Αφαντοι οι καταναλωτές από τα μαγαζιά
Η περίοδος των εκπτώσεων, που οι έμποροι περίμεναν πώς και πώς για να πάρουν ανάσα, δε φέρνει τελικά την «άνοιξη», καθώς ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων έχει πέσει σε ποσοστό 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Η περίοδος των εκπτώσεων, που οι έμποροι περίμεναν πώς και πώς για να πάρουν ανάσα, δε φέρνει τελικά την «άνοιξη», καθώς ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων έχει πέσει σε ποσοστό 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Η κακή ψυχολογία των καταναλωτών και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα της κρίσης έκαναν τη…ζημιά τους με αποτέλεσμα η κίνηση να είναι πολύ πεσμένη, παρά το γεγονός ότι οι εκπτώσεις φέτος ήταν άκρως δελεαστικές.
Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του προέδρου της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Β. Κορκίδη ο οποίος τονίζει ότι η αγορά λιανεμπορίου πάει «από το κακό στο χειρότερο».
Η αγορά κινήθηκε μόνο την πρώτη εβδομάδα των χειμερινών εκπτώσεων, ενώ ο Φεβρουάριος σε τίποτε δεν θυμίζει ότι είναι μήνας εκπτώσεων, καθώς η κίνηση είναι πολύ υποτονική.
Όπως επισημαίνει ο κ. Κορκίδης, οι μισές επιχειρήσεις έχουν ήδη μπει σε περιπέτειες ρευστότητας και αρκετές δύσκολα θα ανακάμψουν, ενώ «χαρακτηριστικό στοιχείο του αρνητικού κλίματος είναι η μεγάλη μείωση της ίδρυσης νέων εμπορικών επιχειρήσεων από την αρχή του έτους».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr