Οι Κινέζοι «πέρασαν» τους Έλληνες στις ναυπηγήσεις πλοίων τον Αύγουστο
Οι Κινέζοι «πέρασαν» τους Έλληνες στις ναυπηγήσεις πλοίων τον Αύγουστο
Οι Έλληνες παρήγγειλαν 9 πλοία, ενώ οι Κινέζοι παρήγγειλαν τη ναυπήγηση 17 πλοίων έναντι 15 τον Ιούλιο, ποσοστό αύξησης 13% και οκτώ τον Αύγουστο του 2016, ποσοστό αύξησης 113%
Φαίνεται ότι τους έπιασε η ζέστη του Αυγούστου τους Έλληνες πλοιοκτήτες με αποτέλεσμα οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες να κατεβάσουν ταχύτητα όσον αφορά στον ρυθμό με τον οποίο υπέγραφαν παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny μέσα στον Αύγουστο ελληνικά συμφέροντα υπέγραψαν συμβόλαια για τη ναυπήγηση μόλις τεσσάρων πλοίων συνολικής αξίας 48 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για 17 πλοία λιγότερα σε σύγκριση με τον Ιούλιο ποσοστό μείωσης 81%. Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016 που οι Έλληνες παρήγγειλαν εννέα πλοία, το ποσοστό μείωσης φθάνει στο 56%.
Τα πλοία που παρήγγειλαν είναι δύο φορτηγά και δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Οι Κινέζοι αντιθέτως φούλαραν τις επενδυτικές τους μηχανές. Παρήγγειλαν τον Αύγουστο τη ναυπήγηση 17 πλοίων έναντι 15 τον Ιούλιο ποσοστό αύξησης 13% και οκτώ τον Αύγουστο του 2016 ποσοστό αύξησης 113%.
Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα 274 εκατομμύρια δολάρια και αφορά οκτώ φορτηγά πλοία, τέσσερα δεξαμενόπλοια, τέσσερα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα μεταφοράς οχημάτων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny μέσα στον Αύγουστο ελληνικά συμφέροντα υπέγραψαν συμβόλαια για τη ναυπήγηση μόλις τεσσάρων πλοίων συνολικής αξίας 48 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για 17 πλοία λιγότερα σε σύγκριση με τον Ιούλιο ποσοστό μείωσης 81%. Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016 που οι Έλληνες παρήγγειλαν εννέα πλοία, το ποσοστό μείωσης φθάνει στο 56%.
Τα πλοία που παρήγγειλαν είναι δύο φορτηγά και δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Οι Κινέζοι αντιθέτως φούλαραν τις επενδυτικές τους μηχανές. Παρήγγειλαν τον Αύγουστο τη ναυπήγηση 17 πλοίων έναντι 15 τον Ιούλιο ποσοστό αύξησης 13% και οκτώ τον Αύγουστο του 2016 ποσοστό αύξησης 113%.
Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα 274 εκατομμύρια δολάρια και αφορά οκτώ φορτηγά πλοία, τέσσερα δεξαμενόπλοια, τέσσερα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα μεταφοράς οχημάτων.
Παγκοσμίως, τον Αύγουστο του 2017 υπεγράφησαν συμβόλαια συνολικής αξίας 1,2 δισ. για τη ναυπήγηση 54 πλοίων έναντι 87 τον Ιούλιο, ποσοστό μείωσης 37%.
Περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα