Ευτύχιος Βασιλάκης: Aegean-Olympic φουλάρουν τις μηχανές για έσοδα 1 δισ. το 2014

Ευτύχιος Βασιλάκης: Aegean-Olympic φουλάρουν τις μηχανές για έσοδα 1 δισ. το 2014

Ο αντιπρόεδρος της Aegean μιλά για τα οφέλη της εξαγοράς της Olympic Air από την Aegean και τους στόχους της ενιαίας πλέον εταιρείας

Ευτύχιος Βασιλάκης: Aegean-Olympic φουλάρουν τις μηχανές  για έσοδα 1 δισ. το 2014

Μια νέα αρχή για τον μετασχηματισμό της Aegean-Olympic σε υπολογίσιμο παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά των αερομεταφορών σηματοδοτεί και τυπικά η εξαγορά  της δεύτερης από την πρώτη που ολοκληρώθηκε πριν από δύο εβδομάδες.

Με στόλο 45 αεροσκαφών, τα οποία τους επόμενους μήνες θα γίνουν 50, η εταιρεία φιλοδοξεί το 2014 να μεταφέρει περίπου 10 εκατομμύρια επιβάτες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, με έσοδα που θα φτάνουν ή και θα ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2014 η νέα ελληνική αεροπορική εταιρεία θα προσφέρει 15 επιπλέον προορισμούς του εξωτερικού από το αεροδρόμιο της Αθήνας, αυξάνοντας τις διαθέσιμες θέσεις περίπου κατά 850.000.

Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αναφέρει ότι «αυτό είναι το πρώτο βήμα για να επιτευχθεί σε βάθος διετίας - τριετίας μια μεγέθυνση της τάξεως των 15-20 αεροσκαφών, που δίνει μια κρίσιμη μάζα για να μπορέσει η εταιρεία, διασφαλίζοντας τη βάση της Αθήνας, να κοιτάξει και σε διηπειρωτικούς προορισμούς στις ΗΠΑ και την Ασία», και συνεχίζει: «Αν αυτό θα το καταφέρουμε σε ένα, δύο, τρία ή τέσσερα χρόνια θα το δείξουν, καταρχήν, η δική μας αποτελεσματικότητα και φυσικά το πόσο σταθερή θα είναι η χώρα μας, αλλά και σε ποιον βαθμό θα εξελίσσεται θετικά ο τουρισμός μας. Γιατί, κακά τα ψέματα, οι παραπάνω προϋποθέσεις θα δώσουν και σ' εμάς τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε, σε αυτά ποντάρουμε για να στηρίξουμε όσο μπορούμε τον ελληνικό  τουρισμό».

Τα οφέλη της εξαγοράς της Olympic Air από την Aegean θα είναι περισσότερο άμεσα καθώς θα φτάσουν, κυρίως λόγω των συνεργιών σε διοικητικό επίπεδο, τα 35 εκατ. ευρώ και αυτό χωρίς να μειωθεί το προσωπικό, που σήμερα ξεπερνά τους 2.000 εργαζομένους.

Κλείσιμο
Οπως εξηγεί ο κ. Βασιλάκης, «η προσθήκη πέντε νέων αεροσκαφών στον επιχειρησιακό στόλο της εταιρείας θα δημιουργήσει την ανάγκη για προσλήψεις επιπλέον ιπτάμενου προσωπικού (πιλότοι και πληρώματα καμπίνας), που θα φτάσει περίπου τα 150 άτομα. Το σημαντικό είναι ότι οι νέες προσλήψεις θα αφορούν κατά 50% στη βάση της Αθήνας και οι υπόλοιποι θα εγκατασταθούν στα οκτώ περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Ετσι η Aegean και η Olympic θα απασχολούν περισσότερους από 400 εργαζομένους σε βάσεις εκτός Αθηνών».

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, η πρόθεση της διοίκησης είναι να διατηρηθεί τόσο το σήμα της Aegean όσο και αυτό της Olympic Air.

Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας εξηγεί την απόφαση αυτή λέγοντας: «Το επίπεδο εξυπηρέτησης των εταιρειών θα είναι αντίστοιχο με αυτό που είναι σήμερα και για τις δύο. Δηλαδή εφάμιλλο. Η διαφορά είναι ότι στη μία περίπτωση θα έχει τα χρώματα και το περιβάλλον της Ολυμπιακής και στην άλλη τα χρώματα και το περιβάλλον της Aegean. Και στις δύο εταιρείες το σέρβις θα είναι ίδιας ποιότητας και αντίστοιχου κόστους, αλλά η καθεμία θα έχει τον δικό της χαρακτήρα: η μία ως νέα δυναμική εταιρεία όπως είναι η Aegean και η δεύτερη ως μια ιστορική εταιρεία που έχει πολύ στενή σχέση με την Ελλάδα και τον Ελληνα όπως είναι η Ολυμπιακή».

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης