Στο κόκκινο ο κλάδος των καλλυντικών

Στο κόκκινο ο κλάδος των καλλυντικών

Μπορεί η κυριαρχία της Hondos να κλονιστεί; Ποια άραγε θα μπορούσε να είναι εκείνη η επιχειρηματική δύναμη που θα ανέκοπτε την ανοδική πορεία της Sephora ή της αναπτυσσόμενης διαρκώς Notos Com; Οσο κι αν σήμερα φαντάζουν δύσκολα όλα τα παραπάνω, η έλευση τον επόμενο μήνα της γερμανικής αλυσίδας πώλησης καλλυντικών ειδών Douglas μοιάζει ικανή να ανατρέψει πάγιες καταστάσεις. Κι αυτό διότι για όσους γνωρίζουν τα της ευρωπαϊκής αγοράς, η Douglas δεν είναι παίξε γέλασε, αλλά μια κραταιά δύναμη.

Στο κόκκινο ο κλάδος των καλλυντικών

Μπορεί η κυριαρχία της Hondos να κλονιστεί; Ποια άραγε θα μπορούσε να είναι εκείνη η επιχειρηματική δύναμη που θα ανέκοπτε την ανοδική πορεία της Sephora ή της αναπτυσσόμενης διαρκώς Notos Com; Οσο κι αν σήμερα φαντάζουν δύσκολα όλα τα παραπάνω, η έλευση τον επόμενο μήνα της γερμανικής αλυσίδας πώλησης καλλυντικών ειδών Douglas μοιάζει ικανή να ανατρέψει πάγιες καταστάσεις. Κι αυτό διότι για όσους γνωρίζουν τα της ευρωπαϊκής αγοράς, η Douglas δεν είναι παίξε γέλασε, αλλά μια κραταιά δύναμη.

Μέχρι τα τέλη λοιπόν του επόμενου μήνα αναμένεται στη χώρα μας η άφιξη της πολυεθνικής αυτής δύναμης η οποία φιλοδοξεί το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα, το οποίο θα βρίσκεται στην περιοχή της Ομόνοιας, να αλλάξει τον χάρτη της ομορφιάς. Η Douglas θα τοποθετηθεί μέσω θυγατρικής, με συμμετοχή σε ποσοστό 20% του Ελληνα επιχειρηματία των Ysatis και της Morgan Θωμά Παπαθανασίου.

Το σημείο όπου έχει επιλέξει να τοποθετηθεί θεωρείται από τους ειδικούς του κλάδου ως η «διακεκαυμένη ζώνη» του χώρου, αφού στην Ομόνοια διατηρεί και τη ναυαρχίδα της η αλυσίδα Hondos.

Ο σχεδιασμός πάντως της Douglas προβλέπει τη δημιουργία κι άλλων τριών σημείων πώλησης σε Χαλάνδρι, Λάρισα και την πόλη του Πειραιά. Απώτερος στόχος είναι η διείσδυση του σήματος σε όλη τη χώρα, με έμφαση στις μεγάλες πόλεις της περιφέρειας και στα υπόλοιπα σημαντικά αστικά κέντρα του Λεκανοπεδίου.

Οπως αναφέρουν στο protothema.gr στελέχη του ανταγωνισμού, ως όπλο της η γερμανική πολυεθνική έχει τις ανταγωνιστικές τιμές, γεγονός που ενδέχεται να κινητοποιήσει το σύνολο του κλάδου και να οδηγήσει σε μια μάχη τιμών, προς όφελος όμως του καταναλωτή. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, γίνεται ξεκάθαρο πως η κυριαρχία της αλυσίδας Hondos τίθεται υπό αμφισβήτηση, σε μια περίοδο όπου και οι σχέσεις της με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές δεν είναι οι καλύτερες.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης