ΟΛΠ: Αποφάσισε την απομάκρυνση των παροπλισμένων πλοίων της ακτοπλοϊας
ΟΛΠ: Αποφάσισε την απομάκρυνση των παροπλισμένων πλοίων της ακτοπλοϊας
Τα παροπλισμένα πλοία της ακτοπλοϊας τα οποία είναι «δεμένα» στο λιμάνι του Πειραιά θα πρέπει να απομακρυνθούν με ευθύνη και έξοδα των πλοιοκητών...
Τα παροπλισμένα πλοία της ακτοπλοϊας τα οποία είναι «δεμένα» στο λιμάνι του Πειραιά θα πρέπει να απομακρυνθούν με ευθύνη και έξοδα των πλοιοκητών.
Ειδικότερα, με σειρά Εξώδικων Προσκλήσεων του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΛΠ Α.Ε. Γιώργου Ανωμερίτη και αφού εξαντλήθηκαν όλες οι διαβουλεύσεις και διαδικασίες, αποφασίσθηκε η άμεση απομάκρυνση μέχρι τις 10 Μαΐου 2010 όλων των ανενεργών πλοίων, που βρίσκονται στον θαλάσσιο χώρο του Κεντρικού Λιμένα Πειραιά.
Οι προσκλήσεις απομάκρυνσης εκδόθηκαν μετά τη γνωμοδότηση της αρμόδιας Επιτροπής (άρθρο 9, παρ. 7, Ν. 2881/2001) βάσει της οποίας τα συγκεκριμένα πλοία «δημιουργούν κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα και απειλούν να προσβάλλουν το περιβάλλον» σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν. 2881/2001.
Μετά την πάροδο άπρακτης της πιο πάνω προθεσμίας τα πλοία θα αναλάβει να τα απομακρύνει ο ΟΛΠ Α.Ε. με ευθύνη και δαπάνη της ναυτιλιακής εταιρίας εκάστου πλοίου, στην οποία θα καταλογισθεί σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης δημοσίων εσόδων και του Ν. 2881/2001.
Τα ανενεργά και επικίνδυνα πλοία είναι: Tζετ Φέρρυ Ένα, Μιλένα, Δημητρούλα, Νταλιάνα, Ανθή-Μαρίνα, Ροδάνθη, Ρομίλντα, Μαρίνα, Παναγία Αγιάσου, Μακεδονία.
Τα πιο πάνω πλοία θα μεταφερθούν σε ασφαλή αγκυροβόλιο και θα συνεχίσουν να φυλάσσονται μέχρι την εκποίησή τους.
Ειδικότερα, με σειρά Εξώδικων Προσκλήσεων του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΛΠ Α.Ε. Γιώργου Ανωμερίτη και αφού εξαντλήθηκαν όλες οι διαβουλεύσεις και διαδικασίες, αποφασίσθηκε η άμεση απομάκρυνση μέχρι τις 10 Μαΐου 2010 όλων των ανενεργών πλοίων, που βρίσκονται στον θαλάσσιο χώρο του Κεντρικού Λιμένα Πειραιά.
Οι προσκλήσεις απομάκρυνσης εκδόθηκαν μετά τη γνωμοδότηση της αρμόδιας Επιτροπής (άρθρο 9, παρ. 7, Ν. 2881/2001) βάσει της οποίας τα συγκεκριμένα πλοία «δημιουργούν κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα και απειλούν να προσβάλλουν το περιβάλλον» σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν. 2881/2001.
Μετά την πάροδο άπρακτης της πιο πάνω προθεσμίας τα πλοία θα αναλάβει να τα απομακρύνει ο ΟΛΠ Α.Ε. με ευθύνη και δαπάνη της ναυτιλιακής εταιρίας εκάστου πλοίου, στην οποία θα καταλογισθεί σύμφωνα με τις διατάξεις περί είσπραξης δημοσίων εσόδων και του Ν. 2881/2001.
Τα ανενεργά και επικίνδυνα πλοία είναι: Tζετ Φέρρυ Ένα, Μιλένα, Δημητρούλα, Νταλιάνα, Ανθή-Μαρίνα, Ροδάνθη, Ρομίλντα, Μαρίνα, Παναγία Αγιάσου, Μακεδονία.
Τα πιο πάνω πλοία θα μεταφερθούν σε ασφαλή αγκυροβόλιο και θα συνεχίσουν να φυλάσσονται μέχρι την εκποίησή τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα