Η ώρα της …λυπητερής και στον ΟΣΕ
Η ώρα της λυπητερής έφτασε και για τον ΟΣΕ με τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ έλλειμμα (!), καθώς από την 1η Αυγούστου, με το ξεκίνημα μιας κατ΄ εξοχήν περιόδου αυξημένων μετακινήσεων, επιβάλλονται αυξήσεις έως και 33% στα εισιτήρια, ως …πρώτη δόση του πακέτου που έχει ανακοινώσει πρόσφατα ο υπουργός Μεταφορών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Πιο συγκεκριμένα, αυξάνονται κατά 33% για τα απλά τρένα, κατά 13% για τα Intercity και κατά 7% για τα express.
Μιλήσαμε πριν για «πρώτη δόση», καθ
Η ώρα της λυπητερής έφτασε και για τον ΟΣΕ με τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ έλλειμμα (!), καθώς από την 1η Αυγούστου, με το ξεκίνημα μιας κατ΄ εξοχήν περιόδου αυξημένων μετακινήσεων, επιβάλλονται αυξήσεις έως και 33% στα εισιτήρια, ως …πρώτη δόση του πακέτου που έχει ανακοινώσει πρόσφατα ο υπουργός Μεταφορών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Πιο συγκεκριμένα, αυξάνονται κατά 33% για τα απλά τρένα, κατά 13% για τα Intercity και κατά 7% για τα express.
Μιλήσαμε πριν για «πρώτη δόση», καθώς οι αυξήσεις θα επαναληφθούν σε ένα εκτάμηνο και σε 16 μήνες από σήμερα. Αντίθετα, αμετάβλητες θα παραμείνουν οι τιμές στα εισιτήρια του Προαστιακού, καθώς η προηγούμενη αναπροσαρμογή είχε γίνει το 2006.
Στις εμπορευματικές μεταφορές θα εφαρμοστεί το σύστημα των ελεγχόμενων εκπτώσεων, που δεν θα υπερβαίνει το 50% από το 80% που ισχύει σήμερα, ενώ θα γίνει αύξηση των κομίστρων κατά 5%.
Οι αυξήσεις των εισιτηρίων εκτιμάται ότι θα αποφέρουν στα ταμεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιπλέον 5,4 εκατ. ευρώ το 2009, 22,75 εκατ. το 2010 και 39 εκατ. ευρώ το 2011. Παράλληλα, με την αναθεώρηση του συνόλου των δρομολογίων αναμένεται να μειωθεί το κόστος κατά 21% το 2009 και κατά 52% κατά τις δύο επόμενες χρονιές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr