Πάει… νότια η κόντρα Fnac με Public
Την ερχόμενη άνοιξη θα πραγματοποιηθούν κι επίσημα τα εγκαίνια του δεύτερου -και πολυαναμενόμενου- καταστήματος της γαλλικής πολυεθνικής αλυσίδας FNAC στην Αττική. Οχι όμως, όπως όλοι θα περίμεναν, στο κέντρο της Αθήνας, ώστε να ανταγωνιστεί στα ίσα το «Public» του Πάνου Γερμανού, αλλά στην περιοχή της Γλυφάδας.
Πρόκειται για στρατηγική επιλογή της εταιρείας, όπως δηλώνουν στελέχη της, αφήνοντας να εννοηθεί πως δεν σκοπεύουν να παρασυρθούν από τις ανταγωνιστικές επιλογές. Παρόλα αυτά,
Την ερχόμενη άνοιξη θα πραγματοποιηθούν κι επίσημα τα εγκαίνια του δεύτερου -και πολυαναμενόμενου- καταστήματος της γαλλικής πολυεθνικής αλυσίδας FNAC στην Αττική. Οχι όμως, όπως όλοι θα περίμεναν, στο κέντρο της Αθήνας, ώστε να ανταγωνιστεί στα ίσα το «Public» του Πάνου Γερμανού, αλλά στην περιοχή της Γλυφάδας.
Πρόκειται για στρατηγική επιλογή της εταιρείας, όπως δηλώνουν στελέχη της, αφήνοντας να εννοηθεί πως δεν σκοπεύουν να παρασυρθούν από τις ανταγωνιστικές επιλογές. Παρόλα αυτά, πηγές αναφέρουν πως η διοίκηση της FNAC προσανατολίστηκε στην εύρεση ακινήτου στο ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας, όμως οι μέχρι στιγμής προσπάθειες σκόνταψαν στις ιδιαίτερα υψηλές (εξωφρενικές, όπως ανέφεραν παράγοντες της εταιρείας) τιμές που απαιτούνταν. Η προσπάθεια συνεχίζεται αυτήν την περίοδο, όμως αποτελέσματα δεν φαίνεται να υπάρχουν τουλάχιστον προς στιγμήν.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η γαλλική εταιρεία δεν φαίνεται να βιάζεται και πριν εγκαινιάσει τα νέα της καταστήματα επιδιώκει να πατά γερά στα πόδια της. Πρόκειται για πάγια τακτική του ομίλου, αλλά και του εν Ελλάδι γενικού διευθυντή της πολυεθνικής κ. Patrick Salomon. Ο 57χρονος μάνατζερ σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία Μαρινόπουλος τρέχει εδώ και δύο χρόνια το project με συντηρητικούς ρυθμούς. Δεν είναι τυχαία μάλιστα η προ έτους δήλωσή του στο site της γαλλικής πρεσβείας πως την ανάπτυξη του σήματος στην Ελλάδα θα ορίσουν «οι περιστάσεις».
Βέβαια, σε ό,τι αφορά τον αρχικό σχεδιασμό υπάρχει μια σχετική αργοπορία, κι αυτό επειδή δεν επετεύχθη το άνοιγμα των τριών επιπλέον σημείων πώλησης στην Αθήνα, των δύο στη Θεσσαλονίκη και του ενός στην Κύπρο. Πρόκειται όμως για στόχους που ήδη ξεκινούν και τους οποίους αναμένεται να δούμε να υλοποιούνται μέσα στην προσεχή πενταετία.
Την ίδια στιγμή η αλυσίδα Public εξακολουθεί λίγο καιρό μετά τα εγκαίνια του νέου πολυχώρου της στο Σύνταγμα να δρέπει δάφνες. Η κίνηση μετά τα Χριστούγεννα όχι μόνο παραμένει σε υψηλά επίπεδα, αλλά η επιτυχία δημιουργεί ένα απίστευτο ρεκόρ. Ηδη η διοίκηση της εταιρείας θεωρεί πως το πρώτο σκέλος της επένδυσης στο κέντρο έχει στεφθεί από απόλυτη επιτυχία, με αποτέλεσμα να εξετάζονται τα επόμενα σχέδια για την Αθήνα αλλά και την περιφέρεια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr