Εκπτώσεων συνέχεια στις μεγάλες αλυσίδες
«Ανάγκα και Θεοί πείσονται» έλεγαν οι αρχαίοι υμών πρόγονοι και κάπως έτσι φαίνεται να συμβαίνει και με τις μεγάλες αλυσίδες οι οποίες λίγο μετά τη λήξη των χειμερινών εκπτώσεων που αποτέλεσαν σανίδα σωτηρίας για τα οικονομικά τους μεγέθη, αποφάσισαν να δώσουν παράταση για λίγο διάστημα ακόμα.
Δεν ήταν εξ άλλου τυχαία η προ ολίγων ημερών παραίνεση του υπουργού Ανάπτυξης κ. Κωστή Χατζηδάκη προς το δ.σ. του Συνδέσμου Επι
«Ανάγκα και Θεοί πείσονται» έλεγαν οι αρχαίοι υμών πρόγονοι και κάπως έτσι φαίνεται να συμβαίνει και με τις μεγάλες αλυσίδες οι οποίες λίγο μετά τη λήξη των χειμερινών εκπτώσεων που αποτέλεσαν σανίδα σωτηρίας για τα οικονομικά τους μεγέθη, αποφάσισαν να δώσουν παράταση για λίγο διάστημα ακόμα.
Δεν ήταν εξ άλλου τυχαία η προ ολίγων ημερών παραίνεση του υπουργού Ανάπτυξης κ. Κωστή Χατζηδάκη προς το δ.σ. του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος περί «χαμηλώματος των τιμών» ούτε οι πιέσεις που άσκησε για το ίδιο θέμα η φίλα προσκείμενη προς τη Ν.Δ. ηγεσία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Κάπως έτσι πολλές είναι οι εταιρείες οι οποίες εναρμονίστηκαν πλήρως με τις προσπάθειες επιμήκυνσης των εκπτώσεων, ειδικότερα στους κλάδους των τεχνολογικών προϊόντων και των ηλεκτρικών ειδών.
Προσφορές λοιπόν από 15 – 50% υπήρξαν ήδη από το Σάββατο στους προσωπικούς υπολογιστές, τα notebooks, τον οικιακό εξοπλισμό, τις λευκές ηλεκτρικές συσκευές, αλλά και την ένδυση και την υπόδηση.
Ήδη, μάχη προσφορών αλλά και εντυπώσεων έχει ξεκινήσει στον κλάδο των λιανεμπόρων στα ηλεκτρικά όπου η Expert αποφάσισε στις τρεις συσκευές να δίνει τη μία δώρο, ενώ ανάλογες δράσεις ετοιμάζει όλο το φάσμα της αγοράς.
Παράλληλα στην ένδυση πολλές επιχειρήσεις έχουν ξεκινήσει προσωπικές εκπτώσεις στο κοινό τους, μέσα από προγράμματα επικοινωνίας με SMS ή direct mails αποσκοπώντας στην τόνωση της προπασχαλινής αγοράς, η οποία εάν συνεχίσει με τους εκπτωτικούς ρυθμούς θα πάει πολύ καλύτερα από ότι στο διάστημα πριν από τα Χριστούγεννα.
Οι εκπτώσεις στην ένδυση αναμένονται σε μια κλίμακα από 10-15% κι έπεται συνέχεια ανάλογα με την πορεία της αγοράς και τα νούμερα που θα ακολουθήσουν.
Όπως, πάντως, μετέδωσε χτες το protothema.gr ( διαβάστε το σχετικό ρεπορτάζ στο http://www.protothema.gr/content.php?id=25189) η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων δεν τόνωσε την κίνηση των μικρών καταστημάτων, τα οποία είδαν τους τζίρους τους να υποχωρούν έως και κατά 30% σε σχέση με πέρσι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr