Και επίσημο ιταλικό ενδιαφέρον για ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Και επίσημο ιταλικό ενδιαφέρον για ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Η ιταλική κρατική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Gruppo Ferrovie Stato Italiane,υπέβαλε την εκδήλωση ενδιαφέροντος λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία που έχει θέσει το ΤΑΙΠΕΔ
Μη δεσμευτική προσφορά φέρεται να έχει υποβάλει η ιταλική Trenitalia στον διαγωνισμό για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς απέστειλε επιστολή στο ΤΑΙΠΕΔ με την οποία εκφράζει ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση του ελληνικού παρόχου σιδηροδρομικών υπηρεσιών.
Η ιταλική κρατική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Gruppo Ferrovie Stato Italiane,υπέβαλε την εκδήλωση ενδιαφέροντος λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία που έχει θέσει το ΤΑΙΠΕΔ, ήτοι την επόμενη Παρασκευή 15 Απριλίου, ενώ οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν καταθέσει δεσμευτικές προσφορές έως τις 31 Μαΐου.
Το ενδιαφέρον της Trenitalia για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδίδεται στην πρόθεσή της να καταστεί άμεσα νόμιμος διεκδικητής με απώτερο στόχο των Ιταλών να αποκτήσουν πρόσβαση τόσο στις πληροφορίες που αφορούν την ιδιωτικοποίηση, όσο και στην ίδια την εταιρεία.
Ωστόσο, όπως σημειώνουν αξιόπιστες πηγές, η εν λόγω προσφορά παραμένει μη δεσμευτική και δεν θα οδηγήσει απαραίτητα σε δεσμευτική προσφορά μέχρι να εκπνεύσει η προθεσμία τη 31ης Μαΐου.
Το ΤΑΙΠΕΔ, πάντως, εκλαμβάνει ως πολύ σημαντική εξέλιξη το ιταλικό ενδιαφέρον , ενώ ελπίζει ότι μέχρι τις 15 Απριλίου θα υπάρξουν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι, όπως η κινεζική COSCO ή α΄λη εταιρεία από την Κίνα, αλλά και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD) που φέρονται να επανήλθαν με ενδιαφέρον για την απόκτηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε κάθε περίπτωση, καταλύτης αναμένεται να αποδειχθεί η COSCO, καθώς, μετά την απόκτηση του ελέγχου του Λιμένος Πειραιώς θα αναδειχθεί στον μεγαλύτερο πελάτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ιταλική κρατική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Gruppo Ferrovie Stato Italiane,υπέβαλε την εκδήλωση ενδιαφέροντος λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία που έχει θέσει το ΤΑΙΠΕΔ, ήτοι την επόμενη Παρασκευή 15 Απριλίου, ενώ οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν καταθέσει δεσμευτικές προσφορές έως τις 31 Μαΐου.
Το ενδιαφέρον της Trenitalia για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδίδεται στην πρόθεσή της να καταστεί άμεσα νόμιμος διεκδικητής με απώτερο στόχο των Ιταλών να αποκτήσουν πρόσβαση τόσο στις πληροφορίες που αφορούν την ιδιωτικοποίηση, όσο και στην ίδια την εταιρεία.
Ωστόσο, όπως σημειώνουν αξιόπιστες πηγές, η εν λόγω προσφορά παραμένει μη δεσμευτική και δεν θα οδηγήσει απαραίτητα σε δεσμευτική προσφορά μέχρι να εκπνεύσει η προθεσμία τη 31ης Μαΐου.
Το ΤΑΙΠΕΔ, πάντως, εκλαμβάνει ως πολύ σημαντική εξέλιξη το ιταλικό ενδιαφέρον , ενώ ελπίζει ότι μέχρι τις 15 Απριλίου θα υπάρξουν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι, όπως η κινεζική COSCO ή α΄λη εταιρεία από την Κίνα, αλλά και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD) που φέρονται να επανήλθαν με ενδιαφέρον για την απόκτηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε κάθε περίπτωση, καταλύτης αναμένεται να αποδειχθεί η COSCO, καθώς, μετά την απόκτηση του ελέγχου του Λιμένος Πειραιώς θα αναδειχθεί στον μεγαλύτερο πελάτη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα