Oι Έλληνες εφοπλιστές επενδύουν σε νεότευκτα

Oι Έλληνες εφοπλιστές επενδύουν σε νεότευκτα

Aίσθηση προκάλεσε στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία η παραγγελία που έδωσε για τη ναυπήγηση 10 δεξαμενόπλοιων  σε  κορεατικά ναυπηγεία η ελληνικών συμφερόντων  Almi Tankers η οποία  ανήκει στην οικογένεια Φωστηρόπουλου.

Πρόκειται για έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα που δημιουργούν τον τελευταίο καιρό οι έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι επιστρέφουν στα ναυπηγήσεις αξιοποιώντας στην  απόκτηση νεότευκτων πλοίων σε χαμηλές τιμές.

Τα επενδυτικά σχέδια των Ελλήνων

Oι Έλληνες εφοπλιστές επενδύουν σε νεότευκτα

Aίσθηση προκάλεσε στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία η παραγγελία που έδωσε για τη ναυπήγηση 10 δεξαμενόπλοιων  σε  κορεατικά ναυπηγεία η ελληνικών συμφερόντων  Almi Tankers η οποία  ανήκει στην οικογένεια Φωστηρόπουλου.

Πρόκειται για έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα που δημιουργούν τον τελευταίο καιρό οι έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι επιστρέφουν στα ναυπηγήσεις αξιοποιώντας στην  απόκτηση νεότευκτων πλοίων σε χαμηλές τιμές.

Τα επενδυτικά σχέδια των Ελλήνων προβλέπουν όχι μόνο την  υπογραφή συμβολαίων για ναυπήγηση πλοίων αλλά και την αγορά  νεότευκτων που βρίσκονται πάνω στις σχάρες των ναυπηγείων.

Τα  χρήματα τα βρίσκουν είτε από ίδια κεφάλαια είτε από δανεισμό.

Το «χορό σέρνει» η Navios Maritime της Αγγελικής Φράγκου η οποία έχει αγοράσει μέχρι τώρα επτά νεότευκτα πλοία. Στα τέλη του καλοκαιριού η  επίσης εισηγμένη TEN του ομίλου Τσάκου έδωσε  μετά από καιρό  παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο  δεξαμενοπλοίων τύπου suezmax στα ναυπηγεία Sungdong της Κορέας.

Επίσης και η  Centrofin Management συμφερόντων Δημ.Προκοπίου  υπέγραψε συμβόλαια με τα ναυπηγεία Samsung για το κτίσιμο  τριών suezmax δεξαμενοπλοίων, αντί 195 εκατ. δολ. με παράδοση το τρίτο τρίμηνο του 2011.

Ακολούθησαν η Safe Bulkers του Πόλυ Βάσου  Χατζηιωάννου και η Goldenport του Πάρη Δράγνη.

Ειδικότερα, η  Safe Bulkers, του  Πόλυ Βάσου Χατζηιωάννου που είναι γνωστός από την ανάμιξή του στα μετοχικά της ΠΑΕ ΑΕΚ,  ανακοίνωσε την εξαγορά δύο υπό κατασκευή πλοίων τύπου Post-Panamax χωρητικότητας 95.000 τόνων.

Πρόκειται για ενεργοποίηση option που υπήρχε σε συμβόλαιο που έχουν υπογράψει οι δύο πλευρές για τη ναυπήγηση  ενός ίδιου  με τα παραπάνω πλοία. Η συνολική συμφωνία είναι ύψους 153 εκατ. δολ.

Κλείσιμο
Όσο αφορά την  Goldenport Holdings του  Πάρη Δράγνη, υπέγραψε συμβόλαιο  για την αγορά  ενός Supramax χωρητικότητας 59.000 τόνων dwt το οποίο ναυπηγείται στην Κορέα. κατασκευάζεται στα ναυπηγεία SPP της Κορέας. Το πλοίο αγοράστηκε αντί 31,8 εκατ. δολ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης