Μέσω ΣΔΙΤ το νέο λιμάνι κρουαζιέρας στην Αττική
Μέσω ΣΔΙΤ το νέο λιμάνι κρουαζιέρας στην Αττική
Με ραγδαίους ρυθμούς αρχίζουν να τρέχουν οι εξελίξεις για την κατασκευή του νέου λιμανιού κρουαζιέρας στην Αττική
Με ραγδαίους ρυθμούς αρχίζουν να τρέχουν οι εξελίξεις για την κατασκευή του νέου λιμανιού κρουαζιέρας στην Αττική.
Όπως αποκάλυψε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο συνέδριο του Economist το υπουργείο Ανάπτυξης θα προχωρήσει τις επόμενες εβδομάδες στην προκήρυξη του έργου κατασκευής νέου λιμανιού για την κρουαζιέρα στην Αττική, μέσω ΣΔΙΤ.
Αν και δεν έχει αναφερθεί η τοποθεσία, όλα δείχνουν ότι εφόσον υλοποιηθεί το έργο , αξίας ενός δισεκατομμυρίου ευρώ τότε θα γίνει μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και του Φαληρικού Δέλτα.
Εδώ και τρεις μήνες έχει συγκροτηθεί ομάδα εργασίας που ετοιμάζει τον φάκελο του έργου. Η κυβέρνηση εκτιμά ότι θα υπάρξει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Η λύση του νέου λιμανιού προωθείται μετά από εισηγήσεις της ναυτιλιακής κοινότητας του Πειραιά και εταιρειών κρουαζιέρας στις οποίες επισημαίνεται ότι το υπάρχον λιμάνι του Πειραιά έχει εξαντλήσει τις δυνατότητες του, ενώ η ίδια η πόλη δεν έχει τις οδικές υποδομές για να απορροφήσει τόσες μετακινήσεις οχημάτων σε καθημερινή βάση.
Έντονες είναι οι αντιρρήσεις που υπάρχουν από τον ΟΛΠ, τοπικούς φορείς και το δήμο Πειραιά.
Όπως αποκάλυψε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο συνέδριο του Economist το υπουργείο Ανάπτυξης θα προχωρήσει τις επόμενες εβδομάδες στην προκήρυξη του έργου κατασκευής νέου λιμανιού για την κρουαζιέρα στην Αττική, μέσω ΣΔΙΤ.
Αν και δεν έχει αναφερθεί η τοποθεσία, όλα δείχνουν ότι εφόσον υλοποιηθεί το έργο , αξίας ενός δισεκατομμυρίου ευρώ τότε θα γίνει μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και του Φαληρικού Δέλτα.
Εδώ και τρεις μήνες έχει συγκροτηθεί ομάδα εργασίας που ετοιμάζει τον φάκελο του έργου. Η κυβέρνηση εκτιμά ότι θα υπάρξει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον.
Η λύση του νέου λιμανιού προωθείται μετά από εισηγήσεις της ναυτιλιακής κοινότητας του Πειραιά και εταιρειών κρουαζιέρας στις οποίες επισημαίνεται ότι το υπάρχον λιμάνι του Πειραιά έχει εξαντλήσει τις δυνατότητες του, ενώ η ίδια η πόλη δεν έχει τις οδικές υποδομές για να απορροφήσει τόσες μετακινήσεις οχημάτων σε καθημερινή βάση.
Έντονες είναι οι αντιρρήσεις που υπάρχουν από τον ΟΛΠ, τοπικούς φορείς και το δήμο Πειραιά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα