Αφαντοι οι καταναλωτές από τα μαγαζιά

Αφαντοι οι καταναλωτές από τα μαγαζιά

Η περίοδος των εκπτώσεων, που οι έμποροι περίμεναν πώς και πώς για να πάρουν ανάσα, δε φέρνει τελικά την «άνοιξη», καθώς ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων έχει πέσει σε ποσοστό 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Αφαντοι οι καταναλωτές από τα μαγαζιά

Η περίοδος των εκπτώσεων, που οι έμποροι περίμεναν πώς και πώς για να πάρουν ανάσα, δε φέρνει τελικά την «άνοιξη», καθώς ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων έχει πέσει σε ποσοστό 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Η κακή ψυχολογία των καταναλωτών και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα της κρίσης έκαναν τη…ζημιά τους με αποτέλεσμα η κίνηση να είναι πολύ πεσμένη, παρά το γεγονός ότι οι εκπτώσεις φέτος ήταν άκρως δελεαστικές.

Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του προέδρου της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Β. Κορκίδη ο οποίος τονίζει ότι η αγορά λιανεμπορίου πάει «από το κακό στο χειρότερο».

Η αγορά κινήθηκε μόνο την πρώτη εβδομάδα των χειμερινών εκπτώσεων, ενώ ο Φεβρουάριος σε τίποτε δεν θυμίζει ότι είναι μήνας εκπτώσεων, καθώς η κίνηση είναι πολύ υποτονική.

Όπως επισημαίνει ο κ. Κορκίδης, οι μισές επιχειρήσεις έχουν ήδη μπει σε περιπέτειες ρευστότητας και αρκετές δύσκολα θα ανακάμψουν, ενώ «χαρακτηριστικό στοιχείο του αρνητικού κλίματος είναι η μεγάλη μείωση της ίδρυσης νέων εμπορικών επιχειρήσεων από την αρχή του έτους».

Κλείσιμο

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Το δώρο που χτίζει αναμνήσεις

Δείτε Επίσης