Κατατέθηκε η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τον αγωγό ΤΑΡ
Κατατέθηκε η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τον αγωγό ΤΑΡ
Θα ξεκινά από τον Έβρο και θα φτάνει μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα – Τεχνικές χωρίς διάνοιξη τάφρου για τις περιοχές Natura 2000
Κατατέθηκε σήμερα στο υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής η Μελέτη Περιβαλλοντικών και Κοινωνικών Επιπτώσεων για τον αγωγό TAP, από την Κοινοπραξία κατασκευής και εκμετάλλευσης του έργου.
Η μελέτη περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη λεπτομερή όδευση του έργου, τις πιθανές επιπτώσεις στο περιβάλλον κατά τη διάρκεια κατασκευής και λειτουργίας, καθώς και τα μέτρα που θα ληφθούν για την ελαχιστοποίηση της επίδρασης στο περιβάλλον με βάση διεθνή στάνταρντς.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση:
- Ο αγωγός TAP θα ξεκινά από τα ελληνοτουρκικά σύνορα στους Κήπους του Έβρου και θα ακολουθεί παράλληλη διαδρομή με το υφιστάμενο δίκτυο φυσικού αερίου ως τη Θεσσαλονίκη, από όπου θα συνεχίζει βορειοδυτικά προς τα ελληνοαλβανικά σύνορα.
- Το συνολικό μήκος επί ελληνικού εδάφους είναι 543 χλμ.
- Περιλαμβάνει, επίσης, έναν σταθμό συμπίεσης στον Έβρο και έναν ακόμη, μελλοντικά στην περιοχή των Σερρών εφόσον αποφασισθεί ο διπλασιασμός της μεταφορικής ικανότητας από 10 σε 20 δισ.κυβικά μέτρα ετησίως.
Η μελέτη περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη λεπτομερή όδευση του έργου, τις πιθανές επιπτώσεις στο περιβάλλον κατά τη διάρκεια κατασκευής και λειτουργίας, καθώς και τα μέτρα που θα ληφθούν για την ελαχιστοποίηση της επίδρασης στο περιβάλλον με βάση διεθνή στάνταρντς.
Όπως αναφέρεται στην έκθεση:
- Ο αγωγός TAP θα ξεκινά από τα ελληνοτουρκικά σύνορα στους Κήπους του Έβρου και θα ακολουθεί παράλληλη διαδρομή με το υφιστάμενο δίκτυο φυσικού αερίου ως τη Θεσσαλονίκη, από όπου θα συνεχίζει βορειοδυτικά προς τα ελληνοαλβανικά σύνορα.
- Το συνολικό μήκος επί ελληνικού εδάφους είναι 543 χλμ.
- Περιλαμβάνει, επίσης, έναν σταθμό συμπίεσης στον Έβρο και έναν ακόμη, μελλοντικά στην περιοχή των Σερρών εφόσον αποφασισθεί ο διπλασιασμός της μεταφορικής ικανότητας από 10 σε 20 δισ.κυβικά μέτρα ετησίως.
Σύμφωνα με την προτεινόμενη όδευση, ο αγωγός θα διέλθει από επτά περιοχές Natura 2000, στις οποίες θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές χωρίς διάνοιξη τάφρου στις διασταυρώσεις με τους ποταμούς (όπως τεχνικές μικροσηράγγων ή οριζόντια κατευθυνόμενη διάτρηση).
Η μελέτη θα παρουσιαστεί από την εταιρεία που ανέλαβε το έργο στις τοπικές κοινωνίες σε σειρά συναντήσεων που προγραμματίζονται από τις 16 Σεπτεμβρίου ως τις 18 Οκτωβρίου.
Υπενθυμίζεται ότι η κατασκευή του έργου στην Ελλάδα αναμένεται να αρχίσει στα μέσα του 2015 και προβλέπεται να διαρκέσει περίπου 3,5 χρόνια.
Η μελέτη θα παρουσιαστεί από την εταιρεία που ανέλαβε το έργο στις τοπικές κοινωνίες σε σειρά συναντήσεων που προγραμματίζονται από τις 16 Σεπτεμβρίου ως τις 18 Οκτωβρίου.
Υπενθυμίζεται ότι η κατασκευή του έργου στην Ελλάδα αναμένεται να αρχίσει στα μέσα του 2015 και προβλέπεται να διαρκέσει περίπου 3,5 χρόνια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα