Η Dorian LPG, συμφερόντων Χατζηπατέρα, μπαίνει στο χρηματιστήριο του Όσλο
Η Dorian LPG, συμφερόντων Χατζηπατέρα, μπαίνει στο χρηματιστήριο του Όσλο
Μετά την ταμειακή της ενίσχυση, η εταιρεία αναμένεται να επιβεβαιώσει μία τρίτη συμφωνία με τα κορεατικά ναυπηγεία
Η DORIAN LPG, η νέα ναυτιλιακή εταιρεία πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αερίου που δημιουργήθηκε από τις Dorian (Hellas) συμφερόντων Χατζηπατέρα και Seacor Holdings, κατάφερε να αντλήσει το ποσό-στόχο των 168 εκατομμυρίων δολαρίων από ιδιωτική επένδυση με κύριο στόχο τη μεγάλη επέκταση του στόλου της,
Η εταιρεία είναι έτοιμη να δραστηριοποιηθεί στη νορβηγική, εξωχρηματιστηριακή αγορά από τα τέλη Ιουλίου, όμως η πρόθεσή της είναι η είσοδος στο χρηματιστήριο του Όσλο και ειδικότερα είτε στο Oslo Stock Exchange ή στο Oslo Axess, το συντομότερο δυνατό δηλαδή μέσα στους επόμενους οκτώ μήνες.
Η νέα εταιρεία θα αναλάβει τα τρία υπάρχοντα VLCG πλοία της ελληνικών συμφερόντων Dorian που είναι ναυπηγημένα στα Hyundai Heavy Industries από το 2006 έως το 2008 in 2006-2008. Από αυτά το Captain John NP βρίσκεται στην spot αγορά και τα άλλα δύο , Captain Nicholas ML και Captain Markos ML, είναι χρονοναυλωμένα για πέντε χρόνια από την Statoil με τα ναυλοσύμφωνα μα λήγουν το δεύτερο εξάμηνο του 2014.
Μετά την ταμειακή της ενίσχυση η εταιρεία αναμένεται να επιβεβαιώσει μία τρίτη συμφωνία με τα κορεατικά ναυπηγεία.
Τα τρία νέα οικολογικού τύπου πλοία είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν τον Ιουλίου και Αύγουστο του 2014 και τον Ιανουάριο του 2015 και θα λειτουργούν με 17% λιγότερα καύσιμα σε σύγκριση με τα τρία υπάρχοντα.
Υπάρχουν και οι options για τέσσερα ακόμη πλοία σε πολύ καλές τιμές που ενεργοποιήθηκαν νωρίτερα αυτή τη χρονιά. Κόστισαν 72 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, τιμή που είναι από τις χαμηλότερες ενώ η τιμή τους θα ανέβει στα 75 εκατομμύρια το κομμάτι μετά τις προσθήκες αναβάθμισης που θα τους γίνουν τα δύο πρώτα θα παραδοθούν μέσα στο 2015 και το τρίτο 2016..
Η εταιρεία είναι έτοιμη να δραστηριοποιηθεί στη νορβηγική, εξωχρηματιστηριακή αγορά από τα τέλη Ιουλίου, όμως η πρόθεσή της είναι η είσοδος στο χρηματιστήριο του Όσλο και ειδικότερα είτε στο Oslo Stock Exchange ή στο Oslo Axess, το συντομότερο δυνατό δηλαδή μέσα στους επόμενους οκτώ μήνες.
Η νέα εταιρεία θα αναλάβει τα τρία υπάρχοντα VLCG πλοία της ελληνικών συμφερόντων Dorian που είναι ναυπηγημένα στα Hyundai Heavy Industries από το 2006 έως το 2008 in 2006-2008. Από αυτά το Captain John NP βρίσκεται στην spot αγορά και τα άλλα δύο , Captain Nicholas ML και Captain Markos ML, είναι χρονοναυλωμένα για πέντε χρόνια από την Statoil με τα ναυλοσύμφωνα μα λήγουν το δεύτερο εξάμηνο του 2014.
Μετά την ταμειακή της ενίσχυση η εταιρεία αναμένεται να επιβεβαιώσει μία τρίτη συμφωνία με τα κορεατικά ναυπηγεία.
Τα τρία νέα οικολογικού τύπου πλοία είναι προγραμματισμένα να παραδοθούν τον Ιουλίου και Αύγουστο του 2014 και τον Ιανουάριο του 2015 και θα λειτουργούν με 17% λιγότερα καύσιμα σε σύγκριση με τα τρία υπάρχοντα.
Υπάρχουν και οι options για τέσσερα ακόμη πλοία σε πολύ καλές τιμές που ενεργοποιήθηκαν νωρίτερα αυτή τη χρονιά. Κόστισαν 72 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, τιμή που είναι από τις χαμηλότερες ενώ η τιμή τους θα ανέβει στα 75 εκατομμύρια το κομμάτι μετά τις προσθήκες αναβάθμισης που θα τους γίνουν τα δύο πρώτα θα παραδοθούν μέσα στο 2015 και το τρίτο 2016..
Με τις κινήσεις αυτές η εταιρεία σκοπεύει να αυξήσει τη δύναμη του στόλου της συνολικά στα 10 μεγάλα πλοία, κα να γίνει μία από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο με πλοία αυτού του τύπου VLGC.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα