέων που παρέχουν τις υπηρεσίες και τις συμβάσεις. Δλδ πως θα φορογουνται ολοι αυτοι αν δεν ειναι γνωστά τα στοιχεία τους. Ολοι οι υπόλοιποι πολίτες που καταθέτουν το παραμικρό συμφωνητικό στην εφορία τι ειναι;;;;;; Επίσης η Uber συνεργάζεται με ιδιώτες με τα δικά τους ΙΧ και υπάρχει ενα θεμα αν ο καθε ιδιώτης μπορεί να κανει ελεύθερα τον αυτοκινητιστή, τον γιατρό, τον λογιςτη, τον μηχανικό χωρίς καμία προϋπόθεση. Ειναι αστειότητα των δυο υπουργών οτι δεν δηλωσε κέρδη η Beat, σχεδόν καμία εταιρεία στα πρώτα της χρονια δεν δηλώνει κέρδη για ευνόητους λόγους. Σημασία ειναι να δηλώνει η εταιρεία τα πραγματικά ακαθάριστα έσοδα της και τις πραγματικές δαπάνες, τα κέρδη ειναι θεμα των φορολογικών αρχών να διαπιστώσουν αν και ποσά πρεπει να δηλωθούν.

Ασε μας ρε φίλε,

50.000.000 χρήστες έχει η uber σε όλο το κόσμο. Στις άλλες όλες νορμάλ χώρες πως δουλεύει χωρίς πρόβλημα. Ολος ο πλανήτης είναι χαζός εσείς μόνο οι ελληναράδες είστε οι έξυπνοι. Ας γράψει κάποιος φίλος από αμερική και από ευρώπη να μας πουν πόσο διαδεδομένη είναι.

Νίκος Καλλιτέχνης

Και τα ναρκωτικά διαδεδομένα είναι και μάλιστα σε περισσότερα από 50 μύρια όμως αυτό δεν τα κάνει νόμιμα.

Προς uber

Μη περιμένετε να βγάλετε άκρη με τους κουμμουνιστες πηγαίνετε ευρωπαϊκό δικαστήριο και στους αρμόδιους επιτρόπους της ευρωπαϊκής ένωσης και επίσης καρφώστε τους και στη τρόικα οτι προσπαθούν πάλι να κλείσουν το επάγγελμα να τους κόψει τις δόσεις. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν.

Αντρέας

Η συντεχνία των ταξιτζήδων νίκησε για ακόμα μια φορά. Εδώ θέλουμε οι ταρίφες να είναι αγενείς, με βρόμικα ταξί, να μην πληρώνουν ούτε ένα ευρώ στην εφορία και φυσικά να δρουν ανεξέλεγκτοι.

Original21

Εισαι τερμα τσιμπλας!!!

Τσοκλο

Περα για περα ασχετοι οσοι σχολιαζουν πραγματα που δεν γνωριζουν....Συνεχιστε!Βγαζετε πολυ γελιο και κομπλεξ βεβαιως βεβαιως.....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

stoiximan

Για mega deal στο χώρο του Στοιχήματος ετοιμάζεται ο ΟΠΑΠ, σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν στον Τύπο το τελευταίο 24ωρο. Σύμφωνα με αυτές ο Οργανισμός μέσω της κυπριακής του θυγατρικής, Opap Investments αναμένεται να εξαγοράσει το μερίδιο 37% που κατέχει στην Gambling Malta Ltd ο επιχειρηματίας Φώτης Μπόμπολας.

greece

Tα επικαιροποιημένα στοιχεία που ανήρτησε χθες η Παγκόσμια Τράπεζα για τις επιδόσεις 214 χωρών το 2017, δείχνουν ότι η Ελλάδα κατρακύλησε στον δείκτη «κυβερνητικής αποτελεσματικότητας» από την 96η θέση στην 101η της λίστας

31
tourismos

Πάνω από το ήμισυ των στερεών αποβλήτων που προέρχονται από τον τουριστικό τομέα στην Ελλάδα θα μπορούσε, μέσα από βέλτιστες πρακτικές, να οδεύει κάθε χρόνο προς την ανακύκλωση, ενώ παράλληλα μπορούν να γίνουν προσπάθειες για να μειωθούν τα οργανικά απόβλητα.

pipe_gas

Στην ατζέντα της κυβέρνησης ξαναμπαίνει δύο χρόνια μετά την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τα Σκόπια, ο αγωγός φυσικού αερίου, ο οποίος είχε υπογραφεί μεταξύ του ΔΕΣΦΑ και της κρατικής εταιρείας της γείτονας χώρας ΜΕR. Πρόκειται για τον αγωγό που θα ξεκινάει από την Νέα Μεσημβρία Θεσσαλονίκης και θα καταλήγει στη FYROM, προσφέροντας μία εναλλακτική πηγή προμήθειας φυσικού αερίου για την χώρα, η οποία σήμερα εξαρτάται από το Ρωσικό αέριο.