Πιτσιόρλας: Έρχεται η προκήρυξη για τις μαρίνες, από Σεπτέμβριο αεροπορική σύνδεση με Κίνα
Πιτσιόρλας: Έρχεται η προκήρυξη για τις μαρίνες, από Σεπτέμβριο αεροπορική σύνδεση με Κίνα
«Το κεντρικό θέμα είναι να αποφασίσουμε ότι σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να εμπλακεί αποφασιστικά ο ιδιωτικός τομέας, καθώς οι δημόσιες επενδύσεις και τα ευρωπαϊκά προγράμματα είναι δύσκολα να ικανοποιήσουν άμεσες ανάγκες», είπε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Ανάπτυξης
Είναι θέμα ελαχίστου χρόνου σε σχέση με το πρόγραμμα του ΤΑΙΠΕΔ να βγει η προκήρυξη για τις παραχωρήσεις μαρινών στον Άλιμο, στη Χίο, στη Θεσσαλονίκη, στην Κεφαλλονιά και στο Αργοστόλι, επισήμανε ο ο υφυπουργός Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας, κατά την ομιλία του στο 4ο Posidonia Sea Tourism Forum που διεξάγεται στο Μέγαρο Μουσικής με θέμα «Αναζητώντας νέες στρατηγικές για το θαλάσσιο τουρισμό και την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο». Και συμπλήρωσε ότι τον Ιούνιο αναμένονται οι προσφορές για τη μαρίνα στην Πύλο, «ένα παλιό έργο που ύστερα από πολλές περιπέτειες ολοκληρώνεται».
Ο κ. Πιτσιόρλας ανέφερε ότι μετά την παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά στην κινεζική COSCO, αλλά και την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τα δεδομένα στον χώρο των λιμανιών και των μεταφορών θα αλλάξουν σημαντικά, αλλά και συνολικότερα αναφορικά με την παρουσία της χώρας στον θαλάσσιο χώρο με την κρουαζιέρα και τον τουρισμό.
Μάλιστα, αναφερόμενος στο πρόσφατο ταξίδι στην Κίνα μαζί με τον πρωθυπουργό, προανήγγειλε απευθείας αεροπορική σύνδεση με την Κίνα από τον Σεπτέμβριο, καθώς τόνισε ότι διαφαίνεται μια δυνατότητα που δεν υπήρχε έως σήμερα, καθώς υπάρχουν σημαντικές ροές Κινέζων τουριστών που θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα.
Ο υφυπουργός είπε επίσης ότι εκτός από τη Θεσσαλονίκη και τον Πειραιά υπάρχουν άλλοι 12 Οργανισμοί Λιμένος στην Ελλάδα, πολύ σημαντικοί, που απασχολούν την κυβέρνηση με τι τρόπο θα καταφέρει να τους αξιοποιήσει. Εξέφρασε την εκτίμηση ότι η αξιοποίηση πρέπει να έχει μικτό χαρακτήρα και ανέφερε ως παράδειγμα τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, όπου υπάρχει το καινούργιο λιμάνι ενώ είναι σε εξέλιξη συζήτηση με τον δήμο και τον Οργανισμό για το παλιό, ώστε να δημιουργηθεί εκεί μια μαρίνα.
Οι οργανισμοί Λιμένος έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μαρίνες ή να αναβαθμίσουν τα αλιευτικά καταφύγια, όπου υπάρχουν, προκειμένου να δημιουργηθούν σημαντικές υποδομές πρόσθεσε ο υφυπουργός και επισήμανε: «Το κεντρικό θέμα είναι να αποφασίσουμε ότι σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να εμπλακεί αποφασιστικά ο ιδιωτικός τομέας, καθώς οι δημόσιες επενδύσεις και τα ευρωπαϊκά προγράμματα είναι δύσκολα να ικανοποιήσουν άμεσες ανάγκες».
Ο κ. Πιτσιόρλας ανέφερε ότι μετά την παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά στην κινεζική COSCO, αλλά και την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τα δεδομένα στον χώρο των λιμανιών και των μεταφορών θα αλλάξουν σημαντικά, αλλά και συνολικότερα αναφορικά με την παρουσία της χώρας στον θαλάσσιο χώρο με την κρουαζιέρα και τον τουρισμό.
Μάλιστα, αναφερόμενος στο πρόσφατο ταξίδι στην Κίνα μαζί με τον πρωθυπουργό, προανήγγειλε απευθείας αεροπορική σύνδεση με την Κίνα από τον Σεπτέμβριο, καθώς τόνισε ότι διαφαίνεται μια δυνατότητα που δεν υπήρχε έως σήμερα, καθώς υπάρχουν σημαντικές ροές Κινέζων τουριστών που θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα.
Ο υφυπουργός είπε επίσης ότι εκτός από τη Θεσσαλονίκη και τον Πειραιά υπάρχουν άλλοι 12 Οργανισμοί Λιμένος στην Ελλάδα, πολύ σημαντικοί, που απασχολούν την κυβέρνηση με τι τρόπο θα καταφέρει να τους αξιοποιήσει. Εξέφρασε την εκτίμηση ότι η αξιοποίηση πρέπει να έχει μικτό χαρακτήρα και ανέφερε ως παράδειγμα τον Οργανισμό Λιμένα Καβάλας, όπου υπάρχει το καινούργιο λιμάνι ενώ είναι σε εξέλιξη συζήτηση με τον δήμο και τον Οργανισμό για το παλιό, ώστε να δημιουργηθεί εκεί μια μαρίνα.
Οι οργανισμοί Λιμένος έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μαρίνες ή να αναβαθμίσουν τα αλιευτικά καταφύγια, όπου υπάρχουν, προκειμένου να δημιουργηθούν σημαντικές υποδομές πρόσθεσε ο υφυπουργός και επισήμανε: «Το κεντρικό θέμα είναι να αποφασίσουμε ότι σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να εμπλακεί αποφασιστικά ο ιδιωτικός τομέας, καθώς οι δημόσιες επενδύσεις και τα ευρωπαϊκά προγράμματα είναι δύσκολα να ικανοποιήσουν άμεσες ανάγκες».
«Αν ξεκαθαρίσουμε το θέμα αυτό, πιστεύω ότι θα προχωρήσουμε πολύ γρήγορα και αποφασιστικά στη δημιουργία υποδομών σημαντικών για μαρίνες σε πρώτη φάση και σε δεύτερη για λιμάνια κρουαζιέρας» σημείωσε.
Ο κ. Πιτσιόρλας δήλωσε επίσης ότι έχει ξεκινήσει διάλογος με το υπουργείο Τουρισμού, προκειμένου να δημιουργηθούν εγκαταστάσεις σε πολλά σημεία της χώρας για την κρουαζιέρα είτε με την επέκταση μόλων, είτε με τη δημιουργία νέων βάσεων. «Πιστεύω, μέσα στο καλοκαίρι, θα μπορούμε να έχουμε μια πρώτη πρόταση από την πλευρά μας πού θα μπορούσαν να γίνουν αυτές οι βάσεις και έχουμε τις δυνατότητες που είναι πολύ σημαντικές» πρόσθεσε.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο κ. Πιτσιόρλας δήλωσε επίσης ότι έχει ξεκινήσει διάλογος με το υπουργείο Τουρισμού, προκειμένου να δημιουργηθούν εγκαταστάσεις σε πολλά σημεία της χώρας για την κρουαζιέρα είτε με την επέκταση μόλων, είτε με τη δημιουργία νέων βάσεων. «Πιστεύω, μέσα στο καλοκαίρι, θα μπορούμε να έχουμε μια πρώτη πρόταση από την πλευρά μας πού θα μπορούσαν να γίνουν αυτές οι βάσεις και έχουμε τις δυνατότητες που είναι πολύ σημαντικές» πρόσθεσε.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα