Πιτσιόρλας: Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ θα προσελκύσει κι άλλους επενδυτές
Πιτσιόρλας: Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ θα προσελκύσει κι άλλους επενδυτές
Η συμφωνία για το λιμάνι του Πειραιά θα προσελκύσει και άλλες κινεζικές επενδύσεις σχετικές με τον τομέα των μεταφορών εκτιμά ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ
Η εξαγορά του 67% του ποσοστού στον ΟΛΠ από την Cosco προσελκύει κι άλλους ξένους επενδυτές στον κλάδο μεταφορών της Ελλάδας, δήλωσε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ , Στέργιος Πιτσιόρλας στο Bloomberg.
«Η Ελλάδα αποτελεί τη Νο1 επιλογή στις μεταφορές για την Κίνα, που χρειάζεται ένα άνοιγμα στην Δύση και βλέπει την Ελλάδα ως τη γέφυρα. Ο μεταφορικός κλάδος είναι ένας ανταγωνιστικός κλάδος και η κινεζική παρουσία στον Πειραιά δημιουργεί την ανάγκη και σε άλλους να έχουν παρουσία στην Ελλάδα» είπε χαρακτηριστικά.
Οι δεσμευτικές προσφορές για την αγορά του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) αναμένονται στα τέλη Οκτωβρίου ή τις αρχές Νοεμβρίου, σημείωσε ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ. Ενδιαφέρον για το πακέτο αυτό έχουν εκφράσει εταιρείες από το Ντουμπάι, τις Φιλιππίνες, την Ιαπωνία, τη Γερμανία, τη Δανία, την Ελβετία και ιδιαίτερα τη Ρωσία, πρόσθεσε ο ίδιος.
Το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων ήταν βασικό στοιχείο και των τριών προγραμμάτων βοήθειας της Ελλάδας από την Ευρωζώνη και το ΔΝΤ. Η Ελλάδα αναμένει να επιτύχει τον στόχο του 2016 για έσοδα 2,2 δισ. ευρώ από αποκρατικοποιήσεις, με τον στόχο για έσοδα 6 δισ. ευρώ έως το 2018 να είναι εφικτός, αναφέρει το δημοσίευμα.
«Εάν κρίνουμε από φέτος, το Ταμείο και το πρόγραμμά του ήταν το βασικό στοιχείο για να γίνει πιο θετική η στάση των πιστωτών», δήλωσε ο κ. Πιτσιόρλας, προσθέτοντας ότι δημιούργησε ένα ευνοϊκό περιβάλλον και βοήθησε τη θέση της κυβέρνησης στις συζητήσεις με τους εταίρους της.
«Η Ελλάδα αποτελεί τη Νο1 επιλογή στις μεταφορές για την Κίνα, που χρειάζεται ένα άνοιγμα στην Δύση και βλέπει την Ελλάδα ως τη γέφυρα. Ο μεταφορικός κλάδος είναι ένας ανταγωνιστικός κλάδος και η κινεζική παρουσία στον Πειραιά δημιουργεί την ανάγκη και σε άλλους να έχουν παρουσία στην Ελλάδα» είπε χαρακτηριστικά.
Οι δεσμευτικές προσφορές για την αγορά του 67% των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) αναμένονται στα τέλη Οκτωβρίου ή τις αρχές Νοεμβρίου, σημείωσε ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ. Ενδιαφέρον για το πακέτο αυτό έχουν εκφράσει εταιρείες από το Ντουμπάι, τις Φιλιππίνες, την Ιαπωνία, τη Γερμανία, τη Δανία, την Ελβετία και ιδιαίτερα τη Ρωσία, πρόσθεσε ο ίδιος.
Το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων ήταν βασικό στοιχείο και των τριών προγραμμάτων βοήθειας της Ελλάδας από την Ευρωζώνη και το ΔΝΤ. Η Ελλάδα αναμένει να επιτύχει τον στόχο του 2016 για έσοδα 2,2 δισ. ευρώ από αποκρατικοποιήσεις, με τον στόχο για έσοδα 6 δισ. ευρώ έως το 2018 να είναι εφικτός, αναφέρει το δημοσίευμα.
«Εάν κρίνουμε από φέτος, το Ταμείο και το πρόγραμμά του ήταν το βασικό στοιχείο για να γίνει πιο θετική η στάση των πιστωτών», δήλωσε ο κ. Πιτσιόρλας, προσθέτοντας ότι δημιούργησε ένα ευνοϊκό περιβάλλον και βοήθησε τη θέση της κυβέρνησης στις συζητήσεις με τους εταίρους της.
Η συμφωνία για το λιμάνι του Πειραιά θα προσελκύσει και άλλες κινεζικές επενδύσεις σχετικές με τον τομέα των μεταφορών, όπως το σχεδιαζόμενο κέντρο υποστήριξης (logistics) στο Θριάσιο, δράσεις για την κρουαζιέρα και επισκευές πλοίων, σημείωσε ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.
Ο ίδιος σημείωσε ότι το Ταμείο σχεδιάζει να ξεκινήσει στις αρχές του Φθινοπώρου τον διαγωνισμό για το δικαίωμα λειτουργίας, συντήρησης και εμπορικής αξιοποίησης της Εγνατίας Οδού και ότι αναμένει πως το Δημόσιο θα μεταβιβάσει έως το τέλος Ιουλίου στο ΤΑΙΠΕΔ το 5% των μετοχών του ΟΤΕ που κατέχει.
Η απόφαση για την έναρξη της διαδικασίας πώλησης του 17% των μετοχών της ΔΕΗ θα ληφθεί μετά την ολοκλήρωση της πώλησης (σ.σ.: του 49% των μετοχών) του ΑΔΜΗΕ, δήλωσε ο κ. Πιτσιόρλας, σύμφωνα με το Bloomberg.
Το ΤΑΙΠΕΔ αναμένει επίσης ότι η πώληση του ΔΕΣΦΑ θα συνεχισθεί χωρίς εμπόδια, με την ιταλική εταιρεία Snam να υποβάλει πιθανόν προσφορά στην αζέρικη Socar για την αγορά ποσοστού 17% έως το τέλος Σεπτεμβρίου ή αρχές Οκτωβρίου. Η Ελλάδα πρέπει να βρει μία αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία με τη Snam και τη Socar για τα τέλη χρήσης του δικτύου μεταφοράς του φυσικού αερίου, σημείωσε ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.
Ένα μεγάλο πρόγραμμα για το 2017 θα είναι η ιδιωτικοποίηση των μαρινών της Ελλάδας, περιλαμβανομένης αυτής του Αλίμου, που είναι η μεγαλύτερη στη Μεσόγειο, πρόσθεσε ο κ. Πιτσιόρλας.
Πηγή: newmoney.gr
Ο ίδιος σημείωσε ότι το Ταμείο σχεδιάζει να ξεκινήσει στις αρχές του Φθινοπώρου τον διαγωνισμό για το δικαίωμα λειτουργίας, συντήρησης και εμπορικής αξιοποίησης της Εγνατίας Οδού και ότι αναμένει πως το Δημόσιο θα μεταβιβάσει έως το τέλος Ιουλίου στο ΤΑΙΠΕΔ το 5% των μετοχών του ΟΤΕ που κατέχει.
Η απόφαση για την έναρξη της διαδικασίας πώλησης του 17% των μετοχών της ΔΕΗ θα ληφθεί μετά την ολοκλήρωση της πώλησης (σ.σ.: του 49% των μετοχών) του ΑΔΜΗΕ, δήλωσε ο κ. Πιτσιόρλας, σύμφωνα με το Bloomberg.
Το ΤΑΙΠΕΔ αναμένει επίσης ότι η πώληση του ΔΕΣΦΑ θα συνεχισθεί χωρίς εμπόδια, με την ιταλική εταιρεία Snam να υποβάλει πιθανόν προσφορά στην αζέρικη Socar για την αγορά ποσοστού 17% έως το τέλος Σεπτεμβρίου ή αρχές Οκτωβρίου. Η Ελλάδα πρέπει να βρει μία αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία με τη Snam και τη Socar για τα τέλη χρήσης του δικτύου μεταφοράς του φυσικού αερίου, σημείωσε ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.
Ένα μεγάλο πρόγραμμα για το 2017 θα είναι η ιδιωτικοποίηση των μαρινών της Ελλάδας, περιλαμβανομένης αυτής του Αλίμου, που είναι η μεγαλύτερη στη Μεσόγειο, πρόσθεσε ο κ. Πιτσιόρλας.
Πηγή: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα