Καταστρέφονται οι αστικές συγκοινωνίες: Εκτίναξη εξόδων - συρρίκνωση εσόδων

Καταστρέφονται οι αστικές συγκοινωνίες: Εκτίναξη εξόδων - συρρίκνωση εσόδων

Μόλις 13 ελεγκτές εισιτηρίων για ένα δίκτυο 272 γραμμών και 12.000 δρομολογίων ετησίως - Για το κόστος ασφάλειας και φύλαξης η αύξηση από το 2014 έφτασε  το 172% τη διετία 2015 - 2016

Τη διετία 2015-2016 τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών από πωλήσεις εισιτηρίων υποχώρησαν στα 192 εκατ. ευρώ έναντι 242,5 εκατ. την τριετία 2012-2014. Για την ίδια περίοδο η επιδότηση στις συγκοινωνίες αυξήθηκε 18% και ανήλθε σε 120 εκατ. ευρώ παρά το γεγονός ότι το προηγούμενο διάστημα είχε περικοπεί κατά 50%, ενώ εκτινάχθηκαν τα έξοδα προς τρίτους κατά 91%.

Στη δυσμενή εικόνα για τα ΜΜΜ, προστίθεται η δραστική μείωση στο στόλο οχημάτων που από 2.100 λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους περίπου 850 αλλά και στο μεγάλο έλλειμμα του ελεγκτικού μηχανισμού που περιορίζεται σε 13 ελεγκτές εισιτηρίων για ένα δίκτυο 272 γραμμών και 12.000 δρομολογίων ετησίως. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις διαπιστώσεις για την δραματική υποβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών την τελευταία τριετία που παρουσίασε χθες σε συνέντευξη τύπου ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης και πρώην υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών και ο αρμόδιος τομεάρχης κ. Κώστας Καραμανλής.

Σύμφωνα με τα στελέχη της ΝΔ, οι μεγάλες σπατάλες επεκτάθηκαν και στις παροχές προς τρίτους, οι οποίες εμφανίζουν αύξηση 61% την διετία 2015-2016 καθώς και στις δαπάνες ασφάλειας και φύλαξης που αυξήθηκαν κατά 30%. «Ειδικά για το κόστος ασφάλειας και φύλαξης, αν συγκρίνουμε με το 2014, (με βάση τους δημοσιευμένους και εγκεκριμένους ισολογισμούς) από 2 εκατ. ευρώ στον ισολογισμό του 2014 αυτό αυξήθηκε σε 4,4 εκατ. ευρώ το 2015 και 5,7 εκατ. ευρώ το 2016. Δηλαδή η αύξηση από το 2014 έφτασε  το 172%» ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης.

Σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ο κ. Καραμανλής, υποστήριξε χθες ότι η λειτουργία του παραμένει προβληματική, δυσκολεύοντας την καθημερινότητα της μεσαίας τάξης και όσους έχουν μεγαλύτερη ανάγκη να μετακινηθούν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. «Θεσμοθετούν και υλοποιούν το μέτρο με προχειρότητα και χωρίς στοιχειώδη λογική και όλα αυτά στο πόδι, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή χωρίς ακόμα και τώρα να μπορεί να εφαρμοστεί κανονικά το μέτρο».

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (12)

Sierra

Θα ηθελα να ρωτησω αν εχει γινει ελεγχος ποτε σε λαθρομεταναστες που κινουνται με αστικες συγκοινωνιες ή καλυτερα αν χτυπουν ποτε εισιτηριο. Εχω πετυχει ελεγκτη που λεει οτι δεν τους ελεγχω γιατι δεν προκειται να πληρωσουν το προστιμο.

nikos

"ο κ. Καραμανλής, υποστήριξε χθες ότι η λειτουργία του παραμένει προβληματική, δυσκολεύοντας την καθημερινότητα της μεσαίας τάξης". Όλη η έγνοια τους η μεσαία τάξη...ούτε τα προσχήματα πια.. Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν θα μπαίνει κανείς τζάμπα, μόνο οι άνεργοι και οι ΑΜΕΑ. Γκεκγκε ΝΔημοκράτες;

Τάκης

Τρία χρόνια με ΣΥΡΙΖΑ και Αλέξη Τσίπρα, τρία χρόνια καταστροφής της χώρας. Στοχευμένα καταστρέφουν, μόνο έτσι θα χαρίσουν στους ξένους την κρατική περιουσία. Βλέπε το παράδειγμα του ΟΣΕ, του ΟΠΑΠ, των λιμανιών κ.α. Η δε τιμές εισιτηρίων, διοδίων, οργανισμών κοινής οφέλειας τραβούν την ανηφόρα......άτιμε ΣΥΡΙΖΑ. Όπου έχωσε ο Τσίπρας την ουρά του δημιουργήθηκε ζόφος και πάλι ζόφος.

Τζακ

Οι πολίτες φταίνε, αυτοί δεν χτυπάνε εισιτήριο και αυτοί ψηφίζουν. Αυτοί θα πάνε με τα πόδια όταν βαρέσουν όλα κανόνι...

.

πολύ σωστό φίλε μου. οι ίδιοι οι πολίτες που τα χρησιμοποιούν δεν ενδιαφέρονται. τα σπάνε οι αναρχικοί, μπαίνουν οι περισσότεροι τζάμπα, χρησιμοποιούν λεωφορειολωρίδες, και δεν πιέζουν τις κυβερνήσεις για σοβαρές δημόσιες συγκοινωνίες. όταν θα βαρέσουν κανόνι, που θα βαρέσουν θα πηγαίνουν με τα πόδια. και κανένας σοβαρός ιδιώτης επενδυτής δεν πρόκειται να ασχολήθεί με τέτοια απαξίωση.

Ε

Χατζηδακη και οι δικες σου σφαλιαρες δεν επεσαν αδικα. Αφου χρεοκοπησατε την Ολυμπιακη μαζι με τα πασοκια, μετα την χαρισατε στον Βασιλακη. Στο θεμα των λεωφορειων ειναι τοσο απλη η λυση και ομως εσυ ο αχρηστος δεν εκανες τιποτα. Ανοιγμα υποχρεωτικα απο μπροστινη πορτα και ακυρωση εισιτηριου σε μηχανημα μπροστα στον οδηγο.

Με τα εκατομμύρια

που κόστισε το ηλεκτρονικό εισητήριο θα μπορουσαν να απασχοληθούν για χρόνια άνεργοι ως ελεγκτές. Αλλά δεν ενδιαφέρονται για αυτά

ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ

ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΛΑΘΡΟ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ---ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ---ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ-----ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΟ-ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ----------ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ----- ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ --

καθε φορα που παιρνω λεωφορειο

μετραω αυτους που χτυπανε εισιτηριο. Τυπικα ειναι 1 στους 20. Ευτυχως υπαρχουν και οι μπαχαλομπεμπηδες του Βουτση που απαιτουν δωρεαν ΜΜΜ για ολους.

συνδικαλιστής

όσο υπάρχουμε εμείς οι συνδικαλιστές τόσο θα αρνούμαστε οι οδηγοί μας στα ΜΜΜ να κάνουν τον επιβαλλόμενο έλεγχο στους επιβάτες με υποχρεωτική είσοδο μόνο από την μπροστινή θύρα όπως γίνεται σε όλα τα κράτη του κόσμου. Σιγά μην ασχοληθούμε και με τον έλεγχο , ας μπαίνουν από όπου θέλουν , όποιοι θέλουν χωρίς εισιτήριο , τι μας νοιάζει για τα διαφυγόντα έσοδα ;

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ

ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΣΥΔΟΣΙΑ !!ΑΦΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ! ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΙΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ''ΦΑΣΙΣΤΕΣ'' !!!!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

95a84250b1f8f7218888505635ced801_XL

Η ναυτιλιακή κοινότητα να έχει αναστατωθεί από τα νέα μέτρα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού του ΟΗΕ-ΙΜΟ για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τα πλοία που θα ισχύσουν από την 1-1-2020.

eforia-oura-1

Στα 103,09 δισ. ευρώ εκτοξεύθηκαν οι βασικές ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο στο τέλος Σεπτεμβρίου, καθώς δημιουργήθηκαν νέες υποχρεώσεις ύψους 7,84 δισ. ευρώ - Αυξήθηκαν κατά 312.812 οι φορολογούμενοι που χρωστούν έως 500 ευρώ στην εφορία

2
tsakalotos-eurogroup_main01

Σε τροχιά σύγκλισης κυβέρνηση και Ευρωπαίοι για να μην ισχύσει η περικοπή το 2019 - Ωστόσο δεν αποκλείεται να υποχρεωθεί η Ελλάδα να αναλάβει τη δέσμευση ότι το μέτρο θα επανεξεταστεί, σε περίπτωση μελλοντικής απόκλισης από τον στόχο για το πρωτογενές πλεόνασμα - Με αλλαγές οι εξαγγελίες της Θεσσαλονίκης

turk-lirasi

Ο ανταποκριτής του Spiegel στην Κωνσταντινούπολη μεταδίδει ότι παρά τη μερική ανατίμηση της λίρας, μετά την αποφυλάκιση του Αμερικανού πάστορα Άντριου Μπράνσον, και παρά τη μείωση του εμπορικού ελλείμματος, «οι άνθρωποι στην Τουρκία αρχίζουν μόλις τώρα να αντιλαμβάνονται πραγματικά έντονα τις συνέπειες της οικονομικής κατάρρευσης».