Αναβρασμός στις επιχειρήσεις που υποβάλλουν «στα τυφλά» τις δηλώσεις τους
Αναβρασμός στις επιχειρήσεις που υποβάλλουν «στα τυφλά» τις δηλώσεις τους
"Βούλιαξε" το Taxisnet από αιτήσεις
Να ανακοινώσει και νέα παράταση στην διορία που λήγει σήμερα για την υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών-προμηθευτών του 2015, εξετάζει ή Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, λόγω των καθυστερήσεων που διαπιστώνεται στην επεξεργασία των δηλώσεων που μαζικά υποβάλλουν στο Taxisnet χιλιάδες επαγγελματίες και επιχειρήσεις.
Αν και επισήμως, όπως μεταδίδει το newmoney.gr, από την ΓΓΔΕ δεν επιβεβαιώνουν το ενδεχόμενο αυτό, τα προβλήματα που έχουν ανακύψει έχουν οδηγήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες να εισηγούνται να μην κλείσει τελικά σήμερα η εφαρμογή υποβολής των δηλώσεων τιμολογίων.
Παρότι η σχετική διορία είχε πάρει παράταση και την περασμένη Παρασκευή, έως σήμερα Τετάρτη, το τηλεφωνικό κέντρο της ΓΓΔΕ έχει κατακλυστεί από τηλεφωνήματα φορολογουμένων που ζητούν βοήθεια επειδή, ενώ έχουν υποβάλει καταστάσεις από την Τρίτη ή και την Δευτέρα ακόμη, το σύστημα δεν έχει ολοκληρώσει την καταγραφή τους και ουδείς γνωρίζει έτσι αν έχει συμφωνήσει στα ποσά των τιμολογίων με τους αντισυμβαλλομένους πελάτες ή προμηθευτές του.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, χιλιάδες λογιστές, επιχειρήσεις και επαγγελματίες να επικοινωνούν συνεχώς τα τελευταία 24ωρα μεταξύ τους, προσπαθώντας να διαπιστώσουν αν τελικώς συμφώνησαν στα στοιχεία που απέστειλαν ταυτόχρονα στην ΓΓΔΕ. Αυτό δεν μπορεί να φανεί όμως, εάν δεν ολοκληρωθεί πρώτα η επεξεργασία από τα υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, η οποία καθυστερεί ενώ ο χρόνος τελειώνει και, αν τυχόν δεν ανακοινωθεί νέα παράταση, μετά την λήξη της διορίας δεν θα μπορούν να γίνουν πλέον άλλες διορθώσεις αλλά θα επιβάλλονται πρόστιμα.
Αν και επισήμως, όπως μεταδίδει το newmoney.gr, από την ΓΓΔΕ δεν επιβεβαιώνουν το ενδεχόμενο αυτό, τα προβλήματα που έχουν ανακύψει έχουν οδηγήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες να εισηγούνται να μην κλείσει τελικά σήμερα η εφαρμογή υποβολής των δηλώσεων τιμολογίων.
Παρότι η σχετική διορία είχε πάρει παράταση και την περασμένη Παρασκευή, έως σήμερα Τετάρτη, το τηλεφωνικό κέντρο της ΓΓΔΕ έχει κατακλυστεί από τηλεφωνήματα φορολογουμένων που ζητούν βοήθεια επειδή, ενώ έχουν υποβάλει καταστάσεις από την Τρίτη ή και την Δευτέρα ακόμη, το σύστημα δεν έχει ολοκληρώσει την καταγραφή τους και ουδείς γνωρίζει έτσι αν έχει συμφωνήσει στα ποσά των τιμολογίων με τους αντισυμβαλλομένους πελάτες ή προμηθευτές του.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, χιλιάδες λογιστές, επιχειρήσεις και επαγγελματίες να επικοινωνούν συνεχώς τα τελευταία 24ωρα μεταξύ τους, προσπαθώντας να διαπιστώσουν αν τελικώς συμφώνησαν στα στοιχεία που απέστειλαν ταυτόχρονα στην ΓΓΔΕ. Αυτό δεν μπορεί να φανεί όμως, εάν δεν ολοκληρωθεί πρώτα η επεξεργασία από τα υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, η οποία καθυστερεί ενώ ο χρόνος τελειώνει και, αν τυχόν δεν ανακοινωθεί νέα παράταση, μετά την λήξη της διορίας δεν θα μπορούν να γίνουν πλέον άλλες διορθώσεις αλλά θα επιβάλλονται πρόστιμα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα