Μειώθηκε κατά 2,3% ο ελληνικών συμφερόντων στόλος
Μειώθηκε κατά 2,3% ο ελληνικών συμφερόντων στόλος
Σε συνεχή προσπάθεια προσαρμογής στις εξωτερικές προκλήσεις αλλά και στα ευκαιρίες που παρουσιάζονται βρίσκεται ο Ελληνικός εφοπλισμός.
UPD:
Σε συνεχή προσπάθεια προσαρμογής στις εξωτερικές προκλήσεις αλλά και στα ευκαιρίες που παρουσιάζονται βρίσκεται ο Ελληνικός εφοπλισμός.
Στο πλαίσιο αυτό ο ελληνικών συμφερόντων στόλος μειώθηκε το 2010 κατά 2,3% και από 4.763 που μετρούσε το 2009 εφέτος αριθμεί 4.655, δηλαδή έχει χάσει 108 πλοία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της Petrofin Research για το 2010 επισημαίνει ότι είναι η πρώτη φορά από το 2005 που ο ελληνικός στόλος σημειώνει μείωση.
Τα πλοία αυτά ανήκουν σε 758 εταιρείες. Ο μέσος όρος ηλικίας τους μειώθηκε από τα 17,6 στα 16,6 χρόνια. Ο μέσος όρος χωρητικότητας κάθε πλοίου ανέβηκε αισθητά από τους 49.819 τόνους στους 52.159 τόνους.
Παρά το γεγονός ότι μειώθηκε ο αριθμός των πλοίων, την ίδια περίοδο αυξήθηκε η χωρητικότητά του κατά 2,3 % φθάνοντας τα 237 εκ. τόνους.
Τα αίτια για τη μείωση του αριθμού των πλοίων αναζητούνται στις πωλήσεις για παλιοσίδερα παλιότερων σκαριών και η αντικατάστασή τους από νεότερα μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Η προσήλωση των Ελλήνων σε σύγχρονα πλοία φαίνεται και από το γεγονός ότι ο στόλος με πλοία χωρητικότητας άνω των 20.000 τόνων είδε τον μέσο όριο ηλικίας του να μειώνεται από τα 19,3 χρόνια το 2003 στα 12,3 χρόνια το 2010 με τα δεξαμενόπλοια να είναι τα νεότερα με μέσο όρο ηλικίας τα 9,9 χρόνια.
Στο πλαίσιο αυτό ο ελληνικών συμφερόντων στόλος μειώθηκε το 2010 κατά 2,3% και από 4.763 που μετρούσε το 2009 εφέτος αριθμεί 4.655, δηλαδή έχει χάσει 108 πλοία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της Petrofin Research για το 2010 επισημαίνει ότι είναι η πρώτη φορά από το 2005 που ο ελληνικός στόλος σημειώνει μείωση.
Τα πλοία αυτά ανήκουν σε 758 εταιρείες. Ο μέσος όρος ηλικίας τους μειώθηκε από τα 17,6 στα 16,6 χρόνια. Ο μέσος όρος χωρητικότητας κάθε πλοίου ανέβηκε αισθητά από τους 49.819 τόνους στους 52.159 τόνους.
Παρά το γεγονός ότι μειώθηκε ο αριθμός των πλοίων, την ίδια περίοδο αυξήθηκε η χωρητικότητά του κατά 2,3 % φθάνοντας τα 237 εκ. τόνους.
Τα αίτια για τη μείωση του αριθμού των πλοίων αναζητούνται στις πωλήσεις για παλιοσίδερα παλιότερων σκαριών και η αντικατάστασή τους από νεότερα μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Η προσήλωση των Ελλήνων σε σύγχρονα πλοία φαίνεται και από το γεγονός ότι ο στόλος με πλοία χωρητικότητας άνω των 20.000 τόνων είδε τον μέσο όριο ηλικίας του να μειώνεται από τα 19,3 χρόνια το 2003 στα 12,3 χρόνια το 2010 με τα δεξαμενόπλοια να είναι τα νεότερα με μέσο όρο ηλικίας τα 9,9 χρόνια.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα