Αγγίζει τα 5.000 πλοία ο ελληνόκτητος στόλος
Αγγίζει τα 5.000 πλοία ο ελληνόκτητος στόλος
Μέσα στο 2015 η δύναμη του αυξήθηκε κατά 202 πλοία και από τα 4.707 έφθασε 4.909
Συνεχίζει να μεγαλώνει ο ελληνόκτητος στόλος αγγίζοντας τα 5.000 πλοία. Πιο συγκεκριμένα μέσα στο 2015 η δύναμη του αυξήθηκε κατά 202 πλοία και από τα 4.707 έφθασε 4.909. Παράλληλα μεγάλωσε και η χωρητικότητα κατά 24,6 εκατομμύρια τόνους, ποσοστό αύξησης 7,2% αγγίζοντας τους 328,2 εκατομμύρια τόνους.
Τα στοιχεία προκύπτουν από την ετήσια έρευνα της Petrofin Research. Ο μέσος όρος ηλικίας μειώθηκε στα 12,7 έτη έναντι 13,26 το 2014 , 14,05 το 2013 και 14,7 το 2012.
Ο στόλος με φορτηγά πλοία άνω των 20.000 τόνων αυξήθηκε εντυπωσιακά κατά 163 κομμάτια, με μέσο όρο ηλικίας τα 8,6 έτη και τη χωρητικότητά του να αυξάνει κατά 19,5 εκατομμύρια τόνους. Έχασε όμως έξι εταιρείες που διαχειρίζονταν μεγάλους στόλους.
Ελαφρώς αυξήθηκε, κατά 220.751 τόνους η χωρητικότητα του στόλου με δεξαμενόπλοια άνω των 20.000 τόνων. Η δύναμή του αυξήθηκε κατά ένα πλοίο. Μειώθηκε ο μέσος όρος ηλικίας καταδεικνύοντας την ανανέωση που γίνεται ενώ έκλεισε μία εταιρεία.
Ο στόλος με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων άνω των 20.000 τόνων παραμένει σύγχρονος αν και στον τομέα αυτό η ανανέωση έχει χαμηλή δυναμική. Η συνολική χωρητικότητά του αυξήθηκε εντυπωσιακά κατά 2,9 εκατομμύρια τόνους. Οι εταιρείες που διαχειρίζονται αυτού του τύπου και χωρητικότητας πλοία αυξήθηκαν κατά τέσσερις.
Στα πλοία LPG άνω των 20.000 τόνων αυξήθηκε ο αριθμός τους κατά τρία και η χωρητικότητα τους κατά 128.813 τόνους, ενώ μεγάλωσε ο μέσος όρος ηλικίας φθάνοντας τα 13,7 έτη.
Ο στόλος με τα μεγάλα LNG, πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου δυνάμωσε εντυπωσιακά αφού προστέθηκαν 24 πλοία.
Τα στοιχεία προκύπτουν από την ετήσια έρευνα της Petrofin Research. Ο μέσος όρος ηλικίας μειώθηκε στα 12,7 έτη έναντι 13,26 το 2014 , 14,05 το 2013 και 14,7 το 2012.
Ο στόλος με φορτηγά πλοία άνω των 20.000 τόνων αυξήθηκε εντυπωσιακά κατά 163 κομμάτια, με μέσο όρο ηλικίας τα 8,6 έτη και τη χωρητικότητά του να αυξάνει κατά 19,5 εκατομμύρια τόνους. Έχασε όμως έξι εταιρείες που διαχειρίζονταν μεγάλους στόλους.
Ελαφρώς αυξήθηκε, κατά 220.751 τόνους η χωρητικότητα του στόλου με δεξαμενόπλοια άνω των 20.000 τόνων. Η δύναμή του αυξήθηκε κατά ένα πλοίο. Μειώθηκε ο μέσος όρος ηλικίας καταδεικνύοντας την ανανέωση που γίνεται ενώ έκλεισε μία εταιρεία.
Ο στόλος με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων άνω των 20.000 τόνων παραμένει σύγχρονος αν και στον τομέα αυτό η ανανέωση έχει χαμηλή δυναμική. Η συνολική χωρητικότητά του αυξήθηκε εντυπωσιακά κατά 2,9 εκατομμύρια τόνους. Οι εταιρείες που διαχειρίζονται αυτού του τύπου και χωρητικότητας πλοία αυξήθηκαν κατά τέσσερις.
Στα πλοία LPG άνω των 20.000 τόνων αυξήθηκε ο αριθμός τους κατά τρία και η χωρητικότητα τους κατά 128.813 τόνους, ενώ μεγάλωσε ο μέσος όρος ηλικίας φθάνοντας τα 13,7 έτη.
Ο στόλος με τα μεγάλα LNG, πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου δυνάμωσε εντυπωσιακά αφού προστέθηκαν 24 πλοία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα