Ναυτιλία: Αφλογιστία οι Ελληνες στις αγορές πλοίων
Μετά από ένα επενδυτικό κρεσέντο που διήρκεσε έξι μήνες, από τις αρχές του 2009, οι Έλληνες εφοπλιστές έκαναν απότομα «κρατεί τις μηχανές» στον τομέα των αγοραπωλησιών.
Ειδικότερα, ενώ μέχρι τα μέσα σχεδόν του Ιουνίου είχαν αγοράσει 111 πλοία , μέσα στο επόμενο μήνα απέκτησαν μόλις τρία. Ενώ το ίδιο διάστημα οι κινέζοι αγόρασαν 20 περνώντας στην πρώτη θέση στις αγορές πλοίων
Οι Κινέζοι μέσα στο 2009 έχουν αγοράσει 127 πλοία εκ των οποίων 117 είναι φορτηγά, έξι δεξαμενό
Μετά από ένα επενδυτικό κρεσέντο που διήρκεσε έξι μήνες, από τις αρχές του 2009, οι Έλληνες εφοπλιστές έκαναν απότομα «κρατεί τις μηχανές» στον τομέα των αγοραπωλησιών.
Ειδικότερα, ενώ μέχρι τα μέσα σχεδόν του Ιουνίου είχαν αγοράσει 111 πλοία , μέσα στο επόμενο μήνα απέκτησαν μόλις τρία. Ενώ το ίδιο διάστημα οι κινέζοι αγόρασαν 20 περνώντας στην πρώτη θέση στις αγορές πλοίων
Οι Κινέζοι μέσα στο 2009 έχουν αγοράσει 127 πλοία εκ των οποίων 117 είναι φορτηγά, έξι δεξαμενόπλοια και 4 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Μάλιστα από τα μέσα Ιουνίου, έως την περασμένη εβδομάδα, οι Κινέζοι από 107 πλοία που είχαν αγοράσει μέσα στο 2009 όλων των τύπων έφθασαν τα 127.
Οι Έλληνες έχουν αποκτήσει 114 πλοία εκ των οποίων 85 φορτηγά, 21 δεξαμενόπλοια, 7 containerships και 1 ψυγείο.
Από τα ποσά που έχουν δαπανηθεί, οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει 1,7 δισ. για την αγορά των φορτηγών, 535,5 εκατ. για τα δεξαμενόπλοια, 45,8 εκατ. για τα containerships και 3,7 εκατ. δολ. για ψυγεία.
Η Κίνα δαπάνησε 1,4 δισ. για τα φορτηγά, τα 77,5 εκατ. δολάρια για τα δεξαμενόπλοια και 42,5 εκ. για αγορά containerships.
Στην τρίτη θέση ανέβηκε από την πέμπτη που είχε βρεθεί η Νορβηγία με 514 εκατ. δολάρια και ακολουθεί η Λιβύη που έχει δαπανήσει για αγορές πλοίων 370 εκατ. δολάρια και η Ιαπωνία με 307 εκατ. δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr