Οι Κινέζοι «πέρασαν» τους Έλληνες στις ναυπηγήσεις πλοίων τον Αύγουστο

Οι Κινέζοι «πέρασαν» τους Έλληνες στις ναυπηγήσεις πλοίων τον Αύγουστο

Οι Έλληνες παρήγγειλαν 9 πλοία, ενώ οι Κινέζοι παρήγγειλαν τη ναυπήγηση 17 πλοίων έναντι 15 τον Ιούλιο, ποσοστό αύξησης 13% και οκτώ τον Αύγουστο του 2016, ποσοστό αύξησης 113%

Φαίνεται ότι τους έπιασε η ζέστη του Αυγούστου τους Έλληνες πλοιοκτήτες με αποτέλεσμα οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες να κατεβάσουν ταχύτητα όσον αφορά στον ρυθμό με τον οποίο υπέγραφαν παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων.  

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny μέσα στον Αύγουστο  ελληνικά συμφέροντα υπέγραψαν συμβόλαια  για τη ναυπήγηση μόλις  τεσσάρων πλοίων συνολικής αξίας  48  εκατομμυρίων δολαρίων.  Πρόκειται  για 17 πλοία λιγότερα  σε σύγκριση με τον Ιούλιο ποσοστό μείωσης 81%.  Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2016 που οι  Έλληνες  παρήγγειλαν  εννέα  πλοία, το ποσοστό μείωσης φθάνει στο 56%.

Τα πλοία που παρήγγειλαν είναι δύο φορτηγά και δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Οι Κινέζοι αντιθέτως φούλαραν τις επενδυτικές τους μηχανές. Παρήγγειλαν τον Αύγουστο τη ναυπήγηση 17 πλοίων έναντι 15 τον Ιούλιο ποσοστό αύξησης 13% και οκτώ τον Αύγουστο του 2016 ποσοστό αύξησης 113%.

Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα 274  εκατομμύρια δολάρια  και αφορά οκτώ  φορτηγά πλοία, τέσσερα δεξαμενόπλοια, τέσσερα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα μεταφοράς οχημάτων.

Παγκοσμίως, τον  Αύγουστο του 2017 υπεγράφησαν  συμβόλαια συνολικής αξίας 1,2 δισ. για τη ναυπήγηση 54  πλοίων έναντι 87 τον Ιούλιο, ποσοστό μείωσης 37%.

Περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο www.newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Ηλένια

Το ...ΑΝΤΙΘΕΤΟ, θα ήταν ...πράγματι, ΕΙΔΗΣΗ!..

ο δρομος του μεταξιού

ο Πούτιν σχεδιάζει με ιραν κλπ χώρες την κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου οχτω λωρίδων και σιδηροδρόμου ώστε τα προϊόντα από την Ασία να φτάνουν σε μια δυο βδομάδες οδικώς και σιδηροδρομικώς στη βόρεια Ευρώπη καιμκχι να περιμένουν μήνες να περάσουν τα μεγάλα πλοία ινδικό ωκεανό Σουέζ η να κάνουν το γυρο της Αφρικής και αυτό ίσως θα σημάνει το τέλος της εμπορευματικής ναυτιλίας

Δεν είναι ακριβώς έτσι

Η οδική μεταφορά προϊόντων είναι μακράν η πιο κοστοβόρα. Η μεταφορά χύδην φορτίου και πετρελαίου με πλοία (σε μεγάλες ποσότητες) παραμένει ο οικονομικότερος τρόπος μεταφοράς.

πανος

σωστος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

moodys

Επικαλούμενος το έλλειμμα της χώρας - Ο οίκος αναφέρει ότι το χρέος θα αυξηθεί περαιτέρω, καθώς η οικονομία της Ιταλίας θα συνεχίσει να ακολουθεί αδύναμη πορεία - Ως δεύτερη αιτία,  επικαλείται τις αρνητικές επιπτώσεις στη μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη από τη διακοπή των διαρθρωτικών και φορολογικών μεταρρυθμίσεων

23