M.Φόρος: Όχι περισσότεροι από 200 Έλληνες άνεργοι με την άρση του cabotage
M.Φόρος: Όχι περισσότεροι από 200 Έλληνες άνεργοι με την άρση του cabotage
«Δεν θα υπάρξουν περισσότεροι από 200 Έλληνες άνεργοι με την άρση του cabotage» Αυτό επεσήμανε ο Πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μάρκος Φόρος πριν από λίγο...
UPD:
«Δεν θα υπάρξουν περισσότεροι από 200 Έλληνες άνεργοι με την άρση του cabotage» Αυτό επεσήμανε ο Πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μάρκος Φόρος πριν από λίγο με αφορμή την επικείμενη άρση του καμποτάζ:
«Αυτή τη στιγμή απασχολούνται περίπου 500 Έλληνες ναυτικοί και ξενοδοχειακό προσωπικό στα 4 υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια της Louis. Ακόμη και αν αλλάξει σημαία η εταιρεία αυτή τότε το πολύ θα χαθούν 200 θέσεις εργασίας και μάλιστα από το ξενοδοχειακό προσωπικό» και προσέθεσε:
«Στην ελληνική κρουαζιέρα δεν υπάρχουν 3.000 Έλληνες ναυτικοί όπως υποστηρίζει η ΠΝΟ αλλά 500 της Louis και 1.000 ακόμη Έλληνες στην Celebrity που όμως δεν είναι υπό ελληνική σημαία άρα από κει δεν θα χαθούν θέσεις εργασίας» και προσέθεσε:
«Με τη λογική ότι μετά την άρση του cabotage θα δημιουργηθεί βάση κρουαζιέρας στον Πειραιά τότε υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν 35.000 θέσεις εργασίας στην στεριά.»
Επίσης, ο Μάρκος Φόρος υπογράμμισε ότι ο ΣΕΕΝ δεν είναι υπέρ της επιδότησης των ασφαλιστικών εισφορών των εργαζομένων από το κράτος όπως συμβαίνει στα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια.
«Δεν ζητάμε επιδότηση. Αν η κυβέρνηση την προσφέρει με γειά της με χαρά της. Δεν μπορούμε να τη ζητήσουμε όμως γιατί υπάρχει οικονομική κρίση στην Ελλάδα.» και προσέθεσε:
«Θέλετε να πληρώνετε εσείς παραπάνω φόρους ως πολίτες για να επιδοτούνται οι εισφορές;»
«Αυτή τη στιγμή απασχολούνται περίπου 500 Έλληνες ναυτικοί και ξενοδοχειακό προσωπικό στα 4 υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια της Louis. Ακόμη και αν αλλάξει σημαία η εταιρεία αυτή τότε το πολύ θα χαθούν 200 θέσεις εργασίας και μάλιστα από το ξενοδοχειακό προσωπικό» και προσέθεσε:
«Στην ελληνική κρουαζιέρα δεν υπάρχουν 3.000 Έλληνες ναυτικοί όπως υποστηρίζει η ΠΝΟ αλλά 500 της Louis και 1.000 ακόμη Έλληνες στην Celebrity που όμως δεν είναι υπό ελληνική σημαία άρα από κει δεν θα χαθούν θέσεις εργασίας» και προσέθεσε:
«Με τη λογική ότι μετά την άρση του cabotage θα δημιουργηθεί βάση κρουαζιέρας στον Πειραιά τότε υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν 35.000 θέσεις εργασίας στην στεριά.»
Επίσης, ο Μάρκος Φόρος υπογράμμισε ότι ο ΣΕΕΝ δεν είναι υπέρ της επιδότησης των ασφαλιστικών εισφορών των εργαζομένων από το κράτος όπως συμβαίνει στα υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια.
«Δεν ζητάμε επιδότηση. Αν η κυβέρνηση την προσφέρει με γειά της με χαρά της. Δεν μπορούμε να τη ζητήσουμε όμως γιατί υπάρχει οικονομική κρίση στην Ελλάδα.» και προσέθεσε:
«Θέλετε να πληρώνετε εσείς παραπάνω φόρους ως πολίτες για να επιδοτούνται οι εισφορές;»
Στο μεταξύ, η άρση του καμποτάζ όλα δείχνουν ότι αρχίζει να λειτουργεί από τα αυτονόητα. Πιο συγκεκριμένα, χωρίς προβλήματα έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά το υπό σημαία Μάλτας κρουαζιερόπλοιο Ζενίθ. Αν και είναι υπό κοινοτική σημαία και δεν τίθεται θέμα καμποτάζ, ναυτεργάτες είχαν εμποδίσει αρχικά στο προηγούμενο ταξίδι να συνεχίσει ομαλά την κρουαζιέρα του. Σήμερα όλα κύλησαν όσο αφορά την αποβίβαση των τουριστών ομαλά. Ο απόπλους του κρουαζιερόπλοιου είναι προγραμματισμένος για τις 21.00 απόψε το βράδυ για Κροατία. "Όλα πάνε καλά" επεσήμανε ο Μάρκος Φόρος πρόεδρος του ΣΕΕΝ στη διάρκεια συνέντευξης τύπου, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν είναι μέλος του ΣΕΕΝ: " Δεν μιλάμε για άρση του καμποτάζ στις κοινοτικές σημαίες που έχουν ελευθερωθεί από το 1999."
Όσο αφορά την απεργία στην ακτοπλοϊα ο Μάρκος Φόρος τόνισε:
"Η σημερινή απεργία πλήττει την ακτοπλοία με ζημιές που φθάνουν τα 2,5 εκ.ευρώ τη ημέρα".
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα