Ο ΤΑP πληρώνει φόρους με βάση τους νόμους του 2013

Ο ΤΑP πληρώνει φόρους με βάση τους νόμους του 2013

Oι κατασκευαστές του αγωγού ΤΑΡ είχαν προεξοφλήσει τον πολιτικό κίνδυνο στον οποίο έμπαινε από το 2014 η χώρα

Εν έτει 2017, ενώ η Ελλάδα δοκιμάζει να βγει ξανά στις αγορές και 6,2 εκατομμύρια φυσικά και νομικά πρόσωπα περνούν τα... stress tests των εκκαθαριστικών φόρου εισοδήματος, οι μεγάλοι ξένοι επενδυτές που κατασκευάζουν στη χώρα μας τον στρατηγικής σημασίας για την Ευρώπη αγωγό ΤΑΡ δεν μπορούν να υποβάλουν τη φορολογική τους δήλωση στο Taxisnet.

Για να φορολογηθούν και να πληρώσουν φόρο στην Ελλάδα, τα μεγάλα λογιστήρια που τους εξυπηρετούν θα πρέπει να επισκεφθούν τη ΔΟΥ και να υποβάλουν χειρόγραφα τη δήλωση φόρου εισοδήματος Ε1. Και αυτό γιατί τόσο οι ίδιοι όσο και οι άμεσα εμπλεκόμενοι με την κατασκευή του έργου θα φορολογηθούν για τα κέρδη του 2016 με βάση τους νόμους και το φορολογικό καθεστώς που ίσχυε στην Ελλάδα το 2013! Για τους Νορβηγούς, Ελβετούς και Γερμανούς της κοινοπραξίας που κατασκευάζει τον αγωγό ΤΑΡ, η ελληνική φορολογική νομοθεσία δεν αλλάζει κάθε λίγους μήνες, αλλά, με εξαίρεση τον ΦΠΑ -που αυξάνεται κανονικά όπως και στην υπόλοιπη χώρα κάθε χρόνο- παραμένει σταθερή όπως ίσχυε το 2013, όταν έπεφταν οι υπογραφές για να περάσει ο αγωγός από την Ελλάδα. Και θα παραμείνει η ίδια έως το 2026, όπως προνόησαν να αξιώσουν κατά την υπογραφή της σύμβασης με το ελληνικό κράτος τον Ιούνιο του 2013. Ασφαλώς δικαιώνονται για τη στάση τους αυτή αφού αντιλαμβάνονταν ότι διαφορετικά το τιτάνιο έργο που ανέλαβαν να κατασκευάσουν μπορεί να ναυαγούσε -ή να άλλαζε πορεία και να περνούσε από τη Βουλγαρία παρακάμπτοντας την Ελλάδα- αν μια κυβέρνηση έφερνε τόσους φορολογικούς νόμους (ή και φόρο επιχειρήσεων 60% όπως σχεδίαζε ο ΣΥΡΙΖΑ) ανατρέποντας τα πάντα στην αγορά.

Φόροι όπως το 2013

Ουσιαστικά, οι κατασκευαστές του αγωγού ΤΑΡ είχαν προεξοφλήσει τον πολιτικό κίνδυνο στον οποίο έμπαινε από το 2014 η χώρα. Το τίμημα της δυσπιστίας τους ήταν ότι η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) αναγκάστηκε στις 26 Ιουνίου 2017 να εκδώσει απόφαση ειδικά για το πώς θα φορολογηθεί η επένδυση του αγωγού ΤΑΡ στην Ελλάδα.

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Οτι να ναι

Οι ηλιθιοι συριζαιοι αυτα τα ανθελληνικα αποβλητα πηγα και βαζουν αγωγο χωρις ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ, μεσα στην Ελληνικη γη καταστρεφοντας οριστικα χιλιαδες καλλιεργησιμα στρεμματα.Μιλαμε για δικαστηριο και κατευθειαν φυλακη τα αποβλητα του τσυριζα

Navagos

Οι σοβαρές επενδύσεις θέλουν σταθερό φορολογικό πλαίσιο και όχι καραγκιοζιλίκια με αλλαγές κάθε τρίμηνο ......δεν είναι δύσκολο να αντιγράψουμε σωστούς φορολογικούς νόμους και να τους εφαρμόσουμε για μια δεκαετία μίνιμουμ .....

ΑΠΟΙΚΙΑ ΧΡΕΟΥΣ

ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΣΒΑΣΤΑΚΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ, ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΙΠΟΤΑ! ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΠΑΤΩΝ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΦΠΑ (ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 700 ΕΚ ΕΥΡΩ), στη διένεξή της με το Ελληνικό Δημόσιο η γερμανική Hochtief πέτυχε να απαλλαγεί στο ΣτΕ από την καταδίκη της στο Εφετείο Αθηνών για υπόθεση μη απόδοσης ΦΠΑ στο Δημόσιο, πατώντας στην κρίση του Διαιτητικού Δικαστηρίου της Βρετανίας, που είχε επιληφθεί για να κρίνει τη φορολογική διαφορά στη χώρα μας.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

moodys

Επικαλούμενος το έλλειμμα της χώρας - Ο οίκος αναφέρει ότι το χρέος θα αυξηθεί περαιτέρω, καθώς η οικονομία της Ιταλίας θα συνεχίσει να ακολουθεί αδύναμη πορεία - Ως δεύτερη αιτία,  επικαλείται τις αρνητικές επιπτώσεις στη μεσοπρόθεσμη ανάπτυξη από τη διακοπή των διαρθρωτικών και φορολογικών μεταρρυθμίσεων

1
usedcar

Νέο «φυντάνι» εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ανακαλύφθηκε στην Θήβα ο οποίος λαμβάνει προκαταβολές για ανύπαρκτα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έχοντας δημιουργήσει τεράστια προβλήματα σε πάρα πολλούς ανυποψίαστους καταναλωτές οι οποίοι βλέποντας τις ευκαιρίες που πουλάει μέσω Διαδικτύου σπεύδουν να ωφεληθούν.

ec

Η Ελλάδα δεν βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες που έλαβαν επιστολή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας διευκρινίσεις σχετικά με το προσχέδιο του προϋπολογισμού τους, που κατατέθηκε στις αρχές της εβδομάδας

3
chrimatistirio

Σε χαμηλό 32 μηνών οι τράπεζες - Κατά 1,12% υποχώρησε ο ΓΔ στις 624,81 μονάδες, λόγω κυβερνητικών αναταράξεων και πιέσεων εξ Ιταλίας - Στο -5% η Πειραιώς, πτώση και σε Motor Oil-Viohalco, κέρδη για Τιτάνα μετά τη δημόσια πρόταση για εισαγωγή στο Euronext - Στο 4,37% το 10ετές ομόλογο


1