Έφυγαν σχεδόν άδεια τα πλοία από τον Πειραιά
Έφυγαν σχεδόν άδεια τα πλοία από τον Πειραιά
Τη φράση «ολίγον έγκυος» θύμισε χθες η κατάσταση το λιμάνι του Πειραιά με τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Και αυτό γιατί και τα δύο ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ έκαναν την απεργία τους και επτά πλοία έφυγαν το πρωί όμως με λιγοστούς επιβάτες ...
Τη φράση «ολίγον έγκυος» θύμισε χθες η κατάσταση το λιμάνι του Πειραιά με τις απεργιακές κινητοποιήσεις. Και αυτό γιατί και τα δύο ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ έκαναν την απεργία τους και επτά πλοία έφυγαν το πρωί όμως με λιγοστούς επιβάτες αφού οι περισσότεροι προτίμησαν να μείνουν σπίτι τους φοβούμενο επεισόδια.
Ειδικότερα, το λιμάνι του Πειραιά φρουρείτο από αστυνομικές δυνάμεις από το βράδυ της Δευτέρας μετά την εντολή του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου αλλά και μετά το εξώδικο της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας προς τον αρχηγό του Λιμενικού για την τήρηση της νομοθεσίας αλλά και της τάξης.
Όμως οι συνδικαλιστές-απεργοί απέκλεισαν εξωτερικά –περιμετρικά το λιμάνι και εμπόδιζαν τον κόσμο να περάσει μέσα. Για τον λόγο αυτό, ναι μεν χθες το πρωϊ πραγματοποιήθηκε ο απόπλους επτά πλοίων των εταιρειών Blue Star, Hellenic SeaWays και Speed Runner, όμως οι πληρότητες ήταν μικρές.
Η οικονομική αιμορραγία των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων συνεχίζεται ενώ οι περισσότεροι ναυτικοί θέλουν αν δουλέψουν σε μία περίοδο κρίσης.
«Οι καιροί είναι κρίσιμοι για το μέλλον της χώρας και όλοι αναγκαστικά τιθέμεθα ενώπιον των ευθυνών μας. Αποσπασματικές, αναίτιες και αδικαιολόγητες κινήσεις σαν αυτές των δύο σωματείων, διακυβεύουν την οικονομική συνοχή των ελληνικών νησιών, πλήττουν το σύνολο του ελληνικού τουρισμού και θέτουν εν αμφιβόλω την επιχειρηματική επιβίωση ακτοπλοϊκών εταιρειών, τουριστικών επιχειρήσεων και εμπορευματικών μεταφορών» είναι η θέση των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων.
Ειδικότερα, το λιμάνι του Πειραιά φρουρείτο από αστυνομικές δυνάμεις από το βράδυ της Δευτέρας μετά την εντολή του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου αλλά και μετά το εξώδικο της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας προς τον αρχηγό του Λιμενικού για την τήρηση της νομοθεσίας αλλά και της τάξης.
Όμως οι συνδικαλιστές-απεργοί απέκλεισαν εξωτερικά –περιμετρικά το λιμάνι και εμπόδιζαν τον κόσμο να περάσει μέσα. Για τον λόγο αυτό, ναι μεν χθες το πρωϊ πραγματοποιήθηκε ο απόπλους επτά πλοίων των εταιρειών Blue Star, Hellenic SeaWays και Speed Runner, όμως οι πληρότητες ήταν μικρές.
Η οικονομική αιμορραγία των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων συνεχίζεται ενώ οι περισσότεροι ναυτικοί θέλουν αν δουλέψουν σε μία περίοδο κρίσης.
«Οι καιροί είναι κρίσιμοι για το μέλλον της χώρας και όλοι αναγκαστικά τιθέμεθα ενώπιον των ευθυνών μας. Αποσπασματικές, αναίτιες και αδικαιολόγητες κινήσεις σαν αυτές των δύο σωματείων, διακυβεύουν την οικονομική συνοχή των ελληνικών νησιών, πλήττουν το σύνολο του ελληνικού τουρισμού και θέτουν εν αμφιβόλω την επιχειρηματική επιβίωση ακτοπλοϊκών εταιρειών, τουριστικών επιχειρήσεων και εμπορευματικών μεταφορών» είναι η θέση των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα