Χοντραίνει η κόντρα στην Αδριατική

Χοντραίνει η κόντρα στην Αδριατική

Παρά το γεγονός ότι στην Αδριατική οι ελληνικές  ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις «ματώνουν» οικονομικά, όπως προκύπτει και από τα 9μηνα, έχουν επιδοθεί σε μία κούρσα.

Ειδικά η Attica με τις Μινωϊκές, Και οι δύο στοχεύουν στην ανανέωση του στόλου τους με πλοία που θα έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα σε φορτηγά οχήματα, που αφήνουν και κέρδη.

Όπως υποστηρίζουν οι επικεφαλής ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων, «τώρα τα πλοία, κατά μέσο όρο, μεταφέρουν 150 επιβάτες την ημέρα. Όμως ένα πλοίο θα πρέπ

Χοντραίνει η κόντρα στην Αδριατική

Παρά το γεγονός ότι στην Αδριατική οι ελληνικές  ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις «ματώνουν» οικονομικά, όπως προκύπτει και από τα 9μηνα, έχουν επιδοθεί σε μία κούρσα.

Ειδικά η Attica με τις Μινωϊκές, Και οι δύο στοχεύουν στην ανανέωση του στόλου τους με πλοία που θα έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα σε φορτηγά οχήματα, που αφήνουν και κέρδη.

Όπως υποστηρίζουν οι επικεφαλής ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων, «τώρα τα πλοία, κατά μέσο όρο, μεταφέρουν 150 επιβάτες την ημέρα. Όμως ένα πλοίο θα πρέπει να έχει όλο το χρόνο κατά μέσο σε κάθε δρομολόγιό του 350 επιβάτες και 80 φορτηγά για να μπορεί να είναι κερδοφόρο.

Η αντεπίθεση  Γκριμάλντι

Το σχέδιο του Ομίλου Εμ.Γκριμάλντι για αντεπίθεση την Αδριατική, ήδη «τρέχει». Πρώτο βήμα ήταν  η δρομολόγηση, από τα μέσα του περασμένου Οκτωβρίου,  της ναυαρχίδα του Ομίλου Grimaldi, το Cruise Europe το οποίο δρομολογήθηκε   στη γραμμή Πάτρα-Ανκόνα με τα χρώματα  των Μινωϊκών.

Eίναι το μεγαλύτερο Cruise Ferry που θα πραγματοποιεί δρομολόγια στη Μεσόγειο.

Σειρά έχει πάρει το αδελφό πλοίο του Cruise Europe το οποίο  καθελκύστηκε το προηγούμενο Σάββατο στα ιταλικά ναυπηγεία Castellammare di Stabia. Θα «διπλώσει» το Cruise Europa  στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Αγκόνα. Η παραλαβή του πλοίου έχει προγραμματιστεί για τον Ιούνιο του 2010.

Τα «ελληνικά θέματα»

«Καταρχήν στόχος μας, όσο αφορά τα «ελληνικά θέματα»  είναι να εντείνουμε τον ανταγωνισμό στην Αδριατική. Υπάρχει ήδη πρόβλημα εκεί αφού η προσφορά σε πλοία είναι μεγαλύτερη από τη ζήτηση» είναι το moto του Γκριμάλντι. Το σκεπτικό του ιταλού επιχειρηματία είναι  ότι   «αφού  δεν φεύγει κάποιος από την Αδριατική  τότε θα υποστεί τις συνέπειες του ανταγωνισμού.

«Για αυτό θα ενισχύσουμε καταρχήν την παρουσία μας με τα δύο καινούργια πλοία. Τα νεότευκτα πλοία έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα άρα σου δίνουν το περιθώριο να κάνεις έναν ανταγωνισμό τιμών. Επίσης,  θα κοιτάξουμε και την ενίσχυση αλλά και δημιουργία γραμμών με πλοία ro-ro-μεταφοράς οχημάτων.»

Κλείσιμο

Οι κινήσεις της Attica

Στον ανταγωνισμό των εξοπλισμών συμμετέχει η Αttica, που ελέγχεται από τον όμιλο της MIG. Ήδη το νεότευκτο Superfast I,  είναι δρομολογημένο στην γραμμή του Μπάρι, ενώ αρχές Οκτωβρίου, ανήμερα των βουλευτικών  εκλογών παρέλαβε το νεότευκτο, υπερσύγχρονο πλοίο Ro-Pax Superfast IΙ, ναυπήγησης Σεπτεμβρίου 2009, από την Grimaldi Holding S.p.A, το οποίο ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Nuovi Cantieri Apuania, Ιταλίας.

Το Superfast IΙ δρομολογήθηκε  στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι. Παράλληλα ο Όμιλος Αttica έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για δύο ε/γ-ο/γ πλοία στα ναυπηγεία της Κορέας τα οποία θα ταξιδεύουν με τα χρώματα της θυγατρικής Blue Star Ferries.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης