Ασύμφορα θα γίνουν τα diesel οχήματα αν «περάσουν» τα νέα αυστηρά τεστ της ΕΕ
Ασύμφορα θα γίνουν τα diesel οχήματα αν «περάσουν» τα νέα αυστηρά τεστ της ΕΕ
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αυξήσει σημαντικά την πίεσης στους κατασκευαστές αυτοκινήτων ώστε να συμφωνήσουν για την ταχύτερη και βαθύτερη μείωση των εκπομπών ντίζελ
Σαφή προειδοποίηση απήθυνε σήμερα η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) υποστηρίζοντας πως μια βιαστική και υπερβολικά σκληρή αλλαγή στις δοκιμές εκπομπών στην Ευρώπη, θα μπορούσε να κάνει τα πετρελαιοκίνητα οχήματα τόσο ακριβά που οι κατασκευαστές θα αναγκαστούν να σταματήσουν την πώληση τους.
«Η αυτοκινητοβιομηχανία συμφωνεί πως υπάρχει ανάγκη οι εκπομπές αερίων να αντανακλούν καλύτερα στις πραγματικές συνθήκες, και έχει γίνει πρόσκληση για υποβολή ανάλογων προτάσεων εδώ και χρόνια» ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
«Ωστόσο, είναι σημαντικό να προχωρήσει κατά τρόπο που να επιτρέπει στους κατασκευαστές να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τις αναγκαίες αλλαγές, χωρίς να διακυβεύεται ο ρόλος του πετρελαίου ως ένας από τους βασικούς πυλώνες για την εκπλήρωση των μελλοντικών στόχων του CO2» συμπλήρωσε.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αυξήσει σημαντικά την πίεση στους κατασκευαστές αυτοκινήτων ώστε να συμφωνήσουν για την ταχύτερη και βαθύτερη μείωση των εκπομπών ντίζελ, στον απόηχο του σκανδάλου της Volkswagen.
«H ACEA συνεχίζει να τονίζει την ανάγκη για ένα χρονοδιάγραμμα και τις δοκιμές με όρους που λαμβάνουν υπόψη τις τεχνικές και οικονομικές πραγματικότητες των σημερινών αγορών, επιτρέποντας για εύλογο χρονικό διάστημα την εφαρμογή μεταβατικών RDE (εκπομπές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης) σε όλα τα νέα οχήματα» δήλωσε η ACEA.
«Χωρίς ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα και κατάλληλες προϋποθέσεις, για ορισμένα μοντέλα diesel τα μέτρα θα μπορούσαν να γίνουν δυσβάσταχτα, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να τα αποσύρουν από την πώληση» κατέληξε η ACEA τονίζοντας πως κάτι τέτοιο θα αποτελούσε χτύπημα τόσο για τους καταναλωτές όσο και για την απασχόληση.
«Η αυτοκινητοβιομηχανία συμφωνεί πως υπάρχει ανάγκη οι εκπομπές αερίων να αντανακλούν καλύτερα στις πραγματικές συνθήκες, και έχει γίνει πρόσκληση για υποβολή ανάλογων προτάσεων εδώ και χρόνια» ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
«Ωστόσο, είναι σημαντικό να προχωρήσει κατά τρόπο που να επιτρέπει στους κατασκευαστές να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τις αναγκαίες αλλαγές, χωρίς να διακυβεύεται ο ρόλος του πετρελαίου ως ένας από τους βασικούς πυλώνες για την εκπλήρωση των μελλοντικών στόχων του CO2» συμπλήρωσε.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αυξήσει σημαντικά την πίεση στους κατασκευαστές αυτοκινήτων ώστε να συμφωνήσουν για την ταχύτερη και βαθύτερη μείωση των εκπομπών ντίζελ, στον απόηχο του σκανδάλου της Volkswagen.
«H ACEA συνεχίζει να τονίζει την ανάγκη για ένα χρονοδιάγραμμα και τις δοκιμές με όρους που λαμβάνουν υπόψη τις τεχνικές και οικονομικές πραγματικότητες των σημερινών αγορών, επιτρέποντας για εύλογο χρονικό διάστημα την εφαρμογή μεταβατικών RDE (εκπομπές σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης) σε όλα τα νέα οχήματα» δήλωσε η ACEA.
«Χωρίς ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα και κατάλληλες προϋποθέσεις, για ορισμένα μοντέλα diesel τα μέτρα θα μπορούσαν να γίνουν δυσβάσταχτα, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να τα αποσύρουν από την πώληση» κατέληξε η ACEA τονίζοντας πως κάτι τέτοιο θα αποτελούσε χτύπημα τόσο για τους καταναλωτές όσο και για την απασχόληση.
Πηγή: newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα