Ακριβότερo κατά 4 ευρώ από το 2018 το ταξίδι Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπολη μέσω Εγνατίας
Ακριβότερo κατά 4 ευρώ από το 2018 το ταξίδι Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπολη μέσω Εγνατίας
Από 15,40 που πληρώνουν σήμερα, οι οδηγοί θα πληρώνουν 19 ευρώ λόγω των 10 νέων σταθμών διοδίων
Επιπλέον τέσσερα ευρώ θα πληρώνουν σε διόδια από το 2018 οι οδηγοί, προκειμένου να διασχίσουν τον κύριο οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού, από την Ηγουμενίτσα έως την Αλεξανδρούπολη. Την αύξηση θα φέρει η ολοκλήρωση της προβλεπόμενης κατασκευής 10 νέων σταθμών διοδίων, οι οποίοι εκτιμάται ότι θα βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία στις αρχές του 2018, όπως εξήγησε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων "Πρακτορείο 104,9 FM", ο πρόεδρος της "Εγνατία Οδός Α.Ε.", Απόστολος Αντωνούδης.
Με την πλήρη λειτουργία των νέων σταθμών, η χρέωση για τη διαδρομή των 670 χιλιομέτρων θα αυξηθεί στα 19 ευρώ από 15,40 που είναι σήμερα. «Αυτά για τον κεντρικό άξονα. Υπάρχουν και άλλοι τρεις κάθετοι στις εισόδους της χώρας» ανέφερε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε: «εμείς σήμερα με τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων έχουμε ως εταιρεία έσοδα περίπου 70 εκατ. ευρώ το χρόνο. Με την πλήρη ανάπτυξη των σταθμών και στους κάθετους άξονες θα φτάσουμε περίπου στα 150 εκατομμύρια».
Εξήγησε ακόμη ότι η διοίκηση υλοποιεί Κοινή Υπουργική Απόφαση του 2014, σύμφωνα με την οποία προβλέπεται να δημιουργηθούν δέκα νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων στον άξονα αλλά και στους τρεις κάθετους άξονες της Εγνατίας, επισημαίνοντας ότι αυτό «αποτελεί δέσμευση και παλαιότερων κυβερνήσεων και της σημερινής».
Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη, χθες ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς διοδίων, οι οποίοι υπολογίζεται ότι θα λειτουργήσουν τον Αύγουστο του 2017. Κατόπιν θα ακολουθήσουν οι άλλοι έξι, η δημοπράτηση των οποίων θα γίνει τους επόμενους μήνες,με προοπτική να βρίσκονται όλοι σε πλήρη λειτουργία στις αρχές του 2018.
Ο κ. Αντωνούδης συμφώνησε απόλυτα με όσα υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι ότι η κατασκευή αυτών των σταθμών θα δημιουργήσει μια εταιρεία με μεγάλη εισπρακτική δύναμη η οποία θα παραχωρηθεί, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι η παραμονή διαχείρισης στην ¨Εγνατία Οδό Α.Ε.” θα εξασφάλιζε μεγάλα έσοδα στο ελληνικό δημόσιο.
«Δεν έχω διαφορετική άποψη, επαναλαμβάνω ότι υπάρχει δέσμευση των προηγούμενων κυβερνήσεων και πρέπει να ολοκληρωθεί προκειμένου να ολοκληρωθεί και η παραχώρηση της εκμετάλλευσης, λειτουργίας και συντήρησης όλου του οδικού άξονα», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι αν παραμείνει η εκμετάλλευση και συντήρηση υπό τη διαχείριση της Εγνατίας Οδού, δηλαδή του ελληνικού δημοσίου, τα έσοδα θα ειναι πολύ μεγαλύτερα για το ελληνικό δημόσιο. Αλλά το ΤΑΙΠΕΔ θέλει άμεσα έσοδα σήμερα».
Υπενθυμίζεται ότι χτες, στη διάρκεια της διενέργειας του διαγωνισμού για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς, οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν στάση εργασίας σε ένδειξη διαμαρτυρίας.
Με την πλήρη λειτουργία των νέων σταθμών, η χρέωση για τη διαδρομή των 670 χιλιομέτρων θα αυξηθεί στα 19 ευρώ από 15,40 που είναι σήμερα. «Αυτά για τον κεντρικό άξονα. Υπάρχουν και άλλοι τρεις κάθετοι στις εισόδους της χώρας» ανέφερε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε: «εμείς σήμερα με τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων έχουμε ως εταιρεία έσοδα περίπου 70 εκατ. ευρώ το χρόνο. Με την πλήρη ανάπτυξη των σταθμών και στους κάθετους άξονες θα φτάσουμε περίπου στα 150 εκατομμύρια».
Εξήγησε ακόμη ότι η διοίκηση υλοποιεί Κοινή Υπουργική Απόφαση του 2014, σύμφωνα με την οποία προβλέπεται να δημιουργηθούν δέκα νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων στον άξονα αλλά και στους τρεις κάθετους άξονες της Εγνατίας, επισημαίνοντας ότι αυτό «αποτελεί δέσμευση και παλαιότερων κυβερνήσεων και της σημερινής».
Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη, χθες ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς διοδίων, οι οποίοι υπολογίζεται ότι θα λειτουργήσουν τον Αύγουστο του 2017. Κατόπιν θα ακολουθήσουν οι άλλοι έξι, η δημοπράτηση των οποίων θα γίνει τους επόμενους μήνες,με προοπτική να βρίσκονται όλοι σε πλήρη λειτουργία στις αρχές του 2018.
Ο κ. Αντωνούδης συμφώνησε απόλυτα με όσα υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι ότι η κατασκευή αυτών των σταθμών θα δημιουργήσει μια εταιρεία με μεγάλη εισπρακτική δύναμη η οποία θα παραχωρηθεί, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι η παραμονή διαχείρισης στην ¨Εγνατία Οδό Α.Ε.” θα εξασφάλιζε μεγάλα έσοδα στο ελληνικό δημόσιο.
«Δεν έχω διαφορετική άποψη, επαναλαμβάνω ότι υπάρχει δέσμευση των προηγούμενων κυβερνήσεων και πρέπει να ολοκληρωθεί προκειμένου να ολοκληρωθεί και η παραχώρηση της εκμετάλλευσης, λειτουργίας και συντήρησης όλου του οδικού άξονα», υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι αν παραμείνει η εκμετάλλευση και συντήρηση υπό τη διαχείριση της Εγνατίας Οδού, δηλαδή του ελληνικού δημοσίου, τα έσοδα θα ειναι πολύ μεγαλύτερα για το ελληνικό δημόσιο. Αλλά το ΤΑΙΠΕΔ θέλει άμεσα έσοδα σήμερα».
Υπενθυμίζεται ότι χτες, στη διάρκεια της διενέργειας του διαγωνισμού για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς, οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν στάση εργασίας σε ένδειξη διαμαρτυρίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα