Ελληνική κυριαρχία στα δεξαμενόπλοια
Ελληνική κυριαρχία στα δεξαμενόπλοια
Παγκοσμίως κυρίαρχοι στον τομέα των δεξαμενόπλοιων αναδεικνύονται οι Έλληνες εφοπλιστές μέσα στο 2010. Οι αριθμοί είναι αποκαλυπτικοί βάση της έρευνας του Committee για την περίοδο από τον Φεβρουάριο του 2009 έως τον Φεβρουάριο του 2010...
Παγκοσμίως κυρίαρχοι στον τομέα των δεξαμενόπλοιων αναδεικνύονται οι Έλληνες εφοπλιστές μέσα στο 2010. Οι αριθμοί είναι αποκαλυπτικοί βάση της έρευνας του Committee για την περίοδο από τον Φεβρουάριο του 2009 έως τον Φεβρουάριο του 2010.
Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες εφοπλιστές διαχειρίζονται το 23,1% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων, έναντι 22,3% το 2009. Με βάση τη χωρητικότητα ελέγχουν 20,9% το 2010 έναντι 20,4% το 2009.
Παράλληλα, ο στόλος των δεξαμενόπλοιων, παγκοσμίως, συνεχίζει να αυξάνεται, λόγω εισόδου στην αγορά των νεότευκτων πλοίων. Αυτοί οι δυο παράγοντες θα καθορίσουν τις μελλοντικές τάσεις στην αγορά.
Στο μεταξύ, σημάδια ανάκαμψης παρουσίασε η αγορά δεξαμενοπλοίων στο τέταρτο τρίμηνο του 2009 ενώ και τα πλοία μεταφοράς προϊόντων αργού βελτίωσαν τη δραστηριότητά τους στον Ατλαντικό λόγω χειμώνα και αυξημένης ζήτησης.
Αιτία ήταν η αύξηση του εμπορίου προϊόντων πετρελαίου στην Απω Ανατολή ώθησε τα ναύλα στην spot αγορά σε υψηλότερα επίπεδα. Παρ’ όλα αυτά εξακολουθούν να παραμένουν χαμηλά σε σύγκριση με τον ιστορικό μέσο όρο.
Το παγκόσμιο εμπόριο προϊόντων πετρελαίου και η παραγωγικότητα των διυλιστηρίων παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα.
Ανά κατηγορία οι Έλληνες ελέγχουν:
Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες εφοπλιστές διαχειρίζονται το 23,1% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων, έναντι 22,3% το 2009. Με βάση τη χωρητικότητα ελέγχουν 20,9% το 2010 έναντι 20,4% το 2009.
Παράλληλα, ο στόλος των δεξαμενόπλοιων, παγκοσμίως, συνεχίζει να αυξάνεται, λόγω εισόδου στην αγορά των νεότευκτων πλοίων. Αυτοί οι δυο παράγοντες θα καθορίσουν τις μελλοντικές τάσεις στην αγορά.
Στο μεταξύ, σημάδια ανάκαμψης παρουσίασε η αγορά δεξαμενοπλοίων στο τέταρτο τρίμηνο του 2009 ενώ και τα πλοία μεταφοράς προϊόντων αργού βελτίωσαν τη δραστηριότητά τους στον Ατλαντικό λόγω χειμώνα και αυξημένης ζήτησης.
Αιτία ήταν η αύξηση του εμπορίου προϊόντων πετρελαίου στην Απω Ανατολή ώθησε τα ναύλα στην spot αγορά σε υψηλότερα επίπεδα. Παρ’ όλα αυτά εξακολουθούν να παραμένουν χαμηλά σε σύγκριση με τον ιστορικό μέσο όρο.
Το παγκόσμιο εμπόριο προϊόντων πετρελαίου και η παραγωγικότητα των διυλιστηρίων παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα.
Ανά κατηγορία οι Έλληνες ελέγχουν:
- Το 9,2% των πλοίων μεταφορά χημικών έναντι 9,4% πέρυσι, ενώ με βάση τη χωρητικότητα το ποσοστό παρέμεινε αμετάβλητο στο 13,3%.
- Το 9,2% στα Liquid Gas Carriers από 9,8% το 2009 και το 6,4% έναντι 6,9% πέρυσι όσο αφορά στη χωρητικότητα.
- Στον κλάδο Ore & Bulk Carriers οι Ελληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 17,4% των πλοίων έναντι 18,1% πέρυσι και με όρους dwt το 18,1% έναντι 19,1% το 2009.
- Το 6,6% στα επιβατηγά πλοία έναντι 6,7% το 2009, ενώ με βάση τη χωρητικότητα αυξήθηκε στο 6,1% έναντι 6% πέρυσι.ευρωπαϊκή οικονομία».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα