Οι εκπτώσεις είναι εδώ …πριν ξεκινήσουν

Οι εκπτώσεις είναι εδώ …πριν ξεκινήσουν

Ακόμη και …δωρεάν χειμερινά ρούχα (!) σε όσους επιστρέψουν τα καλοκαιρινά που θα αγοράσουν με έκπτωση  προσφέρουν επώνυμες αλυσίδες για να τραβήξουν κόσμο

Οι εκπτώσεις είναι εδώ …πριν ξεκινήσουν
Πρεμιέρα πριν από την …επίσημη μέρα τους στις 15 Ιουλίου έχουν πραγματοποιήσει οι θερινές εκπτώσεις, λόγω κύματος προσφορών αλλά και «δροσιάς» στις τσέπες των καταναλωτών από τους εμπόρους.

 Ήδη οι μεγάλες κυρίως λιανεμπορικές επιχειρήσεις στέλνουν μηνύματα για προκρατήσεις αλλά και για άμεσες εκπτώσεις στους πελάτες τους. Ταυτόχρονα κάποιες από αυτές προχωρούν σε τολμηρότερες κινήσεις.

Χαρακτηριστικότερο όλων είναι το παράδειγμα της αλυσίδας ένδυσης Prince Oliver.

Η εταιρεία προτείνει εκπτώσεις 40% σε κάθε αγορά. Εάν δε κάποιος πελάτης επιστρέψει τον χειμώνα τα καλοκαιρινά ρούχα, παίρνει …δωρεάν χειμερινά ίσης αξίας με την αγορά των καλοκαιρινών πριν την έκπτωση!

Εκπτώσεις έως και 30% κάνουν τα Νοtos Home, η SATO, η Βάρδας και άλλοι
Κλείσιμο

Η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου πάντως για τις κανονικές θερινές εκπτώσεις που ξεκινούν στις 15/7 και λήγουν στις 31/8 έχει αποστείλει οδηγίες προς τις Ομοσπονδίες και τους 257 Εμπορικούς Συλλόγους μέλη της σε όλη την χώρα, ώστε να ενημερώσουν έγκαιρα όλες τις εμπορικές επιχειρήσεις των περιοχών τους, να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

1. Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.

2. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. "50% έκπτωση").

3. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών, διότι τα προβλεπόμενα πρόστιμα είναι βαρύτατα. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.

Η ΕΣΕΕ καλεί αφενός μεν τους συναδέλφους εμπόρους να προστατεύσουν τον θεσμό των εκπτώσεων και να αναδείξουν για μία ακόμη φορά τον παραδοσιακό σεβασμό του εμπορίου προς τους καταναλωτές, αφετέρου δε το καταναλωτικό κοινό να προτιμήσει και να στηρίξει τα οργανωμένα εμπορικά καταστήματα για τις αγορές του και όχι το κάθε μορφής παρεμπόριο, το οποίο ούτε ποιότητα προσφέρει, ούτε εγγυήσεις, ούτε αποδείξεις.

Επίσης, ζητά από τις ελληνικές οικογένειες από μικρούς και μεγάλους καταναλωτές να μην ξεχνούν την εκστρατεία που ξεκίνησε πριν λίγους μήνες από την ΕΣΕΕ, με την προτροπή: "Αγοράζω όσο και όσα Παράγω".
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης