Aποχώρησε ο Γ. Σ. Βαρδινογιάννης από πρόεδρος του Δ.Σ. της Hellenic Seaways
Aποχώρησε ο Γ. Σ. Βαρδινογιάννης από πρόεδρος του Δ.Σ. της Hellenic Seaways
Αποχώρησε από πρόεδρος του Δ.Σ. της Hellenic Seaways ο Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης, «με γνώμονα το συμφέρον της εταιρείας και των μετόχων της»
Αποχώρησε από πρόεδρος του Δ.Σ. της Hellenic Seaways ο Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης, «με γνώμονα το συμφέρον της εταιρείας και των μετόχων της».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αποχώρησή του έγινε σε συνεννόηση με την Τράπεζα Πειραιώς, ενόψει της γενικής συνέλευσης που είναι προγραμματισμένη για τις 27 Ιουνίου.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, τόσο για την πλευρά Βαρδινογιάννη, όσο και για την Τράπεζα, ήταν η δρομολόγηση από την πλευρά του Γκριμάλντι πλοίου στη γραμμή Κορίνθου - Ιταλίας, «σφήνα» στην Hellenic Seaways, της οποίας το δρομολόγιο είναι κερδοφόρο.
Το ερώτημα που θέτει η πλευρά Βαρδινογιάννη είναι πώς είναι δυνατόν ο μεγαλομέτοχος μέσω των Μινωικών γραμμών Γκριμάλντι να κόπτεται για την κερδοφορία της HSW και την ίδια ώρα να την ανταγωνίζεται στην ίδια γραμμή.
Όπως αναφέρει ο κ. Βαρδινογιάννης στη σχετική του ανακοίνωση, «σε μια εποχή που η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της κάνοντας ό,τι μπορεί για να αντεπεξέλθει στις συνέπειες της κρίσης που πλήττει συνολικά την ελληνική ακτοπλοΐα, δεν υπάρχουν περιθώρια να διακυβεύεται το μέλλον μιας από τις σημαντικότερες ελληνικές δυνάμεις στο Αιγαίο με δήθεν προσκόμματα που προσωποποιούν φανταστικά σενάρια για να κρύψουν επεκτατικές στρατηγικές».
Και συνεχίζει: «Η Hellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, είναι και θα παραμείνει μεγαλύτερη από κάθε έναν και κάθε μια απ’ όσους αποτελούν την εκάστοτε διοίκησή της. Αυτό θα το φροντίσουν μεταξύ άλλων και οι μέτοχοί της, που παραμένουν σταθερά προσηλωμένοι στο καλό της εταιρείας».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αποχώρησή του έγινε σε συνεννόηση με την Τράπεζα Πειραιώς, ενόψει της γενικής συνέλευσης που είναι προγραμματισμένη για τις 27 Ιουνίου.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, τόσο για την πλευρά Βαρδινογιάννη, όσο και για την Τράπεζα, ήταν η δρομολόγηση από την πλευρά του Γκριμάλντι πλοίου στη γραμμή Κορίνθου - Ιταλίας, «σφήνα» στην Hellenic Seaways, της οποίας το δρομολόγιο είναι κερδοφόρο.
Το ερώτημα που θέτει η πλευρά Βαρδινογιάννη είναι πώς είναι δυνατόν ο μεγαλομέτοχος μέσω των Μινωικών γραμμών Γκριμάλντι να κόπτεται για την κερδοφορία της HSW και την ίδια ώρα να την ανταγωνίζεται στην ίδια γραμμή.
Όπως αναφέρει ο κ. Βαρδινογιάννης στη σχετική του ανακοίνωση, «σε μια εποχή που η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της κάνοντας ό,τι μπορεί για να αντεπεξέλθει στις συνέπειες της κρίσης που πλήττει συνολικά την ελληνική ακτοπλοΐα, δεν υπάρχουν περιθώρια να διακυβεύεται το μέλλον μιας από τις σημαντικότερες ελληνικές δυνάμεις στο Αιγαίο με δήθεν προσκόμματα που προσωποποιούν φανταστικά σενάρια για να κρύψουν επεκτατικές στρατηγικές».
Και συνεχίζει: «Η Hellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, είναι και θα παραμείνει μεγαλύτερη από κάθε έναν και κάθε μια απ’ όσους αποτελούν την εκάστοτε διοίκησή της. Αυτό θα το φροντίσουν μεταξύ άλλων και οι μέτοχοί της, που παραμένουν σταθερά προσηλωμένοι στο καλό της εταιρείας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα