Προεκπτώσεις της απελπισίας στο εμπόριο
Με σιωπηρές προεκπτώσεις, που φτάνουν έως και το 60% αν και σε μέσο όρο κυμαίνονται στο 10 έως 15%, αλλά και δελεαστικές προσφορές προσπαθούν να αναστρέψουν οι έμποροι την ουδέτερη περίοδο που μεσολαβεί πριν την έναρξη των θερινών εκπτώσεων
Υπό τη σκιά της οικονομικής κρίσης οι εμπορικές επιχειρήσεις συνεχίζουν με ακόμη μεγαλύτερη ένταση την πολιτική των μειωμένων τιμών στο ταμείο.
Τα τηλεφωνήματα σε καλούς πε
Με σιωπηρές προεκπτώσεις, που φτάνουν έως και το 60% αν και σε μέσο όρο κυμαίνονται στο 10 έως 15%, αλλά και δελεαστικές προσφορές προσπαθούν να αναστρέψουν οι έμποροι την ουδέτερη περίοδο που μεσολαβεί πριν την έναρξη των θερινών εκπτώσεων
Υπό τη σκιά της οικονομικής κρίσης οι εμπορικές επιχειρήσεις συνεχίζουν με ακόμη μεγαλύτερη ένταση την πολιτική των μειωμένων τιμών στο ταμείο.
Τα τηλεφωνήματα σε καλούς πελάτες και οι επιστολές στο σπίτι βγήκαν και πάλι στην επιφάνεια ως όπλα στη φαρέτρα του μάρκετινγκ για τις προεκπτώσεις, καθώς οι εμπορικές επιχειρήσεις σπεύδουν να ενημερώσουν τους καταναλωτές πως έχουν τη δυνατότητα να μην περιμένουν μέχρι τις εκπτώσεις, για να επωφεληθούν των χαμηλότερων τιμών.
Ήδη οι προεκπτώσεις έχουν ξεκινήσει στην ένδυση όπου μεγάλες επιχειρήσεις όπως ο όμιλος Βάρδα κάνουν προσφορές της τάξης του 20%, ενώ ανάλογο είναι το κλίμα στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού (έως 15%) των επίπλων κ.λ.π.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr