Αντιδράσεις για τα διόδια στις Αφίδνες
Tην κατάργηση των διοδίων στο τμήμα Μεταμόρφωση –Σκάρφεια της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας ζητούν οι κάτοικοι της Βορειοανατολικής Αττικής οι οποίοι κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους και ετοιμάζονται να προσφύγουν στην δικαιοσύνη για την ακύρωση της σύμβασης.
Λίγο πριν τις εκλογές η κοινοπραξία της Ιόνιας Οδού που έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό του εθνικού οδικού δικτύου, αποφάσισε να εφαρμόσει χιλιομετρική χρέωση και τρεις γεωγραφικές ζώνες τιμολόγησης για τα διόδια, ανεβάζοντα
Tην κατάργηση των διοδίων στο τμήμα Μεταμόρφωση –Σκάρφεια της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας ζητούν οι κάτοικοι της Βορειοανατολικής Αττικής οι οποίοι κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους και ετοιμάζονται να προσφύγουν στην δικαιοσύνη για την ακύρωση της σύμβασης.
Λίγο πριν τις εκλογές η κοινοπραξία της Ιόνιας Οδού που έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό του εθνικού οδικού δικτύου, αποφάσισε να εφαρμόσει χιλιομετρική χρέωση και τρεις γεωγραφικές ζώνες τιμολόγησης για τα διόδια, ανεβάζοντας το κόστος της μονής διέλευσης στο 1,85 ευρώ.
Με βάση τη σύμβαση νέες αυξήσεις στα διόδια θα υπάρξουν μέσα στο 2010, ανεβάζοντας το κόστος ανά διέλευση μέχρι το επόμενο καλοκαίρι στα 3 ευρώ.
Χθες η Ομοσπονδία Συλλόγων Ωρωπού, η οποία εκπροσωπεί 15.000 μέλη και κάτοικοι της περιοχής, πραγματοποίησε συμβολική κατάληψη στους σταθμούς των Αφιδνών και της Τραγάνας, ζητώντας να κατασκευαστεί το παράπλευρο δίκτυο της εθνικής οδού και να σταματήσει η είσπραξη διοδίων.
«Τα διόδια βρίσκονται έξω από τα σπίτια μας. Είναι αδιανόητο να πληρώνουμε μία και δύο φορές την ημέρα για να πάμε στο κέντρο της Αθήνας όπου εργάζονται οι περισσότεροι κάτοικοι της περιοχής» δηλώνει ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ωρωπού κ. Χρίστος Παναγόπουλος.
Η κυβέρνηση δια του αρμόδιου υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα έχει δεσμευτεί ότι θα υπάρξει αναθεώρηση του συστήματος πληρωμής διοδίων από τις αρχές του 2010.
Το υπουργείο προσανατολίζεται στην μείωση των εσόδων που θα αρχίσει να εισπράττει το δημόσιο από το 2013 (ανάλογα με την σύμβαση) ώστε να μπορέσει να καταστήσει πιο δίκαιο το σύστημα των τελών διέλευσης.
Σύμφωνα μάλιστα με τον υφυπουργό δημοσίων έργων κ. Γιάννη Μαγκριώτη, στις προτεραιότητες του υπουργείου εκτός από την ρύθμιση των διοδίων θα πρέπει να είναι και η κατασκευή του παράπλευρου δικτύου της Εθνικής Οδού προκειμένου οι ιδιοκτήτες ΙΧ και φορτηγών να έχουν εναλλακτικές διαδρομές χωρίς διόδια.
Υπενθυμίζεται ότι υπέρ της ακύρωσης των διοδίων για τις μετακινήσεις εντός της Αττικής έχει ταχθεί πρόσφατα και το Νομαρχιακό Συμβούλιο Ανατολικής Αττικής στο οποίο συμμετείχαν 14 δήμαρχοι της περιοχής.Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr