Πιτσιόρλας: Το 2018 θα υπάρξει μεγάλο κύμα επενδύσεων στη χώρα

Πιτσιόρλας: Το 2018 θα υπάρξει μεγάλο κύμα επενδύσεων στη χώρα

«Μετά τη συμφωνία του Eurogroup, ενεργοποιείται πια και η ελληνική επιχειρηματικότητα με τρόπο εποικοδομητικό», ανέφερε 

Τη βεβαιότητα ότι το 2018 θα υπάρξει μεγάλο κύμα επενδύσεων στη χώρα, εκφράζει ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στέργιος Πιτσιόρλας με συνέντευξή του στην εφημερίδα της Θεσσαλονίκης Karfitsa.

Ο κ. Πιτσιόρλας κάνει λόγο για «αλλαγή κλίματος, η οποία αντανακλάται στο διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα», ενώ προσθέτει ότι μετά τη συμφωνία του Eurogroup, ενεργοποιείται πια και η ελληνική επιχειρηματικότητα «με τρόπο εποικοδομητικό». Για το θέμα της φορολογίας παραδέχεται ότι χρειάζονται «ρεαλιστικές» προσαρμογές, τις οποίες προσδιορίζει για μετά το 2018, δηλαδή έπειτα από την έξοδο της χώρας από την επιτήρηση.

Εκτιμά ότι η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού Θεσσαλονίκης και του αεροδρομίου Μακεδονία «θα αλλάξουν το ειδικό βάρος της Θεσσαλονίκης στην ευρύτερη περιοχή και θα δημιουργήσουν προϋποθέσεις πραγματικής ανάπτυξης, αξιοποιώντας τα ίδια τα πλεονεκτήματα της πόλης», ενώ υπερασπίζεται την ένταξη της ΔΕΘ στο λεγόμενο υπερταμείο, λέγοντας ότι αυτό εξασφαλίζει μια σειρά από πλεονεκτήματα και ευελιξίες που δεν διαθέτει σήμερα.

Τέλος, διαψεύδει φήμες που τον θέλουν να πολιτεύεται στη Θεσσαλονίκη είτε ως υποψήφιος δήμαρχος είτε ως υποψήφιος βουλευτής, ενώ χαρακτηρίζει ως «εξαιρετικό» τον νυν δήμαρχο της πόλης Γιάννη Μπουτάρη για τον οποίο εύχεται «να είναι γερός και με τη θέληση των πολιτών να συνεχίσει το δημιουργικό του έργο».

ΣΧΟΛΙΑ (9)

Παναγιώτης

Πως θα γίνει κ. Ασχετε και αγράμματε συριζαίε ; με το άθλιο και εμπαθές κράτος των Καρανικαίων ; με τη νομοθεσία να αλλάζει τρεις φορές την ημέρα ; με τις τράπεζες κλειστές λόγω capital controls ; με την ελληνική αγορά σε τέλμα λόγω της έντονα μειούμενης ζήτησης ; με τους φόρους και τις εισφορές που συνιστούν δήμευση των ιδιωτικών κεφαλαίων ; Δεν περνά το αφήγημα σας, η οικονομία θα φθίνει καθημερινά λόγω αποεπενδυσης χάνοντας συνεχώς την ανταγωνιστικότητα της. Ας απαντήσει κάποιος ημιμαθής η αμαθής συριζαίος, αν εχει κάποιο επιχείρημα.

Ονειρο βλεπει

Μην τον ξυπνατε.

Αν θέλουν

Μην είσαι και τόσο σίγουρος. Στον ιδιωτικό τομέα, τα μεγαλοστελέχη που εγκαταστάθηκαν αμέσως μετά απ τις εκλογές του 2004, είναι ακόμη στις θέσεις τους!

Μονο

κύμα θα είναι ; Εγώ το βλέπω να είναι τσουναμι. Μονο παρε κανένα ροζ φλαμίγκο μην πνιγεις και δεν προλαβεις να το απολαυσεις.

Τζιμης

Καλά που μου το είπες για να περιμένω του χρόνου να επενδύσω.

σακης

συμφωνω και εγω! μολις φυγει η συμορια κατι μπορει βα γινει.

sailor13

Για ποιες επενδύσεις μιλάτε όταν κάνετε ΔΑΣΟΣ τον αεροδιάδρομο του Ελληνικού?Ούστ ανίκανοι ψεύτες.

Επενδυτης

ΜΟΝΟ ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΣΤΡΟΣΥΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ.

Εντελως ασυμπτωματικός...

Το 1918 θα ειναι έτος εκλογών δηλ "μαυρισματος" όποτε μπορεί,όντως,κάτι να κινηθεί...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

O διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, ο ειδικός σε θέματα φορολογικού δικαίου Γιώργος Μυλωνογιάννης

Σε εξέλιξη το 5ο Athens Law Forum on Taxation-  Κύριοι ομιλητές  ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, ο διευθυντής του γραφείου του προέδρου της ΝΔ Στυλιανός Πέτσας, ο πρόεδρος του ΟΕΕ Κωνσταντίνος Κόλλιας και ο ειδικός σε θέματα φορολογικού δικαίου Γιώργος Μυλωνογιάννης

connection

Παρά τους πρόσφατους πανηγυρισμούς της διοίκησης του ΑΔΜΗΕ για αίσιο τέλος στις διαπραγματεύσεις για να κλείσει η μεγάλη ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την Αττική, οι εξελίξεις αποδεικνύουν ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος προκειμένου να οριστικοποιηθεί κάποια τελική συμφωνία, με το χρόνο να γράφει ήδη μεγάλες καθυστερήσεις στην πορεία υλοποίησης του έργου.

dhmosi

Οσμή σκανδάλου αναδύεται από τις καταγγελίες κομμάτων της αντιπολίτευσης αλλά και τα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας αναφορικά με τη σύμβαση παραχώρησης για την κατασκευή και λειτουργία για 60 έτη του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, του μεγαλύτερου logistics hub της χώρας, προς τη Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο Α.Ε., που είναι κοινοπραξία της ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. (80%) και της Goldair Cargo (20%).

ITALIAN-ECONOMY

Σε άλλο μήκος κύματος κινείται η Süddeutsche Zeitung, η οποία στηλιτεύει τη στάση που τηρεί στο ζήτημα του ιταλικού προϋπολογισμού η γερμανική κυβέρνηση, που θεωρεί ότι το βασικό πρόβλημα για την Ιταλία είναι το δημόσιο χρέος της