Πώς μια βόλτα στην παραλία έκανε δισεκατομμυριούχο τον ιδρυτή της GoPro
Πώς μια βόλτα στην παραλία έκανε δισεκατομμυριούχο τον ιδρυτή της GoPro
Δύο μικροί σέρφερς τον πλησίασαν και του είπαν το σλόγκαν "GoPro, Be a Hero" όταν τον είδαν να χρησιμοποιεί την κάμερα-χρυσωρυχείο
Η εταιρεία που δημιούργησε την κάμερα GoPro και έλυσε τα χέρια αθλητών και φαν των extreme sports απέκτησε πλέον και χρηματιστηριακή παρουσία με την τιμή της μάλιστα, κατά την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης να φθάνει από τα 24 στα 33 δολάρια, μια αύξηση της τάξης του 35%.
Ο ιδρυτής της και αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος Nicholas Woodman, περιέγραψε στο Bloomberg την πρώτη φορά που κατάλαβε ότι η εταιρεία του θα κάνει μεγάλη επιτυχία.
Κι αυτό έγινε όταν δύο μικροί σέρφερς - περίπου 12 ετών- τον πλησίασαν στην παραλία και του είπαν το σλόγκαν "GoPro, Be a Hero" όταν τον είδαν να χρησιμοποιεί την κάμερα. Μέχρι τότε δεν είχε γίνει καμία διαφήμιση και το μόνο που είχε κατασκευάσει η εταιρεία ήταν μία όχι και τόσο μικρή φωτογραφική μηχανή που μπορούσε να φορεθεί στον καρπό.
Όπως εξιστορεί ο Woodman, η GoPro είχε μόλις βγάλει την πρώτη φωτογραφική της μηχανή που κόστιζε 19,99 δολάρια και την έβρισκε κανείς σε καταστήματα surf.
Για την ιστορία, οι πωλήσεις της εταιρείας ξεκίνησαν με 1,14 εκατομμύρια GoPro κάμερες το 2011, έφτασαν τα 2,31 εκατομμύρια κάμερες το 2012 και αυξήθηκαν στα 3,84 εκατομμύρια κάμερες το 2013.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ο ιδρυτής της και αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος Nicholas Woodman, περιέγραψε στο Bloomberg την πρώτη φορά που κατάλαβε ότι η εταιρεία του θα κάνει μεγάλη επιτυχία.
Κι αυτό έγινε όταν δύο μικροί σέρφερς - περίπου 12 ετών- τον πλησίασαν στην παραλία και του είπαν το σλόγκαν "GoPro, Be a Hero" όταν τον είδαν να χρησιμοποιεί την κάμερα. Μέχρι τότε δεν είχε γίνει καμία διαφήμιση και το μόνο που είχε κατασκευάσει η εταιρεία ήταν μία όχι και τόσο μικρή φωτογραφική μηχανή που μπορούσε να φορεθεί στον καρπό.
Όπως εξιστορεί ο Woodman, η GoPro είχε μόλις βγάλει την πρώτη φωτογραφική της μηχανή που κόστιζε 19,99 δολάρια και την έβρισκε κανείς σε καταστήματα surf.
Για την ιστορία, οι πωλήσεις της εταιρείας ξεκίνησαν με 1,14 εκατομμύρια GoPro κάμερες το 2011, έφτασαν τα 2,31 εκατομμύρια κάμερες το 2012 και αυξήθηκαν στα 3,84 εκατομμύρια κάμερες το 2013.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα