Μ.Βαρβιτσιώτης: «Δεν είμαι υπέρ της πλήρους άρσης του καμποτάζ για τα σκάφη αναψυχής»

Μ.Βαρβιτσιώτης: «Δεν είμαι υπέρ της πλήρους άρσης του καμποτάζ για τα σκάφη αναψυχής»

Επεσήμανε ότι η διάσωσης της ελληνικής ακτοπλοίας είναι η βασική προτεραιότητα αυτή την περίοδο

Μ.Βαρβιτσιώτης: «Δεν είμαι υπέρ της πλήρους άρσης του καμποτάζ για τα σκάφη αναψυχής»
Κίνητρα για όσους επιλέγουν την Ελλάδα και τις μαρίνες της για τα σκάφη αναψυχής θα προτείνει ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης σε άτυπη συνάντηση που είχε με τους ναυτιλιακούς συντάκτες.

«Το σχέδιο νόμου που έχω υπόψη μου, αφορά γραφειοκρατικές διευθετήσεις. Θα πρέπει να γίνει η χώρα ανταγωνιστική και φιλόξενη, Υπάρχει θέμα συναρμοδιότητας. Υπάρχει μία κυβερνητική πολιτική που θέλει να αναπτύξει τις μαρίνες και να τις κάνει βιώσιμες και υιοθετώ την άποψη ότι κάθε σκάφος αναψυχής μου φέρνει θέσεις εργασίας στην ξηρά για συντήρηση, και φιλοξενία. Η φοροεπιδρομή στα σκάφη έδιωξε σκάφη από την Ελλάδα» και προσέθεσε:

«Το τέλος πλόων πρέπει να είναι απλό και οικονομικά λογικό. Θα πρέπει να κινητροδοτεί αυτούς που κρατούν τα σκάφη στην Ελλάδα. Δεν θέλω να ποινικοποιείται την κατοχή σκάφους. Είναι όμως πολιτική του υπουργείου Οικονομικών. Υπάρχει λαϊκισμός που έχει χρόνια καλλιεργηθεί για «σκαφάτους». Στην Ιταλία καταργήθηκαν οι φόροι που είχε επιβάλει ο Μόντι στα σκάφη αναψυχής γιατί μειώθηκε ο τζίρος του κλάδου» και προσέθεσε:

«Ούτε είμαι της λογικής της πλήρης απελευθέρωσης των επαγγελαμτικών σκαφών αναψυχής».

Στη συνέχεια επεσήμανε ότι η διάσωσης της ελληνικής ακτοπλοίας είναι η βασική προτεραιότητα αυτή την περίοδο του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Όπως επεσήμανε σε άτυπη συνάντηση που είχε με τους ναυτιλιακούς συντάκτες επεσήμανε:

«To πιο βασικό είναι να αντιμετωπίσουμε επείγουσες ανάγκες. Πρώτη είναι η εξεύρεση τρόπων εξασφάλισης της βιωσιμότητας της ακτοπλοίας. Κατάρρευσή της σημαίνει τεράστια ζημιά για τη συνοχή της χώρας. Και πως το ΛΣ θα αναλάβει την πρωτοκαθεδρία στο Αιγαίο» και προσέθεσε:

Κλείσιμο
«Ο ρόλος μας στα λιμάνια είναι ο ρόλος του συντονιστεί. Υπάρχει ο ρόλος του ΤΑΙΠΕΔ που θέλει να πιάσει τους στόχους των κρατικοποιήσεων.

Ο ρόλος Οργανισμού που θέλει να μεγαλώσει την αξία της εταιρείας

Το υπουργείο που θέλει να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον και να μεγιστοποιήσουμε τα επενδυτικά προγράμματα και να τονωθεί η οικονομία» και συμπλήρωσε:

«Δεν θέλουμε να βάλουμε άλλους φόρους ούτε να μειώσουμε μισθούς και συντάξεις. Η κοινωνική κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο».

Αναφερόμενος στα συναντήσεις με τους φορείς της ναυτιλίας επεσήμανε: «Τους είπα ότι δεν μπορώ να λύσω ούτε τα φορολογικά ούτε τα μισθολογικά. Έχω συγκεκριμένο χρόνο παραμονής στο υπουργείο οπότε θα πρέπει να βάλουμε προτεραιότητες».

Για τον θαλάσσιο τουρισμό επεσήμανε: «Το σχέδιο νόμου που έχω υπόψη μου, αφορά γραφειοκρατικές διευθετήσεις. Θα πρέπει να γίνει η χώρα ανταγωνιστική και φιλόξενη, Υπάρχει θέμα συναρμοδιότητας. Υπάρχει μία κυβερνητική πολιτική που θέλει να αναπτύξει τις μαρίνες και να τις κάνει βιώσιμες και υιοθετώ την άποψη ότι κάθε σκάφος αναψυχής μου φέρνει θέσεις εργασίας στην ξηρά για συντήρηση, και φιλοξενία. Η φοροεπιδρομή στα σκάφη έδιωξε σκάφη από την Ελλάδα» και προσέθεσε:

«Το τέλος πλόων πρέπει να είναι απλό και οικονομικά λογικό. Θα πρέπει να κινητροδοτεί αυτούς που κρατούν τα σκάφη στην Ελλάδα. Δεν θέλω να ποινικοποιείται την κατοχή σκάφους. Είναι όμως πολιτική του υπουργείου Οικονομικών. Υπάρχει λαϊκισμός που έχει χρόνια καλλιεργηθεί για «σκαφάτους». Στην Ιταλία καταργήθηκαν οι φόροι που είχε επιβάλει ο Μόντι στα σκάφη αναψυχής γιατί μειώθηκε ο τζίρος του κλάδου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης