ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ξέμειναν από σιδηροδρομικό δίκτυο τα ιταλικά τρένα
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ξέμειναν από σιδηροδρομικό δίκτυο τα ιταλικά τρένα
Η θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, ζητά από τον διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου, επίσημη ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των κρίσιμων εργολαβιών
Eπιστολή στον ΟΣΕ που δεν έχει απαντηθεί ακόμη σχετικά με το χρόνο παράδοσης των έργων στο Αθήνα -Λιανοκλάδι, απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, ζητά από τον διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου, επίσημη ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των κρίσιμων εργολαβιών, βλέποντας ότι θα πέσουν στο κενό οι πρόσφατες δηλώσεις της διοίκησης που έβαζαν στόχο την 18η Ιανουαρίου προκειμένου να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με τις Ιταλικές ηλεκτροκίνητες μηχανές «Λευκός Βέλος».
Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Φίλιππος Τσαλίδης είχε δηλώσει προς ενός μηνός ότι στόχος της εταιρείας ήταν με τη συμπλήρωση ενός έτους από την υπογραφή της συμφωνίας με τους Ιταλούς (18-1-2018) να ξεκινήσει με τα νέα τρένα το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη που θα διαρκούσε 4,5 ώρες. Από το 2019 η απόσταση θα μειώνονταν στις 3,5 ώρες. Χθες κατά την παρουσίαση του νέου τουριστικού δρομολογίου «Olympian Trail» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιβεβαιώθηκε ότι η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών του σιδηροδρόμου δεν είναι εύκολη. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέφρασε την βεβαιότητα ότι οι συρμοί των Ιταλών θα καθυστερήσουν. Ρίχνοντας την ευθύνη στον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ.
Επίσης δεν απέκλεισε περικοπές δρομολογίων σε μη εμπορικά κομμάτια του δικτύου ειδικά το Σαββατοκύριακο και έφερε ως παράδειγμα το πρωινό δρομολόγιο της Κυριακής από Κιάτο.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Η θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, ζητά από τον διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου, επίσημη ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των κρίσιμων εργολαβιών, βλέποντας ότι θα πέσουν στο κενό οι πρόσφατες δηλώσεις της διοίκησης που έβαζαν στόχο την 18η Ιανουαρίου προκειμένου να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με τις Ιταλικές ηλεκτροκίνητες μηχανές «Λευκός Βέλος».
Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Φίλιππος Τσαλίδης είχε δηλώσει προς ενός μηνός ότι στόχος της εταιρείας ήταν με τη συμπλήρωση ενός έτους από την υπογραφή της συμφωνίας με τους Ιταλούς (18-1-2018) να ξεκινήσει με τα νέα τρένα το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη που θα διαρκούσε 4,5 ώρες. Από το 2019 η απόσταση θα μειώνονταν στις 3,5 ώρες. Χθες κατά την παρουσίαση του νέου τουριστικού δρομολογίου «Olympian Trail» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιβεβαιώθηκε ότι η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών του σιδηροδρόμου δεν είναι εύκολη. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέφρασε την βεβαιότητα ότι οι συρμοί των Ιταλών θα καθυστερήσουν. Ρίχνοντας την ευθύνη στον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ.
Επίσης δεν απέκλεισε περικοπές δρομολογίων σε μη εμπορικά κομμάτια του δικτύου ειδικά το Σαββατοκύριακο και έφερε ως παράδειγμα το πρωινό δρομολόγιο της Κυριακής από Κιάτο.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα