Δέκα χρόνια πίσω η αγορά αυτοκινήτου
Σε προ δεκαετίας επίπεδα κινούνται, πλέον, οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης και με προφανείς, βεβαίως, τις επιπτώσεις στην απασχόληση. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, τον Μάρτιο πραγματοποιήθηκαν 13.373 ταξινομήσεις, δηλαδή κατά 40,3% λιγότερες σε σχέση προς τον ίδιο μήνα της περσινής χρονιάς.
Συνολικά στο πρώτο τρίμηνο του 2009, οι πωλήσεις εμφανίζουν κάμψη 37,9%, ενώ την πρώτη θέση καταλαμβάνει η
Σε προ δεκαετίας επίπεδα κινούνται, πλέον, οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης και με προφανείς, βεβαίως, τις επιπτώσεις στην απασχόληση. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, τον Μάρτιο πραγματοποιήθηκαν 13.373 ταξινομήσεις, δηλαδή κατά 40,3% λιγότερες σε σχέση προς τον ίδιο μήνα της περσινής χρονιάς.
Συνολικά στο πρώτο τρίμηνο του 2009, οι πωλήσεις εμφανίζουν κάμψη 37,9%, ενώ την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Toyota με 1.582 πωλήσεις εμφανίζοντας ωστόσο απώλειες 25,8% σε σχέση με πέρυσι. Οι VW και η Ford βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση, έχοντας πουλήσει 32,6% και 3,3% λιγότερα οχήματα αντιστοίχως.
Μεγάλες απώλειες εμφανίζουν το Μήνα Μάρτιο, η Hyundai 44,3%, Nissan 50,6%, Suzuki 47%, Skoda 49,5%, Seat 66%, Kia60,2%, Mazda 54,7%, Citroen 65,9%, BMW, 72,7%, Mini 48%, Lexus 59%, Porsche 50% κ.α.
Αύξηση στις πωλήσεις καταγράφουν μόνο η Renault και η Alfa Romeo.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr